تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 13 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):دوست ندارم كه در كودكى از دنيا مى رفتم و وارد بهشت مى شدم و بزرگ نمى شدم تا پروردگارم...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1804011377




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

تاج: گفته‌ام مديران راه‌آهن را توجيه کنند


واضح آرشیو وب فارسی:ورزش سه: تاج: گفته‌ام مديران راه‌آهن را توجيه کنند
رئيس سازمان ليگ حرفه‌اي فوتبال مي‌گويد که اين سازمان پيرو سياست‌ شفاف‌سازي است و جزئيات درآمدها و هزينه‌هاي خود را به باشگاه‌ها اطلاع مي‌دهد اما منطقي نيست که هزينه باشگاه‌ها رسانه‌اي شود!

مهدي تاج درباره مطلبي که ديروز (يکشنبه) از سوي باشگاه راه‌آهن منتشر شد اظهار کرد: راه‌آهن بايد آن مطلب را به امور مالي سازمان ليگ اطلاع مي‌داد. اين باشگاه اشتباه کرد که مطلبش را رسانه‌اي کرد.

به نقل از ايسنا، وي افزود: گفته‌ام که امور مالي سازمان با مسئولان راه‌آهن جلسه بگذارند و آن‌ها را توجيه کنند و بگويند که چرا اين پول‌ها داده يا گرفته شده است. برخي از اين پول‌ها به خاطر رأي کميته انضباطي بايد پرداخت مي‌شد چون آراي انضباطي لازم‌الاجرا هستند.

باشگاه راه‌آهن ديروز (يکشنبه) با انتشار درآمدهايش از محل سازمان ليگ مدعي شد که اين سازمان مبالغي را بدون دليل از حساب باشگاه در اين سازمان کسر کرده است.

تاج همچنين درباره اظهارنظر صادق رئيسي‌کيا، مديرعامل باشگاه راه‌آهن مبني بر اين که سازمان ليگ هم بايد مانند باشگاه‌ها حساب‌هايش را شفاف بيان کند، گفت: آقاي رئيسي‌کيا حرف درستي زده است اما گفته‌ام که مسئولان سازمان به او توضيح دهند که چرا آن پول‌ها پرداخت شده است. منطقي نيست که هزينه باشگاه‌ها را رسانه‌اي کنيم. ما به مديران باشگاه‌ها توضيح مي‌دهيم و به ايشان کاملاً شفاف‌سازي مي‌کنيم که وضعيت حسابمان در سازمان ليگ چطور است اما جواب اين‌گونه سؤالات را در رسانه‌ها نمي‌دهيم و به خود باشگاه‌ها اعلام مي‌کنيم.

رئيس سازمان ليگ حرفه‌اي فوتبال همچنين درباره شائبه فشار چند باشگاه خاصي به اين سازمان براي تمديد مهلت نقل و انتقالات گفت: بحث فشار يک يا دو باشگاه خاصي نبود، بلکه همه باشگاه‌ها درخواست داشتند که اين اتفاق بيفتد. برخي از تيم‌ها در ترکيه بودند و براي ثبت قراردادهايشان گرفتاري‌هايي داشتند.

وي که امروز (دوشنبه) در وزارت ورزش و جوانان حضور داشت درباره جلسه‌اش گفت: با مسئولان فرهنگي وزارت‌خانه و سازمان ليگ جلسه داشتيم تا درباره مباحث فرهنگي ليگ برنامه‌ريزي کنيم. جلسه خيلي خوب بود.

رئيس سازمان ليگ حرفه‌اي همچنين درباره بحث انتشار قراردادهاي بازيکنان و مربيان ليگ برتري گفت: از 90 درصد مديران باشگاهي تشکر مي‌کنم که هم با تيم‌ ملي همکاري کردند و هم الزامات قانوني را رعايت کردند. عده‌اي محدود برابر اجراي قانون مقاومت مي‌کنند که نمي‌دانم واقعاً انگيزه‌شان چيست. وزارت ورزش نامه‌اي داد که به باشگاه‌ها ابلاغ مي‌کنم، وزير صنعت، معدن و تجارت هم تأکيد کرده که اين کار صورت بگيرد.

وي ادامه داد: اين کار علاوه بر تمام مزايايي که دارد باعث مي‌شود فضاي بدي که عليه فوتبال درست شده خنثي شود. اگر همه هزينه‌ها اعلام شود فکر نکنم از 277 يا 278 ميليارد تومان بيشتر شود و آن وقت ديگر همه مي‌دانند که چقدر پول در فوتبال وجود دارد. مطمئنم که اين اتفاق مي‌افتد و همه مديران همکاري لازم را انجام مي‌دهند.



googlereader

googleplus

stumbleupon

digg

cloob

twitter

facebook

دوشنبه 1393/04/30 13:49





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ورزش سه]
[مشاهده در: www.varzesh3.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 29]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن