تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 12 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):نماز شب، موجب رضايت پروردگار، دوستى فرشتگان، سنت پيامبران، نور معرفت، ريشه ايم...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820070571




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

جهان امروز برای رهایی از ظلم، تشنه معنویت علی (ع) است


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

فیسبوک تویتر Google+ Cloob نماینده خبرگان رهبری: جهان امروز برای رهایی از ظلم، تشنه معنویت علی (ع) است ارومیه - ایرنا - نماینده مردم آذربایجان غربی در مجلس خبرگان رهبری گفت: جهان امروز برای رهایی از ظلم و جنایت، تشنه معنویت و اخلاق امیرالمومنین علی (ع) است.


حجت الاسلام والمسلمین عسگر دیرباز روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: جهان نیازمند سیاستمداری چون مولای متقیان علی (ع) است تا بتواند با تکیه بر فکری پویا انسان امروزی را از اسارت شیطان و شیطان صفتان رهایی بخشد.
وی اظهار کرد: هرچه زمان می گذرد نیاز به شیوه رفتاری امیرالمومنین علی (ع) بیشتر می شود و جوامع اسلامی روز به روز به شخصیت این بزرگوار نیازمندتر می شوند.
نماینده خبرگان رهبری گفت: الگو قرار دادن حکومتداری، سیاستمداری، سیره زندگی، مقابله با ظلم و صدها ویژگی دیگر حضرت علی (ع) می تواند جامعه امروز مسلمانان را نجات داده و حیاتی دوباره بخشد.
حجت الاسلام دیرباز اضافه کرد: اندیشه های بلند امام اول شیعیان حضرت علی ابن ابوطالب (ع) متعلق به تمام دورانهاست و افکار آن حضرت با گذشت زمان صیقل می یابد و زیباتر می شود.
عضو خبرگان رهبری، حکومتداری امیرالمومنین را نمونه ای بی نظیر برای دولتمردان دانست و افزود: حکومتداری علی (ع) آئینه تمام نمای دستورات اسلامی است و تبعیت از آن بالندگی جامعه را رقم می زند.
رئیس دانشگاه جامع قم ادامه داد: حضرت علی (ع) در مبارزه با ظلم بی همتا بوده و هرگز به دشمنان اجازه نداد حریم مسلمانان را به سیطره خود درآورند.
این مدرس دانشگاه معنویت و اخلاق امیرالمومنین علی (ع) را ضروری ترین نیاز نسل امروز خواند و گفت: پیروی نسل امروز از اخلاق این بزرگوار بدون شک باعث متولد شدن انسانهایی وارسته، متعهد و دانشمند می شود.
وی با اشاره به حوادث اخیر منطقه و قتل عام مسلمانان گفت: بازخوانی سیره و ابعاد زندگی امیر مومنان علی (ع) و نحوه مقابله آن حضرت با دشمنان و مهمتر از همه سیاستمداری علی (ع) می تواند التیام بخش آلام مسلمانان شود.
عضو خبرگان رهبری اضافه کرد: اگر فرمولهای زندگی امیرالمومنین بر جامعه مسلمانان حاکم بود و تمامی جهان اسلام از این فرمولها تبعیت می کردند امروز شاهد جنایات تروریستها و قتل عام مسلمانان نبودیم.
وی گفت: تبیین سیره و زندگی مولای متقیان علی (ع) نباید تنها در ایام ولادت و شهادتش خلاصه شود بلکه همواره باید از حضرت علی (ع) یاد شده و افکارش حاکم بر زندگیمان باشد.
8135/581

انتهای پیام /*
ارتباط با سردبير:

[email protected]


تماس بی واسطه با مسئولین





28/04/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 40]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


فرهنگ و هنر

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن