تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 11 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):ایمان هیچ کس کامل نمی شود مگر هر که را خدا دوست دارد دوست داشته باشد و آن که را خدا دشم...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819928727




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

جذب 25 میلیارد ریال اعتبار در بهزیستی استان کرمان


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

فیسبوک تویتر Google+ Cloob جذب 25 میلیارد ریال اعتبار در بهزیستی استان کرمان کرمان - ایرنا - مدیرکل بهزیستی استان کرمان از جذب 25 میلیارد ریال اعتبار در سال جاری خبر داد و گفت: ماهیانه بیش از 2 میلیارد ریال به حساب افراد پشت نوبت که در فهرست قرار گرفته اند، واریز خواهد شد.


به گزارش ایرنا، رضا عباسی روز یکشنبه در آیین تودیع و معارفه رییس اداره بهزیستی رفسنجان افزود: 100 هزار نفر در کل استان کرمان تحت حمایت بهزیستی هستند که از این تعداد 40 هزار نفر در حوزه توانبخشی و بقیه نیز در حوزه اجتماعی شامل کودکان بی سرپرست و زنان سرپرست خانوار خدمات دریافت می کنند.
وی گفت: در حال حاضر 40 هزار نفر از افراد زیر پوشش بهزیستی مستمری بگیر هستند و نزدیک به 140 هزار نفر در طرح های غربالگیری شنوایی و بینایی شرکت داشتند.
وی اضافه کرد: سال گذشته برای دو هزار و 700 نفر از افراد زیر پوشش اشتغالزایی کردیم.
مدیرکل بهزیستی استان کرمان با بیان اینکه سالانه 30 هزار نفر در استان از دانشگاه ها فارغ التحصیل می شوند گفت: اگر دولت آزمونی برگزار کند فقط می تواند در استان کرمان ظرفیت 700 نفری را جذب کند و راهی باقی نمی ماند جز اینکه از فرصت ها و بخش های خصوصی، غیر دولتی و سرمایه گذاری ها در بخش های مختلف استفاده کنیم.
وی با اشاره به نقش خیرین در کمک به امور بهزیستی یادآور شد: اگر خیرین نبودند به یقین اهداف و برنامه ها به خوبی پیش نمی رفت.
او به ساخت مسکن برای معلولان اشاره و خاطرنشان کرد: از چهار سال قبل برای احداث یک باب منزل 70 متری 250 میلیون ریال هزینه به کار می رفت که از این میزان 200 میلیون ریال دولت و 50 میلیون ریال به طور بلاعوض از سوی بهزیستی به متقاضیان پرداخت می شد.
عباسی بیان کرد: تاکنون 70 درصد مسکن مددجویان واگذار شده است.
وی مناسب سازی محیط را برای معلولان ضروری دانست و از ادارات خواست چنانچه برای احداث واحد جدید اداری اقدام می کنند ضوابط مناسب سازی را حداقل در معابر و مکان هایی که معلولان بیشتر تردد دارند در نظر بگیرند و رعایت کنند.
امام جمعه رفسنجان هم گفت: معلولیت در حقیقت نقص عضوی است که خداوند در وجود شخصی قرار داده یا بواسطه حادثه ای برای فردی به وجود می آید.
حجت الاسلام عباس رمضانی پور افزود: این گونه افراد نباید از حق اشتغال محروم شوند چه بسا توانمندی هایی دارند که در اداره امور بسیار کارآمد است.
فرماندار رفسنجان نیز گفت: نهاد بهزیستی از قشر خاصی که از توانمندی هایی محروم می باشند حمایت می کند که در نزد خداوند از اجر و پاداش بالایی برخوردارند.
حمید ملانوری افزود: در حقیقت این نهاد از دوران طفولیت تا بزرگسالی براساس ضوابط قشرهایی را مورد حمایت قرار می دهد به طوری که در رفسنجان بیش از 3 هزار معلول وجود دارد و دارای یک کانون متشکل از 23 کودک بی سرپرست، یک مرکز مشاوره ازدواج و یک مرکز مشاوره ژنتیکی، شش مجتمع روستایی و شهری و 42 مهدکودک است که همه این امور زیر نظر اداره بهزیستی است و از این نهاد خدمات دریافت می کنند.
رییس سابق اداره بهزیستی رفسنجان نیز گفت: تاکنون 144 واحد مسکن مهر برای مددجویان احداث شده که 120 واحد واگذار شده و بقیه نیز در آینده به متقاضیان واجد شرایط واگذار خواهد شد.
عباس بلندی افزود: برای تکمیل مسکن های مهر مددجویان رفسنجان اعتبار خوبی جذب شده است.
وی تصریح کرد: 350 نفر از معلولان رفسنجان که پشت نوبتی بودند در فهرست دریافت مستمری قرار گرفتند و از هفته آینده جزو مستمری بگیران اداره بهزیستی خواهند شد.
در این آیین از خدمات عباس بلندی قدردانی و محمود حیدری به عنوان رییس جدید این اداره معرفی شد.
همچنین در ادامه سفر یک روزه مدیرکل اداره بهزیستی کرمان به رفسنجان، اولین مرکز ترک اعتیاد متادون و تنها مرکز MMT تحت نظارت بهزیستی رفسنجان افتتاح شد.ک/2
8154

انتهای پیام /*
ارتباط با سردبير:

[email protected]


تماس بی واسطه با مسئولین





29/04/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 88]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن