تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 9 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):ربا خوار از دنيا نرود، تا آن كه شيطان ديوانه اش كند.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

کاشت پای مصنوعی

میز جلو مبلی

سود سوز آور

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

مبلمان اداری

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1802691660




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

بازی ضعیف ما برابر آمریکا نشان از خستگی بازیکنان داشت


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

فیسبوک تویتر Google+ Cloob سرمربی اسبق تیم ملی والیبال دانش آموزی: بازی ضعیف ما برابر آمریکا نشان از خستگی بازیکنان داشت ارومیه - ایرنا - سرمربی اسبق تیم ملی والیبال دانش آموزی کشور گفت: بازی ضعیف ما برابر آمریکا نشان از خستگی بازیکنان داشت و این امر باعث تحلیل قوای جسمانی بازیکنان و عدم تمرکز در انجام فاکتورهای اصلی والیبال بود.


رسول بنایی کیا روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: مسابقات لیگ جهانی به دلیل حساسیت بالایی که به خصوص در مراحل بالاتر دارد می تواند در برخی از موارد بسیاری از پیش بینی های کارشناسان را به هم بزند.
وی اظهار کرد: زمان بر و طولانی بودن رقابتهای لیگ جهانی باعث شده ترکیب تیم ها به جای 18 نفر به 22 نفر افزایش یابد و این امر نشان از سنگینی و فشار مضاعف به تیم هاست و چنانکه دیدیم مصدومیت سید محمد موسوی دقیقا به دلیل گرفتگی عضلات و بر اثر خستگی بوده است.
پیشکسوت والیبال کشور ادامه داد: بازیکنان ما از 50 درصد توانایی خود در برابر آمریکا استفاده نکردند.
بنایی گفت: روحیه خواستن در اجرای تاکتیک های تیمی و تکنیک های فردی در نزد بازیکنان به خوبی مشهود بود ولی زمانی که توان بازیکن تحلیل می رود دیگر نمی تواند اصول فنی را به خوبی در زمین انجام دهد.
وی افزود: ضمن اینکه بازیکنان ما نباید قبل از این دیدار تیم آمریکا را نسبت به ایتالیا و برزیل دست کم می گرفتند چرا که تیم آمریکا نیز تیمی قوی و قدرتمند است و راهیابی آنان به جمع چهار تیم برتر لیگ جهانی نشان از قدرت بالای آنان بود.
بنایی کیا گفت: امسال به دلیل بازی های خوبی که از تیم ایران مشاهده شد انتظارات همه از این تیم بسیار بالا رفته بود و همه انتظار داشتند که ما برابر تیم آمریکا هم به برتری برسیم.
وی افزود: سه فاکتور سرویس، دریافت و دفاع تیم ما عملکرد ضعیفی مقابل آمریکا داشت و موجب امتیازدهی و از دست دادن بازی برای تیم ایران شد و این در حالی است که اگر ما می توانستیم به دیدار پایانی راه یابیم می توانستیم تیم برزیل را در فینال مجددا ببریم.
بنایی گفت: افت و خیزی که برای ما به وجود آمد مطمئنا برای تمامی تیم های حاضر در رقابتهای لیگ جهانی حاکم است ولی با این اتفاقی که برای تیم ایران مقابل آمریکا افتاد نمی توان بازی رده بندی مقابل ایتالیا را پیش بینی کرد.
وی ادامه داد: البته این امر را نباید فراموش کرد که ایتالیا از امتیاز میزبانی بهره مند است و آشنایی کامل به آب و هوا و محل برگزاری مسابقات دارد و به همین علت نسبت به تیم ما شانس پیروزی زیادتری دارد مگر اینکه بازیکنان ما همچون بازی های قبل از آمریکا به ارائه بازی خود بپردازند و با همت و غیرت مثال زدنی خود برای کسب مدال برنز این رقابتها جانانه برابر میزبان مسابقات نبرد کنند.
مرحله نیمه نهایی بیست و پنجمین دوره لیگ جهانی والیبال دیروز (شنبه) در شهر فلورانس ایتالیا با مسابقه ایران و آمریکا آغاز شد و ملی پوشان ایران در سالن نلسون ماندلا این شهر مغلوب این تیم شدند.
شاگردان اسلوبودان کواچ سرمربی تیم ملی والیبال ایران در این دیدار در سه ست متوالی با امتیازهای 25 بر 18، 25 بر 22 و 25 بر 16 مغلوب آمریکا شدند تا در دومین حضور خود در لیگ جهانی والیبال در راهیابی به دیدار نهایی این رقابت ها ناکام شوند.
در دیگر دیدار مرحله نیمه نهایی لیگ جهانی تیم های ایتالیا و برزیل به مصاف یکدیگر رفتند که تیم برزیل توانست با شکست ایتالیا به دیدار فینال راه یابد.
بدین ترتیب امشب /یکشنبه/ تیم های برزیل و آمریکا برای کسب عناوین اول و دومی به مصاف هم می روند و تیم های ایران و ایتالیا نیز برای کسب مقام سومی این رقابتها در دیدار رده بندی برابر هم صف آرایی می کنند.
7126/581

انتهای پیام /*
ارتباط با سردبير:

[email protected]


تماس بی واسطه با مسئولین





29/04/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 46]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن