تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 7 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام محمد باقر(ع):دورترین مردم ار خداوند عزّو جل در روز قیامت سرکشانِ متکبّر هستند.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1812946199




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

مدیریت مصرف، بهترین و تنهاترین راه غلبه بر مشکل کم آبی است


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

فیسبوک تویتر Google+ Cloob معاون استاندار گلستان: مدیریت مصرف، بهترین و تنهاترین راه غلبه بر مشکل کم آبی است گنبدکاووس - ایرنا - معاون استاندار گلستان و فرماندار ویژه گنبدکاووس بااشاره به معضل کمبود آب شرب دربرخی مناطق روستایی این شهرستان، مدیریت مصرف را بهترین و تنها ترین راه غلبه بر مشکل کم آبی درفصل تابستان دانست.


به گزارش خبرنگار ایرنا، ˈمحمد حمیدیˈ روز دوشنبه درجلسه اضطراری بررسی مسائل حوزه آب شرب مناطق روستایی این شهرستان، گفت: امسال مشکل کم آبی در روستاهای بخش داشلی برون و نیز برخی روستاهای بخش مرکزی از بزرگترین مشکلات مردم این مناطق است که حتی بر معیشت و زندگی آنان نیز تاثیر گذاشته است.
وی با تاکید برضرورت رفع کمبود آب شرب مناطق روستایی گنبدکاووس بویژه چند روستای دهستان ˈباغلی مرامهˈ بخش مرکزی ازجمله ˈانور آباد و بلوچ آبادˈ و نیز روستاهای بخش مرزی داشلی برون ازسوی دستگاه های متولی، افزود: برای تسهیل در آبرسانی سیار به این روستاها از ظرفیت ارتش، هنگ مرزی و امور عشایری این شهرستان استفاده خواهد شد.
حمیدی اضافه کرد: حداقل 6 دستگاه تانکر آبرسانی توسط نهادهای فوق برای آبرسانی سیار به روستاهایی که با مشکل کمبود آب شرب مواجه اند، بکارگیری خواهد شد.
وی باتاکید برضرورت مدیریت مصرف آب شرب توسط روستاییان این شهرستان، تصریح کرد: با مدیریت مصرف و صرفه جویی حداقل 10 تا 20 درصدی مشکل کمبود آب شرب رفع خواهد شد.
معاون استاندار گلستان و فرماندار ویژه گنبدکاووس خاطرنشان کرد: متاسفانه مشاهده شده است برخی روستاییان از آب شرب برای شرب دامداری ها استفاده می کنند که اقدامی غیر انسانی است و باید آب مورد نیاز دامداری ها و مرغداری ها ازمنابع آبی غیرشرب تامین گردد.
حمیدی گفت: پیگیری های لازم برای حفر دو حلقه چاه آب در مناطق شمالی گنبدکاووس انجام شده است.
مدیر امور آب و فاضلاب روستایی گنبدکاووس نیز دراین جلسه از وضعیت نامناسب شبکه آبرسانی در روستاهای این شهرستان خبر داد و گفت: برخی چاه های تامین آب شرب روستایی بویژه در روستاهای ˈپلی حاجی، حالی آخوند، دیگچه و محمد ایمرˈ به مرحله ماسه دهی رسیده است.
ˈسیدمهدی حسینیˈ افزود: برای رفع کمبود آب شرب روستاهایی که با مشکل مواجه اند باید بصورت سیار آبرسانی شود که لازم است نهادهایی که دارای تانکر آبرسانی هستند این شرکت را دراین امر مهم یاری نمایند.
ˈفرهاد شیبکˈ بخشدار داشلی برون نیز دراین جلسه بابیان اینکه 57 درصد روستاهای این بخش فاقد لوله کشی آب شرب هستند، گفت: این بخش مرزی حدود 30 روستا دارد که غالبا بصورت سیار آبرسانی می شوند.
شهرستان گنبدکاووس بابیش از 325 هزار نفر جمعیت درشرق استان گلستان واقع است و امور آب و فاضلاب روستایی این شهرستان حدود 30 هزار مشترک دارد.
/7479/622/

انتهای پیام /*
ارتباط با سردبير:

[email protected]


تماس بی واسطه با مسئولین





30/04/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 41]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


سیاسی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن