تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 13 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):اى جوانان! آبرويتان را با ادب و دينتان را با دانش حفظ كنيد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820600975




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

روز قدس نماد صف بندی حق علیه باطل است


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری پانا: معاون سیاسی اجتماعی فرمانداری شیراز: روز قدس نماد صف بندی حق علیه باطل است خبرگزاری پانا: نیک مرام گفت: مردم باید با حضور پرشور در راهپیمایی روز قدس به عنوان یک حرکت بزرگ معنوی ،اسلامی و ملی نماد صف بندی حق علیه باطل را پررنگ کنند.
۱۳۹۳ دوشنبه ۳۰ تير ساعت 13:47



به گزارش خبرگزاری پانا، زین العابدین نیک مرام صبح امروز در ستاد بزرگداشت روز جهانی قدس اظهار داشت: نامگذاری آخرین جمعه ماه مبارک رمضان توسط حضرت امام خمینی (ره) پس از بمب باران جنوب لبنان توسط رژیم صهیونیستی انجام پذیرفت.
معاون سیاسی اجتماعی فرمانداری شیراز ابراز داشت: حضرت امام از مسلمانان جهان خواست تا با انتخاب آخرین جمعه ماه رمضان به نام روز قدس،در این روز همبستگی خودرا از فلسطین به نمایش بگذارند .امام فرمودند: روز قدس فقط روز فلسطین نیست روز اسلام است،من روز قدس را روز اسلام و روز رسول اکرم (ص) می دانم.
 وی ادامه داد: امسال به لحاظ وضعیت خاص دنیای اسلام،روز قدس از اهمیت ویژه ای برخوردار می باشد، چرا که سربازان رژیم صهیونیستی در چند روز گذشته حملات وحشیانه ای را به غزه کرده و صدها نفر از عزیزان ما را به خاک و خون کشیده اند و از طرف دیگر گروه های تکفیری و داعش در کشور عراق به کشتار مسلمین خصوصا شیعیان مشغول می باشند.همچنین در افغانستان و سوریه نیز اوضاع بسیار نگران کننده بوده که نشان از توطئه حساب شده دشمن دارد.
نیک مرام گفت: ان شاالله امسال شاهد حماسه سیاسی دیگری در خیابانها توسط مردم کشور باشیم تا  پاسخی دندان شکن به اقدامات جهان خصم برعلیه مسلمانان مظلوم باشد.
معاون سیاسی فرماندار شیراز در پایان از همه مردم خواست که تا با حضور پرشور در این یوم الله که یک حرکت بزرگ معنوی ،اسلامی و ملی است، ضمن پر رنگ نمودن نماد صف بندی حق علیه باطل،فلسطین عزیز را به بوته فراموشی نسپارند.


 











این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری پانا]
[مشاهده در: www.pana.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 29]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن