تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 13 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):انسان زيرك، دوستش حق است و دشمنش باطل.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820470496




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

فرانسه به روسیه هشدار داد


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

فیسبوک تویتر Google+ Cloob فرانسه به روسیه هشدار داد تهران-ایرنا- فرانسه روز یکشنبه هشدار داد که اگر مسکو به شبه نظامیان جدایی طلب در شرق اوکراین فشار نیاورد تا دسترسی به محل هواپیمای سرنگون شده خطوط هوایی مالزی ایجاد کنند، باید منتظر پیامدهایی باشد.


به گزارش خبرگزاری فرانسه، دفتر ریاست جمهوری فرانسه در بیانیه ای پس از ویدئو کنفرانس رهبران فرانسه، آلمان و انگلیس طی بیانیه ای اعلام کرد: اگر روسیه فورا تدابیری در این جهت اتخاذ نکند، پیامدهایی متوجه این کشور از سوی اتحادیه اروپا که قرار است اعضایش روز سه شنبه در نشستی حاضر شوند، خواهد شد.
براساس این بیانیه، ˈفرانسوآ اولاندˈ رییس جمهوری فرانسه، آنگلا مرکل صدراعظم آلمان و دیوید کامرون نخست وزیر انگلیس در این ویدئو کنفرانس توافق کردند تا به ولادیمیر پوتین رییس جمهوری روسیه بگویند به شبه نظامیان جدایی طلب فشار بیاورد دسترسی به محل هواپیمای سرنگون شده مالزی فراهم کنند.
در این بیانیه آمده است: روسیه باید این مساله را درک کند که پس از تراژدی سرنگونی هواپیمای مالزی حل و فصل بحران اوکراین بیشتر از هر زمان دیگری در این برهه ضروری است.
کشورهای غربی معتقدند که موشک زمین به هوا منجر به سرنگونی این هواپیمای خطوط هوایی مالزی شده است.
یک فروند هواپیمای بویینگ 777 شرکت هواپیمای مالزی پنجشنبه گذشته در حال سفر از آمستردام هلند به استرالیا پس از پرواز از فرودگاه آمستردام در شرق اوکراین سقوط کرد. کارشناسان سعی دارند با تحقیق، از علت سقوط هواپیما که احتمالا هدف قرار گرفته است، آگاه شوند. دولت و جدایی خواهان اوکراین هریک دیگری را مسبب جلوگیری از انجام تحقیقات در این زمینه معرفی کرده اند.
به دنبال سرنگونی این هواپیما رهبران جهان خواستار انجام تحقیقات سریع در مورد علت سرنگونی این هواپیما شده اند. برخی کارشناسان معتقدند که این حادثه می تواند تنش ها میان غرب و روسیه را تشدید کند.
آمریکا و انگلیس اعلام کرده اند که به نظر می رسد موشک زمین به هوا از منطقه تحت تصرف شبه نظامیان جدایی طلب شرق اوکراین به سوی این هواپیما شلیک شده است.
رسانام**9234**1010

انتهای پیام /*
ارتباط با سردبير:

[email protected]


تماس بی واسطه با مسئولین





29/04/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 18]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن