تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 24 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):مؤمن غبطه مى خورد و حسادت نمى ورزد، منافق حسادت مى ورزد و غبطه نمى خورد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815495187




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

مدیریت جهادی راهکار غلبه بر مشکلات کنونی است


واضح آرشیو وب فارسی:مهر:


استانها > مرکز > قزوین روزبه:
مدیریت جهادی راهکار غلبه بر مشکلات کنونی است
قزوین- خبرگزاری مهر: استاندار قزوین گفت: مدیریت جهادی و هم افزایی بین دستگاههای اجرایی باید سیاست جدی مدیران دستگاههای اجرایی استان برای حل مشکلات کنونی باشد.



به گزارش خبرنگار مهر، جلسه شورای اداری استان قزوین روز پنجشنبه با حضور امین حسین رحیمی رئیس کل دیوان محاسبات کشور، حجت الاسلام حسینی، داود محمدی، روح الله عباسپور و رجب رحمانی نمایندگان مردم استان در مجلس شورای اسلامی، مرتضی روزبه استاندار ومعاونان استانداری و مدیران دستگاههای اجرایی در سالن اجتماعات استانداری قزوین برگزار شد.

مرتضی روزبه در این جلسه گفت: اگر رهنمودهای مقام معظم رهبری را نصب‌العین خود قرار دهیم و برای اجرایی شدن آن تلاش کنیم بسیاری از مشکلات در حوزه های مختلف برطرف شده و کلید حل مسائل را یافته ایم.

وی افزود: رویکرد مسئولان استان باید مدیریت جهادی باشد و غیر از هم افزایی سیستم مدیریت در کشور ما جواب نمی دهد و بی نتیجه است.

استاندار تصریح کرد: نباید اجازه دهیم این همه هزینه و سرمایه گذاری های انجام شده در استان به دلیل یک اختلاف سلیقه کاری زیر سوال برود و فعالیتی بدلیل نداشتن هماهنگی متوقف شود و بیت المال هدر رود و برای نمونه یک سالن چند منظوره ورزشی که می تواند اوقات فراغت جوانان زیادی را در یک منطقه استان تامین کند به دلیل ناهماهنگی به ساختمانی مخروبه تبدیل شود و بیت المال هدر رود.

وی یادآورشد: امروز مشکلاتی مانند بحران آب نیازمند تلاش و همکاری همه دستگاههای اجرایی است و تنها با هم افزایی و تعامل می توان بر مسائل فائق آمد و به نیاز های مردم پاسخ گفت.
 
این مسئول تصریح کرد: برای ناهماهنگی و متوقف شدن کار هیچ توجیهی پذیرفته نیست و با فهم مشترک لازم است برای رفع موانع کاری و پیشبرد امور همت کنیم.

فرماندار قزوین مسئولیت سنگینی دارد استاندار با معرفی فرماندار جدید شهرستان قزوین اظهارداشت: قزوین به عنوان مرکز استان و محدوده جغرافیایی که دارد از اهمیت ویژه ای برخوردار است که از فرماندار جدید انتظار داریم برای رسیدگی به مشکلات کهنه و دیرین این شهرستان که تحت تاثیر مسائل استانی مورد غفلت واقع شده اهمیت جدی دهد و با توجه به حساسیت های فرهنگی، اجتماعی، سیاسی و اقتصادی آن برنامه ریزی کند.

وی افزود: باید شورای اداری، برنامه ریزی، شورای تامین در این شهرستان بموقع تشکیل و با پیگیری امور مختلف راهکار اجرایی نیز اتخاذ شود.

استاندار گفت: بسیار مایل بودیم از وجود آقای میربهاء در مسئولیت مشاور در امور ایثارگران استفاده کنیم تا این جایگاه مهم بخوبی حفظ شده و خدمات مناسبی به این گروه داده شود که ایشان نپذیرفته اند اما معتقدیم همه شرافت، عزت و آبروی نظام مرهون ایثارگران و جانبازان است و همه باید به آنها خدمت کنیم.

وی از موسوی فرماندار جدید هم به عنوان مدیری با تجربه با سابقه اجرایی خوب نام برد و اظهارداشت:امیدواریم بابرنامه ریزی دقیق و تعامل منطقی بامدیران دستگاههای اجرایی زمینه رشد و شکوفایی این شهرستان نیز بخوبی فراهم شود.

در ادامه سید علی موسوی فرماندار جدید شهرستان قزوین هم گفت: اهل تعامل با مدیران هستم و تلاش می‌کنم سیاست دولت تدبیر و امید و روش اعتدالی در شهرستان پیاده شود.

وی افزود: خوشبختانه در دولت جدید یک سری اختلافات میان قوا هم که با شعار بگم بگم شکل گرفت از بین رفته و فضای خوبی برای خدمت همه جانبه به مردم فراهم شده که باید از این فرصت برای خدمت رسانی و کمک به رشد و توسعه استان استفاده کنیم.

موسوی تصریح کرد: فرصت برای خدمت گذاری بسیار کم است و نباید وقت خود را به حاشیه پردازی تلف کنیم بلکه لازم است در مسیر رهنمودهای مقام معظم رهبری حرکت کنیم و مسئولیت سنگین خود را بخوبی انجام دهیم.

وی بیان کرد: از مدیران استان انتظار داریم برای تشکیل ادارات شهرستان قزوین همت کنند و پیگیری لازم را انجام دهند و ما هم با تشکیل جلسات شورای اداری، کمیته برنامه ریزی و شورای تامین و کمیسیون های مختلف تحرک لازم را به شهرستان خواهیم بخشید.

فرماندار جدید شهرستان قزوین اظهارداشت: امیدواریم اعتبارات شهرستان قزوین هم متناسب با نیازهای منطقه لحاظ شود تا حق مناطق محروم نیز داده شده و زمینه محرومیت زدایی در طارم سفلی و رودبار الموت نیز فراهم شود. سعید میربهاء فرماندار سابق قزوین هم در خصوص برنامه های انجام شده گزارش کوتاهی داد.


۱۳۹۳/۴/۱۹ - ۱۴:۰۵





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 40]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن