تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 9 اردیبهشت 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):دلى كه در آن حكمتى نيست، مانند خانه ويران است، پس بياموزيد و آموزش دهيد، بفهميد...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

تعمیر گیربکس اتوماتیک

دیزل ژنراتور موتور سازان

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

رنگ استخری

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

سیسمونی نوزاد

پراپ تریدینگ معتبر ایرانی

نهال گردو

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

تسکین فوری درد بواسیر

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

قیمت فرش

خرید سی پی ارزان

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1798464285




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

سکوت در برابر کشتار مردم غزه همراهی با جنایتکاران صهیونیستی است


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری رسا:



نماینده خبرگان رهبری:
سکوت در برابر کشتار مردم غزه همراهی با جنایتکاران صهیونیستی است خبرگزاری رسا ـ نماینده مردم آذربایجان‌شرقی در مجلس خبرگان رهبری، گفت: سکوت رسانه‌ای غرب در کنار سکوت مجامع بین المللی مدافع حقوق بشر سناریوی حمایت از رژیم صهیونیستی را تکمیل کرده است.



به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در مراغه، حجت الاسلام والمسلمین محمدتقی پورمحمدی، نماینده مردم آذربایجان‌شرقی در مجلس خبرگان رهبری امروز در جمع روزه‌داران شهرستان مراغه با تأکید بر بهره‌مندی از ظرفیت های معنوی ماه مبارک رمضان، اظهار داشت: در شرایطی که خان رحمت و مغرفت الهی گسترانیده شده است، بایستی از هر راهی برای جلب رضایت الهی بهره جست. 
امام جمعه مراغه با تأکید بر این‌که نورانیت و معنویت ماه مبارک رمضان را باید در دیگر ایام سال نیز حفظ کنیم، تصریح کرد: مردم باید سعی کنند در طول سال نیز حال و هوای این ماه مبارک را حفظ کرده و تقوا پیشه کنند. ماه مبارک رمضان فرصتی است تا بیشتر به عالم تقوا نزدیک و از فیوضات این ماه مبارک بهره مند شویم.  
وی با اشاره به این‌که دردمندی با مردم مظلوم و تحت ظلم فلسطین در ماه مبارک رمضان تنها وظیفه شرعی یک مسلمان واقعی است، خاطرنشان کرد: طی روزهای گذشته رژیم جلاد و غاصب صهیونیستی در سکوت رسانه‌ای، وحشیانه‌ترین حملات نظامی را به باریکه غزه انجام داده که موجب آزردگی دل عموم مسلمانان جهان شده است. 
امام جمعه مراغه با بیان این‌که سکوت رسانه‌ای غرب در کنار سکوت مجامع بین المللی مدافع حقوق بشر سناریوی حمایت از رژیم صهیونیستی را تکمیل کرده است، تصریح کرد: شورای امنیت سازمان ملل متحد بدون این‌که جنایات و حملات ددمشنانه رژیم صهیونیستی  را محکوم کند تنها خواستار توقف این حملات شده است. 
حجت الاسلام والمسلمین پورمحمدی با اشاره به این‌که مجامع بین المللی به ویژه شورای امنیت سازمان ملل تنها ابزاری در دست رژیم های مستکبر و مستبد برای اعمال فشار به ملت های مظلوم سراسر جهان است، گفت: آنان که به دروغ دم از حقوق بشر، این روزها سکوت اختیار کرده و چشمان خود را در برابر جنایات رژیم صهیونیستی بسته اند. 
نماینده خبرگان رهبری همچنین سکوت سران برخی از کشورهای مسلمان منطقه در برابر کشتار مردم مظلوم فلسطین را نوعی همراهی با جنایتکاران صهیونیستی دانست و ادامه داد: تنها یاور حقیقی مردم مسلمان و مظلوم غزه ملت و نظام جمهوری اسلامی ایران است که در تمامی مقاطع پشتیبان حقوق به‌حق مردم فلطین بوده اند. 
امام جمعه مراغه با اشاره به این‌که قواعد بین المللی و انسانی جایگاهی در تفکرات سران رژیم صهیونیستی ندارند، گفت: سکوت سران کشورهای عرب منطقه در برابر کشتار بی رحمانه مردم فلسطین، در حقیقت حمایت از جنایات رژیم صهیونیستی است./935/پ202/ب4



۱۳۹۳/۴/۲۴






این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری رسا]
[مشاهده در: www.rasanews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 56]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن