تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 12 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):دانش روشنى بخش انديشه است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820281999




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

احتمال تعطیلی دو کارخانه آلاینده در تهران


واضح آرشیو وب فارسی:تابناک: احتمال تعطیلی دو کارخانه آلاینده در تهران
کد خبر: ۴۱۷۶۴۴
تاریخ انتشار: ۲۸ تير ۱۳۹۳ - ۱۶:۵۳ - 19 July 2014


رئیس کمیسیون سلامت، محیط زیست و خدمات شهری شورای شهر تهران از احتمال تعطیلی دو کارخانه سیمان تهران و نیروگاه بعثت در صورت عدم رفع آلودگی‌های زیست محیطی خبر داد و گفت:جان مردم برای ما از هر چیز دیگری مهمتر است.

به گزارش فارس، رحمت‌الله حافظی با اشاره به آخرین اقدامات انجام شده از سوی شورای شهر جهت تعطیلی کارخانه روغن‌نباتی قو اظهار داشت: در این زمینه نامه‌نگاری‌های لازم با سازمان تأمین اجتماعی جهت حمایت از پرسنل این مجموعه صورت گرفته است.

وی تصریح کرد: مقدمات بازنشستگی پیش از موعد پرسنل کارخانه روغن‌نباتی قو از سوی سازمان تأمین اجتماعی انجام شده که قرار است این کار در کمترین زمان ممکن انجام شود.

حافظی خاطرنشان کرد: بخشی از این افراد می‌توانند از بازنشستگی پیش از موعد استفاده کنند که مقدمات آن فراهم شده و بخش دیگری نیز قرار است جهت اشتغال به مراکز دیگر معرفی شوند.

رئیس کمیسیون سلامت، محیط زیست و خدمات شهری شورای شهر تهران بیان داشت: متأسفانه اوایل هفته گذشته فرماندار شهرری جلسه‌ای را بدون حضور نمایندگان شورا و شهرداری در خصوص کارخانه روغن‌نباتی برگزار کرد که این جلسه مورد انتقاد شورا قرار گرفت چرا که هر جلسه‌ای در این خصوص باید با حضور نمایندگان شورا و شهرداری برگزار شود.

وی افزود: در این جلسه‌ صحبت‌هایی در خصوص فرصت‌های سه، چهار ساله به کارخانه روغن‌نباتی قو داده شده است که این کاملاً برخلاف نظر شورا است.

حافظی بیان داشت: شورای شهر به هیچ وجه فعالیت مجدد کارخانه روغن‌نباتی را نخواهد پذیرفت و اقدامات لازم جهت تعطیلی این کارخانه باید صورت گیرد چرا که جان مردم از هر چیز دیگری برای شورای شهر مهمتر است.

رئیس کمیسیون سلامت، محیط زیست و خدمات شهری شورای شهر تهران افزود: طبق برنامه‌ریزی انجام شده قرار است کارخانه‌های آلاینده در شهر تهران تعطیل شوند که در این راستا چند کارخانه در دست بررسی قرار دارند.

وی گفت: کارخانه سیمان تهران و نیروگاه بعثت از جمله کارخانه‌هایی هستند که در صورت رفع عدم آلودگی زیست محیطی، تعطیل خواهند شد.












این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: تابناک]
[مشاهده در: www.tabnak.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 50]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن