تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 9 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع): آيا به شما بگويم كه مكارم اخلاق چيست؟ گذشت كردن از مردم، كمك مالى به برادر (دينى...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819423789




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

جشنواره ورزشی جام مستضعفین با شرکت 27 استان در همدان برگزار می شود


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

جشنواره ورزشی جام مستضعفین با شرکت 27 استان در همدان برگزار می شود همدان - ایرنا - فرمانده سپاه انصارالحسین (ع) استان همدان گفت: جشنواره ورزشی جام مستضعفین به نام سردار شهید ˈعلی چیت سازیانˈ با شرکت 27 استان از سراسر کشور پنجم و ششم تیرماه در همدان برگزار می شود.


به گزارش ایرنا سردارˈ غلامعلی ابوحمزهˈ روز سه شنبه در جمع خبرنگاران افزود: در این جشنواره ورزشی 27 استان از سراسر کشور به تعداد 750 ورزشکار در دو رشته دو و میدانی و وشو به مدت دو روز با یکدیگر به رقابت می پردازند.
وی اضافه کرد: برای برگزاری مطلوب این جشنواره ورزشی شش کمیته شامل پشتیبانی، بهداشت و درمان، روابط عمومی و تبلیغات، کمیته فنی ، تشریفات، انتظامات و امنیت پیش بینی شده است.
وی اظهار داشت: استان همدان ورزشکاران زیادی در سطح ملی ، آسیایی ، المپیک و جهانی دارد که در رشته های مختلف خوش درخشیدند.
سردار ابوحمزه گفت: آشنایی مردم به ویژه جوانان با فرهنگ ایثار ، فداکاری ، شهادت، استفاده از ظرفیت و پتانسیل های سایر استان ها ، انتقال تجارب و اندوخته های استان های دیگر و تقدیر از خانواده های شهدای ورزشکار از جمله اهداف برگزاری این جشنواره ورزشی است.
وی با بیان اینکه ورزش بسیاری از معضلات اجتماعی را اصلاح می کند اضافه کرد: بسیج و سپاه در رشته های مختلف ورزشی موفقیت های زیادی را کسب کرده است.
وی اظهار داشت: بسیجیان ورزشکار با حضور پرشور و قوی خود در سایر کشورهای دنیا ، پیام نظام و انقلاب اسلامی را منعکس خواهند کرد.
سردار ابوحمزه گفت: بسیجیان افکار و اندیشه های خود را به بدنه ورزش کشور تزریق می کنند و فرهنگ ایثار ، خلاقیت ، خودباوری، نوآوری ، اراده و تقوا را در جامعه انتقال می دهند.
در این جشنواره ورزشی دو تیم از استان همدان شرکت دارند.
7523/576

انتهای پیام /*
: ارتباط با سردبير


[email protected]




03/04/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 37]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن