تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 8 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):مؤمن غبطه مى خورد و حسد نمى ورزد، و منافق حسد مى ورزد و غبطه نمى خورد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819003369




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

لزوم تسريع جذب اعتبارات مربوط به مکانيزاسيون کشاورزي


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۳۰ تير ۱۳۹۳ (۲۲:۲۱ب.ظ)
لزوم تسريع جذب اعتبارات مربوط به مکانيزاسيون کشاورزي رئيس سازمان جهاد كشاورزي فارس گفت: روند جذب اعتبارات مربوط به مکانيزاسيون کشاورزي نياز به حمايت بيشتر دارد، چرا که در حال حاضر جذب به کندي انجام مي‌شود.
به گزارش خبرگزاري موج، محمد مهدي افزود: حدود ۹۲۶ ميليارد ريال اعتبار در بانک کشاورزي و در بخش مکانيزاسيون داراي پرونده است که اميد مي‌رود از هفته‌هاي آينده، روند تخصيص‌ها سرعت بيشتري به خود بگيرد.
اين مقام مسئول تصريح کرد: باتوجه به تقاضاي چشمگير بهره‌برداران بخش کشاورزي، دراستفاده ازتسهيلات مربوط به مکانيزاسيون، بانک‌هاي عامل نيز بايد سخت‌گيري‌هاي خود را در فرآيند مربوط به پرداخت وام ساده‌تر کنند.
قاسمي «با بيان اينکه برنامه‌ريزي ايجاد، توسعه و حمايت از تشکل‌هاي مکانيزاسيون در جهت ارتقاء بهره‌وري از ماشين‌هاي کشاورزي و... ضروري است گفت: يکي از مهم‌ترين رويکرد‌ها جهت بالا بردن بهره وري توليد محصولات زراعي، باغي، دامي، شيلاتي و پايداري توليد، استفاده از مکانيزاسيون مناسب کشاورزي و بهبود و توسعه آن مي‌باشد.
رئيس سازمان جهادکشاورزي استان فارس درجلسه هم انديشي راهکارهاي مديريت و توزيع منابع اعتباري و تسهيلات يارانه‌دار ماشين‌هاي کشاورزي استان فارس گفت: درسال گذشته بالغ بر۴۳۰ ميليارد ريال تسهيلات مکانيزاسيون کشاورزي به استان فارس اختصاص يافته که از اين ميزان بالغ بر ۲۵۵ ميليارد ريال جذب شده است.
قاسمي از تخصيص مبلغ ۵۰۰ ميليارد ريال تسهيلات در سال ۹۳ خبر داد و گفت: اين ميزان تسهيلات براي تجهيز، ارتقاء و خريد ماشين آلات کشاورزي در بخش‎هاي زراعت، باغباني، آبزيان و دام و طيور اختصاص يافته است.
رئيس اداره فناوري مکانيزاسيون جهاد کشاورزي استان فارس درادامه به افزايش سطح مکانيزه محصول برنج به بيش از ۱۲۰۰۰ هکتار در سال جاري اشاره کرد وي افزود: نظارت و اجراي بيش از ۳۰۰هزار هکتار عمليات تسطيح از ابتداي اجراي طرح تسطيح ليزري وتامين و واگذاري تعداد ۵۰۰ دستگاه تسطيح ليزري و تامين، واگذاري تعداد ۳۰۰ دستگاه نشاکار مخصوص برنج از اقداماتي است که در جهت توسعه مکانيزاسيون بخش کشاورزي استان فارس انجام گرفته است.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 52]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن