تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 7 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):مؤمن غبطه مى خورد و حسادت نمى ورزد، منافق حسادت مى ورزد و غبطه نمى خورد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1818777122




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

فضایل حضرت علی(ع) قابل شمارش نیست


واضح آرشیو وب فارسی:مهر:


استانها > شرق > سیستان و بلوچستان امام جمعه زاهدان:
فضایل حضرت علی(ع) قابل شمارش نیست
زاهدان - خبرگزاری مهر: نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه زاهدان بیان داشت: حضرت علی(ع) در همه فضیلت‌های اخلاقی و ارزشی سرآمد و الگو بود و به فرموده رسول مکرم اسلام فضایل ایشان قابل شمارش نیست.



به گزارش خبرنگار مهر، آیت الله عباسعلی سلیمانی شامگاه جمعه در مصلی قدس در جمع عزاداران زاهدانی اظهار داشت: درحدیث داریم که اگر تمام باغ ها قلم و دریاها مرکب و جنیان حسابگر و انسان ها نویسنده شوند توان برشماری برتری های علی بن ابی طالب علیه السلام را نخواهند داشت. نماینده مردم استان در مجلس خبرگان رهبری بیان داشت: حضرت علی (ع) شخصیت برجسته‌ای است که جامعه بشری نیازمند است که او را بشناسند و در زندگی خود از آن حضرت الگو بگیرد. وی ابراز داشت: هر شخصی در هر بعدی از ابعاد حیات می‌تواند آن حضرت را به عنوان الگوی خویش قرار دهد و ایشان در طول حیات با عزت خود چنان زیست که حتی مخالفان و دشمنانش هم در برابر فضائل وی تسلیم شده بودند. به گزارش خبرنگار مهر، در آیین سوگواری شهادت حضرت امیر المومنین علی (ع) که در مصلی قدس و با حضور جمع کثیری از مردم عزادار و خداجوی زاهدان و همچنین مسئولان استانی برگزار شد اقشار مختلف مردم با مدیحه سرایی مداحان در سوگ امیر مومنان اشک ریختند. گفتنی است قرائت دعای جوشن کبیر و برپایی مراسم سینه زنی از جمله برنامه های محوری مراسم شب احیا در مصلای قدس شهر زاهدان بود.


۱۳۹۳/۴/۲۸ - ۱۲:۱۲





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 37]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن