تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 9 اردیبهشت 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):هر كس چهل روز خود را براى خدا خالص كند چشمه هاى حكمت از قلب وى بر زبانش جارى مى شو...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

تعمیر گیربکس اتوماتیک

دیزل ژنراتور موتور سازان

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

رنگ استخری

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

سیسمونی نوزاد

پراپ تریدینگ معتبر ایرانی

نهال گردو

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

تسکین فوری درد بواسیر

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

قیمت فرش

خرید سی پی ارزان

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1798512362




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

توضيحات تاج درباره انتخاب مديران سرخآبي‌ها


واضح آرشیو وب فارسی:ورزش سه: توضيحات تاج درباره انتخاب مديران سرخآبي‌ها
رئيس سازمان ليگ برتر فوتبال گفت: تمامي مديران عامل باشگاه‌هاي ليگ برتر در اين فصل تاييد نهادهاي نظارتي را کسب کردند.

مهدي تاج در نشست فرهنگي سازمان ليگ برتر فوتبال اظهار داشت: از برگزاري چنين جلسه‌اي بسيار خوشحالم چرا که در طول 14 سال دوران کاري‌ام کمتر شاهد وجود چنين دغدغه‌اي در مجموعه مديريتي ورزش بودم.

به نقل از تسنيم، وي افزود: اينکه 70 درصد از تماشاگران کيفيت کار سازمان ليگ را خوب ارزيابي کرده‌اند براي ما کافي نيست و معتقديم بايد ببينيم 30 درصد بقيه به چه دليل رضايت نداشتند.

تاج خاطرنشان کرد: سازمان ليگ در طول يک فصل 5 هزار و 700 مسابقه برگزار مي‌کند در حالي که تمام فدراسيون‌هاي ورزشي ديگر روي هم اين تعداد مسابقه را پيش‌رو نخواهند داشت. مسابقات ما از ليگ‌هاي دسته پايين در سراوان يا بندرلنگه آغاز شده و تا تهران ادامه دارد. تمامي اين مسابقه نياز به گروه داوري، آمبولانس، گروه پزشکي دارد. ما تنها در بحث داوري براي 5 هزار مسابقه خود به رقم 20 هزار قضاوت مي‌رسيم که در نوع خود رقم قابل توجهي است. بحث امکانات ورزشگاه که بايد براي تمامي اين مسابقات استاندارد باشد يا کنترل تماشاگران جاي خود را دارد. ضمن اينکه معتقديم تماشاگران و شرايط فرهنگي آنها بازتابي از شرايط سياسي، فرهنگي و اقتصادي جامعه است.

رئيس سازمان ليگ برتر فوتبال تاکيد کرد: در بحث فرهنگي به طور جدي به مقوله شفاف‌سازي تاکيد داريم و از باشگاه‌ها خواستيم قراردادهاي خود را در سايت باشگاه اعلام کنند. اگر شفاف‌سازي صورت نگيرد رسيدگي به اين موضوع که باشگاه‌ها چگونه و به چه ميزان به باشگاه پول مي‌دهند دشوار شود.

تاج گفت: اي‌اف‌سي 8 راهکار جدي را به ما اعلام کرده که بايد به آنها عمل کنيم و به همين دليل است که به شرايط مالي باشگاه‌ها ورود کرده‌ايم تا بدهي‌هاي آنها انباشته نشود.

رئيس سازمان ليگ يادآور شد: در حالي که بيشتر باشگاه‌هاي ما زير نظر دولت هستند نبايد اين اندازه بدهي داشته باشند بخصوص اينکه دو باشگاهي که تحت نظارت وزارت ورزش هستند بدهي‌شان بيشتر از ساير باشگاه‌ها است.

وي افزود: امسال وزير ورزش دغدغه جدي در بحث شفاف‌سازي و کاهش بدهي باشگاه‌ها داشت و ما هم امروز بار ديگر به باشگاه‌ها اعلام مي‌کنيم که تا پايان هفته بايد رقم قراردادهاي خود را بر روي سايت باشگاه اعلام کنند. در غير اين صورت سازمان ليگ خودش را کار را انجام خواهد داد.

تاج يادآور شد: روز گذشته که با سرمربي تيم ملي صحبت کردم کارلوس کي‌روش هم از اين اقدام بسيار خوشحال شد و عنوان کرد سازمان ليگ اگر در مورد کاري قول بدهد آن کار انجام خواهد شد.

وي گفت: مبادلات پولي در ليگ فوتبال بايد با ارز رايج کشور باشد. معامله ارزي و يا پاياپاي مانند مصالح ساختماني و ماشين ممنوع است. مردم هم از اين مسائل خوششان نمي‌آيد. چرا بايد باشگاهي موافق شفاف‌سازي نباشد؟ در اين صورت مردم حق دارند بپرسند مگر چه اتفاقي در آن باشگاه مي‌افتد که مديرش موافق شفاف‌سازي نيست.

تاج اظهار داشت: روز گذشته نامه‌اي از وزارت ورزش با امضاي اميررضا خادم دريافت کردم که در آن گفته شده بود مگر تمامي مديران باشگاه‌ها در حضور وزير ورزش موافقت خود را با انتشار قراردادها اعلام نکرده‌اند، اکنون چرا برخي از آنها اما و اگرهايي مطرح مي‌کنند.

وي افزود: قرار نيست ما تنها پرسپوليس و استقلال را ضعيف کنيم و بقيه قوي باشند. همه مديران باشگاه‌ها در حضور وزير ورزش با اين قانون موافقت کردند و نبايد روي دستور وزير اما و اگر بياوريم ضمن اينکه وزير صنعت، معدن و تجارت با عنوان صاحب سهام بسياري از باشگاه‌هاي ليگ برتري رسما اعلام کرده بايد اين شفاف‌سازي صورت بگيرد.

تاج تاکيد کرد: يک موضوع مهم ديگر بحث فيرپلي است. نمي‌شود که يک تيم هفت ميلياردي با يک تيم هفتاد ميلياردي روبرو شود. همانطور که در کشتي يک 60 کيلويي با 80 کيلويي کشتي نمي‌گيرد. تا امروز که باشگاه‌ها هزينه خودشان را اعلام کردند 90 درصد آنها زير رقم 15 ميليارد مورد نظر ما بودند. تنها 3، 4 باشگاه از اين رقم بالاتر بودند که گفته‌ايم طبق قانون عمل کنند.

وي تصريح کرد: امسال تلاش کرديم براي افزايش کيفيت ليگ جوانگرايي کنيم. بدين ترتيب کيفيت ليگ هم افزايش پيدا خواهد کرد. درست است که در برنامه تلويزيوني، 90 درصد مخاطبان از عملکرد سازمان ليگ راضي بودند اما اکنون در آماري که از سوي وزارت ورزش اعلام شده و مرتبط با تماشاگران است يعني کساني که کف بازار فوتبال هستند 30 درصد راضي نبودند که بايد رضايت آنها را هم جلب کنيم.

تاج گفت: امسال بحث بليت‌فروشي الکترونيکي ليگ برتر را خواهيم داشت. ورزشگاه آزادي آماده اين کار است و در ساير ورزشگاه‌ها هم بليت‌فروشي الکترونيک را انجام مي‌دهيم.

وي يادآور شد: مشکل دوباشگاه استقلال و پرسپوليس با ورزشگاه آزادي براي پرداخت اجاره بها توسط وزارت ورزش حل خواهد شد.

تاج تاکيد کرد: سازمان ليگ در فصل گذشته اقدامات فرهنگي خوبي انجام داده از جمله در بحث اعتياد ورود کرده و وزير کشور هم در نامه‌اي به ما اعلام کرد يکي از تاثيرگذارترين اقدامات در بحث مبارزه با اعتياد از سوي سازمان ليگ انجام شده است.

وي افزود: در فينال جام حذفي ما از پيشنهادهاهي 240 ميليوني براي تبليغات چشم‌پوشي کرديم و آن را به بحث مبارزه با اعتياد اختصاص داديم. ضمن اينکه جوايز تيم قهرمان را به يک جانباز 70 درصد اهدا کرديم.

تاج افزود:‌ در حالي که در گذشته زمان اهداي جام 300 نفر درون زمين مي‌ريختند و حتي سکوي تيم قهرمان به دليل زياد بودن جمعيت مي‌شکست. اين بار تنها يک جانباز 70 درصد که از نظر بينايي مشکل داشت مدال تيم قهرمان را اهدا کرد که واقعا اين مسئله جاي خوشحالي دارد.

رئيس سازمان ليگ خاطرنشان کرد: در بحث انتخاب مديران باشگاه‌ها مقرر شد از اين پس مديران عامل باشگاه از سوي سازمان ليگ و دستگاه‌هاي نظارتي تاييد شوند. اين اتفاق در مورد تمامي مديران باشگاه‌هاي اين فصل ليگ برتر رخ داده و حتي وزارت ورزش و جوانان در مورد انتخاب 2 مدير باشگاه زير نظر خود از سازمان ليگ استعلام کرد که بعد از تاييد ما و دستگاه‌هاي نظارتي حکم اين دو مدير اعلام شد.

تاج به برگزاري مسابقات چهارجانبه جام شهدا اشاره و تصريح کرد: اين مسابقات براي تکريم مقام شهدا برگزار مي‌شود و بنياد شهيد هم در برگزاري اين مسابقات به ما کمک مي‌کند.

وي در پايان گفت: قرعه‌کشي مسابقات ليگ برتر امسال به بهترين نحو برگزار شد و ما بهترين زمان اين برنامه به غزه اختصاص داديم و سعي کرديم تا عملياتي شدن کارهاي فرهنگي را به بهترين نحو در دستور کار خودمان قرار دهيم.



googlereader

googleplus

stumbleupon

digg

cloob

twitter

facebook

دوشنبه 1393/04/30 12:47





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ورزش سه]
[مشاهده در: www.varzesh3.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 28]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن