تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 16 اردیبهشت 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):خير دنيا و آخرت با دانش است و شرّ دنيا و آخرت با نادانى. 
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

ترازوی آزمایشگاهی

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

تسکین فوری درد بواسیر

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

قیمت فرش

خرید سی پی ارزان

خرید تجهیزات دندانپزشکی اقساطی

خانه انزلی

تجهیزات ایمنی

رنگ استخری

پراپ فرم رابین سود

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1799583649




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

مدیرعامل کانون پرورش فکری: ایران از کودکان غزه حمایت می کند


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

فیسبوک تویتر Google+ Cloob مدیرعامل کانون پرورش فکری: ایران از کودکان غزه حمایت می کند همدان - ایرنا - مدیرعامل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان کشور گفت: ایران از کودکان غزه حمایت می کند و به شرایط موجود بی تفاوت نیست.


به گزارش ایرنا ˈعلیرضا حاجیان زادهˈ شامگاه دوشنبه در آیین معارفه مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان همدان افزود: در حال حاضر کودکان فلسطینی در غزه مورد تعرض رژیم صهیونیستی قرار گرفتند و در این شرایط نمی توان بی تفاوت بود.
وی اضافه کرد: کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان ایران در روزهای اخیر اعتراض خود را به دبیرکل سازمان ملل اعلام کرده و حمایت از کودکان غزه را مطالبه کرده است.
وی با تاکید براینکه ایران حمایت خود را از این کودکان انجام خواهد داد اضافه کرد: کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در این شرایط بی تفاوت نیست و حرکت خود را انجام داده است.
حاجیان زاده با بیان اینکه کودکان و نوجوانان برون مرزی به ویژه کودکان جهان اسلام یکی از مخاطبان کانون هستند، گفت: با ایجاد تشکل های مشابهی که با برخی از کشورهای آغاز شده در حال حاضر کانون پرورش فکری ایران با کشورهای لبنان، عراق ، افغانستان و مالزی توافق نامه ای امضا کرده تا این کشورها از توانمندی های علمی و مهارتی ایران استفاده کنند.
وی اظهار کرد: کانون پرورش فکری ایران بیشترین تعامل را با کشور لبنان دارد و با چهار سال سابقه فعالیت با این کشور توافق نامه جدیدی با این کشور منعقد کرده است.
به گفته وی در این توافق نامه رویکرد جدید کانون حمایت مالی نیست بلکه انتقال تجربیات، آموزش و نرم افزار مورد تاکید است که در این راستا اردوهایی برای کودکان لبنانی در ایران برای تبادل تجربیات سال گذشته برگزار شده است.
حاجیان زاده ورود به بحث فیلم سازی را از سیاست های کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان عنوان کرد و گفت: با ساخت یک فیلم اثرگذار و قوی به نام کانون می توان در حوزه هنری، ادبی و تربیتی ورود پیدا کرد و اعتماد خانواده ها را جلب کرد.
به گفته وی در حال حاضر 12 میلیون دانش آموز در کشور به عنوان یکی از گروه های مخاطبان عام کانون هستند که می توانند از محصولات کانون بهره گیرند.
وی بر تجهیز مدارس کشور به کتاب های کانون تاکید کرد و افزود: برای تحقق این امر با وزیر آموزش و پرورش توافقاتی انجام شده تا 105 هزار مدرسه سطح کشور از محصولات کانون استفاده کنند.
حاجیان زاده مهمترین گروه مخاطبان کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان را اعضای این کانون دانست و گفت: ارایه 42 فعالیت متناسب با سلیقه همه افراد موجب جذب کودکان و نوجوانان شده است.
وی با بیان اینکه برنامه های کانون کلیشه ای نیست، گفت: با برنامه های بلند مدت و سرمایه گذاری باید شرایطی فراهم شود تا اعضا به صورت ثابت در کانون فعالیت داشته باشند.
حاجیان زاده از ایجاد بسته فعالیتی برای اعضای کانون خبر داد و افزود: در این بسته ها سیر مطالعاتی، رشد اجتماعی، تربیت دینی ، اهداف اصیل کانون و مهارت های اجتماعی استفاده می شود تا انسان های موثر برای جامعه تربیت شوند.
وی اظهار کرد: سرمایه اصلی و ارزشی کانون نیروی انسانی آن است و برای اجرای درست برنامه های فرهنگی باید از نیروهای بانشاط و با انگیزه استفاده کرد.
مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان همدان نیز با تاکید بر اینکه تربیت مهمترین وظیفه و رسالت این کانون است گفت: کانون یکی از حلقه های مردم و بسترهای مناسب است که می تواند با توجه به ویژگی های ذاتی در راستای تحقق فعالیت های فرهنگی گام بردارد.
سیدˈ محمد رضا جوادیˈ اظهار امیدواری کرد: هدیه دولت تدبیر و امید در استان همدان ایجاد مجتمع فرهنگی و هنری در خور و شان کودکان این استان باشد.
وی اضافه کرد: وجود فضای مناسب با استاندارد ها در حوزه فعالیت فرهنگی و هنری ویژه کودکان و نوجوانان مهمترین نیاز استان است.
وی افزود: کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در راستای منویات رهبر معظم انقلاب و بر اساس سیاست کلان و راهبردی دولت تدبیر و امید با یک نگاه عدالت محورانه برای اجرای برنامه های کیفی و کمی گام بر می دارد.
در این آیین از خدمات چهار ساله ˈپرویز ابراهیمیˈ تقدیر و سید ˈمحمد رضا جوادی ˈ به عنوان مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان همدان معرفی شد.
در حال حاضر 37 مرکز کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در شهرستان ها و مناطق استان همدان فعال است و دو مرکز در دست احداث است.
مخاطبان مرکز کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان گروه های سنی شش تا 16 سال است که تاکنون از این گروه سنی 35 هزار نفر یعنی کمتر از 10 درصد مجموع دانش آموزان استان همدان به عضویت کانون های سراسر استان در آمده اند.
7523/2624

انتهای پیام /*
ارتباط با سردبير:

[email protected]


تماس بی واسطه با مسئولین





30/04/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 99]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن