تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):هرگاه دیدید که بنده ای گناهان مردمان را جستجو می کند و گناهان خویش را فراموش کرده...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820984929




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

قلب امت اسلام جریحه دار زخم های غزه


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

فیسبوک تویتر Google+ Cloob قلب امت اسلام جریحه دار زخم های غزه نوشهر - ایرنا - گرچه سالهاست زخم های غفلت و گمراهی حاکمان کشورهای اسلامی و بی تفاوتی جهان اسلام نسبت به غده صهیونیسم، بر بخش شریفی از پیکر اسلام نشسته، اما امروز این زخم ها بار دیگر سر باز کرده و قلب امت اسلام را جریحه دار کرده است.


به گزارش ایرنا، فجایعی که این روزها صهیونیست ها در نوار غزه رقم می زنند، گر چه بیش از این نیز سابقه داشته است، اما امروز غفلت، نادانی، دنیاطلبی و باطل گرایی حاکم بر جهان اسلام بیش از آن فاجعه آمیز است که نتیجه آن وارد شدن زخم هایی عمیق تر بر پیکره اسلام بوده است.
جبهه استکبار همواره به دنبال تضعیف خط مقاومت درکشورهای اسلامی بوده و ازهر فرصتی برای دستیابی به این هدف بهره برده است. شرایط آشفته امروز دنیای اسلام به ویژه موضوع سوریه و عراق و فعالیت گروه های تکفیری با حمایت های مالی مستکبران و حکام جاهل در برخی کشورهای اسلامی، زمینه مناسبی را به وجود آورده تا رژیم صهیونیستی با استفاده از غفلت موجود کشتار ملت مظلوم فلسطین برای دستیابی به اهداف توسعه طلبانه خود را تشدید کند.
وقتی گروهک تروریستی داعش اقدامات خود را در سوریه آغاز کرد، به راحتی می شد پیش بینی کرد که هدف آنان تنها سوریه نیست و حرکت آنان تداوم خواهد یافت، اما با حمایت جهان غرب و حکام عربی - اسلامی این گروهک تقویت شد و اقدامات جنایتکارانه خود را تحکیم کرد و آن را به عراق نیز گسترش داد که البته این نیز پایان راه نخواهد بود زیرا اقدامات این گروهک توطئه ای طراحی شده برای تضعیف جهان اسلام و حرکت مقاومت در منطقه است تا جهان اسلام را سرگرم کرده و غفلت از موضوع اصلی دنیای اسلام یعنی فلسطین و رژیم صهیونیستی را عمیق تر کند.
همزمانی اقدامات این گروهک در عراق و جنایات اخیر رژیم صهیونیستی نشان می دهد که طراحی صورت گرفته با دقت در حال اجراست و این مقطع نیز پایان کار نخواهد بود، به گونه ای که کل منطقه را درگیر خواهد کرد.
امیرمومنان علی (ع) نیز که شهید جهل و کینه خوارج و غفلت برخی به ظاهر دوستان بودند پیروی از هوای نفس، تبعیت از شیطان، بی عقلی ،سبک سری، تندروی، کینه توزی و انحراف از حق را از ویژگی ها و خصوصیات خوارج برشمرده اند که امروز این خط منحرف فکری در جریان های تفکیری نظیر داعش و حامیان آنها تجلی پیدا کرده است.
جمهوری اسلامی ایران نیز از همان ابتدا اعلام کرد که فعالیت های گروهک تروریستی داعش بی ارتباط با اقدامات رژیم صهیونیستی و تلاش برای تامین امنیت این رژیم و گسترش و توسعه آن نیست و اجرای این بخش از توطئه طراحی شده نشان داد که طرحی برای تجزیه کشورهای اسلامی و توسعه رژیم صهیونیستی در منطقه آماده شده است.
امروزکشورهای اسلامی بیش ازهر زمان دیگری نسبت به حوادث رخ داده درمنطقه مسوولیت دارند، نخست باید شکاف و رخنه ایجاد شده در جهان اسلام را ترمیم کنند، برنامه ای برای مقابله با توسعه طلبی های رژیم صهیونیستی و حمایت جدی از ملت مظلوم فلسطین داشته باشند و دیگر اینکه گرد و غبار از چهره کریمانه اسلام که ناشی از اقدامات تروریست های تکفیری مخدوش شده، بزدایند.ک/3
1535/608

انتهای پیام /*
ارتباط با سردبير:

[email protected]


تماس بی واسطه با مسئولین





30/04/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 31]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


سیاسی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن