تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 10 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):حيا زينت اسلام است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819520582




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

حضور مردم در راهپیمایی روز قدس ضرورت اجتناب ناپذیر است


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

فیسبوک تویتر Google+ Cloob حضور مردم در راهپیمایی روز قدس ضرورت اجتناب ناپذیر است مراغه - ایرنا - فرماندار ویژه شهرستان مراغه گفت: حضور پرشور و همه جانبه مردم در راهپیمایی سال جاری روز جهانی قدس اجتناب ناپذیرترین روز وحدت اسلامی است.


ظفر محمدی روز یکشنبه در آیین هماهنگی راهپیمایی روز قدس افزود: حضور گسترده مردم ایران و دیگر مسلمانان جهان در راهپیمایی روز قدس، عامل مهمی برای ادامه مبارزه مردم فلسطین و مقاومت اسلامی علیه رژیم صهیویستی است.
وی اظهار کرد: مسلمانان جهان وظیفه سنگینی در مقابل مردم فلسطین و غزه دارند و روز قدس فرصت مغتنمی برای اعلام حمایت از مردم مظلوم و مسلمان فلسطین است.
فرماندار مراغه با اشاره به جنایت های دو هفته گذشته رژیم صهیونیستی در غزه و کشتار بیش از 300 نفر از مردم مظلوم فلسطین ادامه داد: هم اکنون بسیاری از مردم جهان به غاصب بودن رژیم اشغالگر قدس واقف هستند و مسلمانان باید در روز راهپیمایی قدس افکار مردم جهان را به سمت واقعیت های خوی غارتگر رژیم صهیونیسیتی و مظلومیت مردم فلسطین واقف تر کنند.
محمدی اضافه کرد: استکبار جهانی برنامه های مختلفی از جمله تخریب و به انزوا کشاندن دین اسلام، ایجاد درگیری در منطقه و تغییر نقشه خاورمیانه را در دستور کار دارد و برای اجرای کامل این اهداف شوم مذبوحانه تلاش می کند.
وی بیان کرد: ملت ایران امسال نیز با حضور مقتدرانه در راهپیمایی روز قدس مانند سال های گذشته به کشورهای حامی صهیونیسم اعلام می کند که مساله فلسطین را فراموش نکرده و و در کنار ملت فلسطین قرار دارد.
7483/590/587

انتهای پیام /*
ارتباط با سردبير:

[email protected]


تماس بی واسطه با مسئولین





29/04/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 47]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


سیاسی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن