تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 9 اردیبهشت 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):از خنديدنِ بى تعجّب [و بى جا] يا راه رفتن و سخن گفتنِ بى ادبانه بپرهيز.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

تعمیر گیربکس اتوماتیک

دیزل ژنراتور موتور سازان

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

رنگ استخری

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

سیسمونی نوزاد

پراپ تریدینگ معتبر ایرانی

نهال گردو

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

تسکین فوری درد بواسیر

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

قیمت فرش

خرید سی پی ارزان

خرید تجهیزات دندانپزشکی اقساطی

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1798682271




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

کشتار مردم فلسطین در غزه به دست صهیونیستها جنایت علیه بشریت است


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

فیسبوک تویتر Google+ Cloob کارشناس مسائل غرب آسیا: کشتار مردم فلسطین در غزه به دست صهیونیستها جنایت علیه بشریت است تهران - ایرنا - کارشناس مسائل غرب آسیا با بیان اینکه کشتار مردم فلسطین در غزه به دست نظامیان صهیونیست جنایت علیه بشریت است ، تصریح کرد: این در حالی است که مدعیان حقوق بشر اقدامی نمی کنند و سازمان ملل هم که دبیرکل آن 80 تا 90 درصد اهداف را مردم دانسته، ساکت است.


ˈهادی محمدیˈ در برنامه گفت وگوی ویژه خبری یک شنبه شب شبکه دوم سیما، کشتار مردم فلسطین در غزه به دست نظامیان صهیونیست را شکستی اخلاقی و نظامی برای آن رژیم دانست.
وی با توجه به محاصره غزه، این سرزمین را یک زندان بزرگ عنوان کرد و گفت: رژیم صهیونیستی تلاش می کند خود را متمدن معرفی و عملیات نظامی را نیز بر مبنای منطق معرفی کند ولی در شرایط ویژه ماهیت خود را از جمله در مناطقی مانند صبرا و شتیلا، قانا و غزه نشان می دهد.
وی افزود: نخست وزیر رژیم صهیونیستی علت حمله به غزه را پرتاب موشک ذکر می کند ولی صحنه های رقت باری که بر اثر حملات هواپیماها، کشتی ها و توپخانه این رژیم در غزه به وجود آمده است نشان می دهد که آنها ضد مردم وارد جنگ شده اند.
محمدی گفت: این اقدامات ضد بشری و جنایت علیه بشریت هستند در حالی که مدعیان حقوق بشر اقدامی نمی کنند، سازمان ملل هم که دبیرکل آن 80 تا 90 درصد اهداف را مردم دانسته، ساکت است.
وی در ادامه به علل حمله رژیم صهیونیستی به غزه در این مقطع زمانی هم اشاره و افزود: رژیم اشغالگر قدس با موضوعات مختلفی در صحنه بین المللی روبرو شده که از جمله آنها مذاکرات هسته ای ایران و 5+1 است که احساس می کند از قافله اولویت ها عقب مانده است.
محمدی گفت: مذاکرات سازش با میانداری امریکا به دلخوری و درگیری وزیر امور خارجه امریکا و این رژیم منجر و مقصر رژیم صهیونیستی شناخته شد در این حال اتحادیه اروپا انتقادات جدی به ادامه شهرک سازی وارد کرده است.
وی گفت: امریکا هم به تدریج در موضوع های منطقه ای منافع خود را بازتعریف کرده و ایران را به عنوان مهمترین بازیگر و با ثباترین کشور منطقه شناخته و همه این مسائل باعث نگرانی شدید مقامات رژیم صهیونیستی شده است.
حسین رویوران، کارشناس غرب آسیا نیز در این گفت و گوی ویژه خبری با اشاره به محاصره بودن غزه از سال 1386 گفت: مردم غزه دسترسی به غذا و داروی کافی ندارند و از نظر درمان های تخصصی با کمبودهای جدی مواجه هستند.
وی افزود: آنها می گویند چه با گرسنگی بمیریم چه با جنگ، پس بهتر است تا رفع محاصره جنگ ادامه یابد.
رویوران گفت: گذرگاه رفح در سال گذشته از 365 روز، 300 روز بسته بود به گونه ای که نه مصر به تعهداتش در قبال مردم غزه پایبند بود و نه رژیم صهیونیستی بقیه گذرگاهها را باز کرد.
وی تصریح کرد: رژیم صهیونیستی به بهانه کشته شدن سه شهرک نشین صهیونیست، شمار زیادی از مردم فلسطین را کشت از این رو طبیعی است که مردم غزه از خود دفاع کنند.
این کارشناس خواسته مردم غزه را رفع کامل محاصره دانست و گفت: این خواسته مطابق با قانون و مقررات بین المللی است.
وی با اشاره به نزدیکی روز جهانی قدس گفت: اقداماتی مانند روز جهانی قدس که به ابتکار امام خمینی (ره) ایجاد شد، در جهت وحدت و تحول فکری در جامعه اسلامی بود ولی صهیونیست ها و همراهانشان با ایجاد گروههای تکفیری سعی کردند تا تضاد بین مسلمانان و خود را به درون جامعه اسلامی منتقل کنند.
رویوران افزود: با این حال مقاومت، رژیم صهیونیستی را با بحران مواجه کرده و کشتن مردم توسط این رژیم هم یک شکست و افتضاح بین المللی است.
وی گفت: با وجود محدودیت های ایجاد شده برای مردم غزه، آنها با اراده خود توانستند تا حدود 140 کیلومتری مناطق اشغالی اقدام به آتش باری کنند و افرادی را از راه دریا برای ماموریت اعزام کنند.
رویوران افزود: با وجود مجوز کابینه رژیم صهیونیستی، آنها نتوانستند بیش از 500 متر نفوذ کنند زیرا در همان ابتدای عملیات زمینی، مبارزان فلسطینی از راه تونل به پشت سر آنها رفته و 2 تانک و یک نفربر رژیم صهیونیستی را منهدم کردند.
وی گفت: در جنگ نامتقارن، عنصر اول ابتکار است البته نکته مهم آن است که فلسطینی ها از مرز ترس گذشته و از مرگ نمی ترسند در حالی که طرف دیگر این گونه نیست.
شبد** 3404

انتهای پیام /*
ارتباط با سردبير:

[email protected]


تماس بی واسطه با مسئولین





30/04/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 51]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


سیاسی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن