تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 18 تیر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):من ادب آموخته خدا هستم و على، ادب آموخته من است . پروردگارم مرا به سخاوت و نيكى...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ووچر پرفکت مانی

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

تاثیر رنگ لباس بر تعاملات انسانی

خرید ریبون

ثبت نام کلاسینو

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1805769046




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

معوقات بانکي واگن پارس اراک را به چالش انداخته است


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۳۰ تير ۱۳۹۳ (۱۴:۱۱ب.ظ)
معوقات بانکي "واگن پارس" اراک را به چالش انداخته است استاندار مرکزي با بيان اينکه واگن پارس اراک مانند ديگر صنايع اراک درگير مشکات بانکي و معوقات است گفت: همه بايد براي رفع مشکل اين شرکت کمک کنند.
به گزارش خبرگزاري موج، محمدحسين مقيمي در جلسه کارگروه بررسي موانعه و مشکلات اقتصادي و سرمايه گذاري شهرستان اراک با اشاره به اهميت و نقش کارخانه واگن پارس اراک در سهم اشتغال استان اظهار کرد: شرکت واگن پارس اراک با توجه به مشکلات عديده اي که دارد تمام همت خود را بر رفع و کاهش اين مشکلات گمارده است چرا که اين کارخانه وظيفه سنگين ايجاد اشتغال براي استان مرکزي را به عهده دارد.
وي افزود: با توجه به تغيير مديريت ايجاد شده در اين کارخانه ديگر نبايد به آن از ديد يک واحد صنعتي بدهکار نگاه شود و مسئولان بايد توجه کنند که مديريت جديد با رويکرد حل اين مشکلات وارد ميدان شده است.
استاندار مرکزي تصريح کرد: شرکت واگن پارس اراک قطب صنعت ريلي کشور است و بايد آن را پشتوانه صنعت کشور خطاب کرد و زمين خوردن آن از بين رفتن صنعت ريلي کشور را به دنبال دارد.
مقيمي با اشاره به نوع تغيير مديريتي گفت: در واقع مديريت جديد کارخانه واگن پارس به دنبال شفاف سازي و بيان واضح مشکلات و گرفتاري هاي اين واحد است و در نظر دارد با ارائه راهکارهاي مناسب و همياري و همکاري ديگر دستگاه ها اين موانع را مرتفع ساخته و شرايط را تغيير دهد.
وي افزود: يکي از مشکلات جدي ما در شهر اراک وضعيت کارخانه واگن پارس است که اهتمام جدي تمام مسئولان را مي طلبد.
استاندار مرکزي تصريح کرد: وضعيت اين کارخانه در حالت مريضي به سر مي برد که نياز به تغييرات اساسي در تمامي زمينه ها به ويژه مديريت مالي را دارد.
مقيمي با اشاره به حياتي بودن شرکت واگن پارس براي استان مرکزي گفت: کارخانه واگن پارس نقش شريان هاي حياتي را براي استان مرکزي دارد که تعطيلي آن بيکاري سطح عظيمي از افراد را دارد.
وي افزود: ما بايد پشتيباني هاي خود را از واحدهاي توليدي بيشتر به سمت پشتيباني هاي عملياتي ببريم و بايد توجه کنيم که اگر امروز از توليد پشتيباني عملياتي نداشته باشيم به طور قطع با شکست روبرو مي شويم.
استاندار استان مرکزي تصريح کرد: ما به عنوان مسئولان و ديگر دستگاه ها بايد تک تک کارخانه هايي که داراي مشکل هستند را ياري کرده و در جهت رفع مشکل آنان حرکت کنيم.
مقيمي با اشاره به مشکلات شرکت واگن پارس گفت: با توجه به مشکلات اين واحد صنعتي و پر اهميت بودن آن بايد مسائل آن به خوبي بررسي شده و بر اساس نتايج حاصله قسمتي از صندوق توسعه ملي به رفع مشکلات اختصاص داده شود.
وي افزود: آنجه که از دستگاه هاي ديگر نظير بانک، بيمه و دارايي انتظار مي رود اينکه مدتي اقدام جدي در جهت بدهي هاي اين شرکت نداشته باشند تا بتوانيم با توجه به اعتبارات صندوق اين مشکل را حل کنيم.
استاندار مرکزي تصريح کرد: ما نبايد اجازه دهيم که مشکلات مالي اين واحد صنعتي آن را به تعطيلي بکشاند چرا که در صورت وقوع همچنين اتفاقي شرايط اقتصادي استان دچار مشکل مي شود.
مقيمي با اشاره به شرکت رينگ خمين گفت: اين شرکت نخستين سرمايه گذاري صنعتي است که بعد از انقلاب با ياري مردم ايجاد شده که چيزي در حدود 11 هزار سهام دار دارد و در واقع مردم اصلي ترين پايه هاي آن هستند.
وي افزود: از آنجايي که اين شرکت نخستين صنعت اين شهرستان است ديگر دستگاه ها مدتي را به اين واحد مهلت داده تا بتوانند کمي به مشکلات خود رسيدگي کنند.
استاندار مرکزي تصريح کرد: رسيدگي به مشکلات اين واحد صنعتي مي تواند پيامدهاي خوبي براي صنعت اين شهرستان داشته باشد زيرا نجات کارخانه واگن پارس اراک در واقع نجات اشتغال 1500 کارگر بوده وبه دنبال آن بهبود وضعيت توليد در سطح استان مرکزي است.
مقيمي با اشاره به بررسي به مشکلات شرکت تکسا و کمباين سازي گفت: با توجه به مشکلات مطرح شده از سوي مديران اين مجموعه ها بهتر است جلسه اي با حضور صنعت و معدن برگزار شده و تصميمات لازم در جهت رفع مشکلاتشان اتخاذ شود.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 50]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن