تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 10 تیر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):دنيا سراى بلا و گرفتارى و محل گذران زندگى و زحمت است خوشبختان از آن دل كنده‏اند...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

کاشت پای مصنوعی

میز جلو مبلی

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1803032270




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

نخستین مدرسه تابستانی کسب و کار شریف ویژه دانشجویان و دانش آموزان


واضح آرشیو وب فارسی:باشگاه خبرنگاران: دانشگاه شریف برگزار می‌کند؛
نخستین "مدرسه تابستانی کسب و کار شریف" ویژه دانشجویان و دانش آموزان
"دانشگاه صنعتی شریف" به منظور کشف و پرورش استعدادهای نهفته دانش آموزان و دانشجویان در زمینه کارآفرینی، نخستین مدرسه تابستانی کسب و کار خود را در مردادماه امسال افتتاح می‌کند.


به گزارش خبرنگار دانشگاهی باشگاه خبرنگاران؛ نخستین مدرسه تابستانی کسب و کار شریف با هدف تقویت مهارت‌های ارتباطی و خلاقیت‌ها و رقم زدن آینده‌ای متفاوت برای دانش‌آموزان و دانشجویان برگزار می‌شود.


علیرضا فیض‌بخش مدیر دفتر توسعه کارآفرینی دانشگاه شریف و مجری طرح مدرسه تابستانی دانشگاه صنعتی شریف با اعلام این خبر گفت: با توجه به اهمیت و ضرورت آشنایی دانش‌آموزان با مباحث کسب و کار قبل از ورود به دانشگاه و فقدان این مباحث در سیستم آموزش و پرورش کشور مدرسه تابستانی کسب و کار دانشگاه صنعتی شریف در سال جاری اجرایی خواهد شد.
 
استاد کارآفرینی دانشگاه شریف با اشاره به اینکه ثبت‌نام در این مدرسه آغاز گردیده و تا ششم مرداد ماه ادامه دارد گفت: ثبت نام کنندگانی که در این مدرسه پذیرفته شوند از 20 مردادماه تا اواخر شهریورماه در کلاس‌های آموزشی شرکت می‌کنند و بعد از شروع سال تحصیلی از مهرماه، آموزش و ارتباط میان این افراد از طریق شبکه‌های مجازی برقرار خواهد بود و هر دو تا سه هفته یکبار هم به صورت حضوری گردهم خواهند آمد.


وی خاطرنشان کرد؛ دانش آموزان و دانشجویان در این مدرسه با مباحث برنامه ریزی شخصی، تفکر سیستمی، فضای کسب و کار، مباحث مالی و حسابداری، فعالیت تیمی و گروهی و همچنین رشته‌های مختلف تحصیلی و حرفه‌های مرتبط با آنها آشنا خواهند شد. همچنین دانش آموزان و دانشجویان در این مدرسه از طریق شرکت در کلاس‌های مذاکره، سخنرانی، ارائه کردن و چانه زدن، مهارت‌های ارتباطی خود را ارتقا می‌دهند.


استاد دانشکده مدیریت و اقتصاد دانشگاه در ادامه افزود: برقراری ارتباط با کارآفرینان برتر ایرانی داخل و خارج کشور و شرح داستان موفقیت آنها از دیگر برنامه‌های این مدرسه تابستانی ذکر است و شرکت کنندگان در این مدرسه به عضویت باشگاه کارآفرینان جوان دانشگاه صنعتی شریف در می‌آیند.


برنامه 10 ساله دانشگاه صنعتی شریف برای شناسایی استعدادهای برتر کارآفرینی کشور


فیض بخش در ادامه یادآور شد: با تست‌هایی که از شرکت کنندگان در این مدرسه تابستانی گرفته می شود استعدادهای برتر حوزه کسب و کار کشف خواهند شد و با برنامه 10 ساله ای که برای آنها مشخص شده است کارآفرینان بزرگ آینده کشور را شناسایی خواهند شد.


وی گفت: اولویت اصلی مدرسه تابستانی کسب و کار دانشگاه صنعتی شریف ایجاد خلاقیت و نوآوری در دانشجویان و دانش‌آموزان است. این مدرسه برای دو گروه از دانشجویان و دانش‌آموزان به صورت جداگانه برگزار می‌شود، در این مدرسه بر روی نوع تفکر و نگاه افراد، مهارتهای ارتباطی همچون مذاکره، سخنرانی کردن، ارائه کردن و مهارتهای کارآفرینی، تمرکز خواهد شد.


فیض بخش از آشنایی دانش‌آموزان با فضای کسب و کار در طی این مدرسه خبر داد و افزود: مباحث مالی و حسابداری، ارائه مهارتهای کار تیمی، بازی‌های تیمی، آشنایی آنها با کارآفرینان موفق ایرانی و خارجی و داستان موفقیت آنها و کار کردن بر روی نحوه غذا خوردن و عادات غذا خوردن شرکت کنندگان از دیگر برنامه‌های تدارک دیده شده برای این مدرسه است. 


وی اذعان داشت در راه‌اندازی این مدرسه طرح‌های دانشگاه‌های برتر جهان از جمله استنفورد مورد بررسی قرار گرفته و از تعدادی از اعضای هیات علمی ایرانی خارج از کشور نیز دعوت شده تا تجربیات خود را برای شرکت کنندگان بیان کنند.


شرایط حضور در مدرسه تابستانی کسب و کار شریف


مدیر دفتر توسعه کارآفرینی دانشگاه شریف در خصوص شرایط حضور در این مدرسه گفت: تمامی دانش‌آموزان و دانشجویان در تمامی رشته‌ها و مقاطع تحصیلی می‌توانند برای شرکت در این مدرسه با مراجعه به سایت مدرسه به آدرس؛ http://sharifsummerschool.ir ثبت‌نام خود را انجام دهند. اما در گام نخست اولویت پذیرش فرزندان کارآفرینان و مدیران کشور است و در گام‌های بعدی این دایره گسترده خواهد شد.


وی در خصوص میزان شهریه این مدرسه گفت: میزان شهریه در سایت اعلام شده است و با توجه به اینکه ممکن است برخی از خانواده‌ها از عهده پرداخت شهریه این مدرسه برنیایند برای افرادی که باهوش و دارای قابلیت‌های خاص هستند اما با مشکل پرداخت شهریه مواجه‌اند با چندین شرکت خصوصی دولتی و برخی از کارآفرینان وارد تعامل شده‌ایم تا با اعطای بورس تحصیلی این افراد بتوانند به مدرسه وارد شوند. 


مجری مدرسه تابستانی کسب و کار شریف در پایان خاطرنشان کرد: در نهایت 10 درصد از شرکت‌کنندگان پس از گزینش وارد این مدرسه خواهند شد و برای این افراد یک برنامه 10 ساله چیده خواهد شد تا دانشگاه صنعتی شریف در 10 سال آینده سهمی ویژه در تربیت کارآفرینان داشته باشد.




انتهای پیام/






تاریخ انتشار: ۲۹ تير ۱۳۹۳ - ۲۲:۴۳





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: باشگاه خبرنگاران]
[مشاهده در: www.yjc.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 62]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن