تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 20 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):ایمان هیچ بنده ای راستین نمی شود مگر زمانیکه اعتمادش به آنچه نزد خداست از اعتمادش به آن...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1814792261




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

چوبدستي خون‌آلود از دستان مرد خشمگين افتاد


واضح آرشیو وب فارسی:جوان آنلاین: چوبدستي خون‌آلود از دستان مرد خشمگين افتاد
مرد شيشه‌اي كه متهم است همسر باردارش را با ضربه چوب به قتل رسانده، دستگير و به جرم خودش اقرار كرد.


به گزارش خبرنگار ما، شامگاه سه شنبه 24 تيرماه، مرد سالمندي وحشت‌زده مأموران كلانتري 108 نواب را از قتل دختر جوانش با خبر كرد. وي گفت: دامادم كه داوود نام دارد، دخترم را با چوبدستي در خانه‌اش به قتل رسانده و گريخته است. لحظاتي بعد مأموران پليس در محل حادثه كه خانه قديمي در كوچه گلشن، حوالي خيابان جيحون بود، حاضر شدند. مأموران در نخستين گام، با جسد زن 34 ساله كه سحر نام داشت و بر اثر اصابت جسم سختي به سرش كشته شده بود، روبه‌رو شدند.
لحظاتي بعد قاضي سپيدنامه، بازپرس ويژه قتل تهران به همراه كارآگاهان اداره دهم پليس آگاهي در محل حادثه حاضر شد. بررسي‌هاي اوليه نشان داد مقتول هنگام مرگ هشت ماهه حامله بوده و تيم پزشكي قانوني هم بعد از معاينه جسد در محل حادثه، مرگ جنين هشت ماهه را هم تأييد كردند.
پدر مقتول كه پليس را از حادثه با خبر كرده بود، گفت: چند سال قبل داوود به خواستگاري دخترم آمد و آنها با هم ازدواج كردند و صاحب دو پسر 10 و 5 ساله و يك دختر 2 ساله شدند. وي ادامه داد: مدتي قبل از طريق نوه‌هايم متوجه شدم كه داوود گاهي اوقات با سحر مشاجره دارد و او را كتك مي‌زند. سعي كردم در زندگي آنها دخالتي نكنم تا اينكه امشب نوه بزرگم به خانه من آمد و گفت كه پدرش مادرش را كتك زده است و خواست تا به خانه‌شان بروم. بلافاصله به طرف خانه‌شان حركت كردم. وقتي در خانه را باز كردم متوجه حادثه شدم و به پليس خبر دادم.
پسر 10 ساله مقتول هم گفت: پدر و مادرم از قبل سابقه درگيري داشتند. امشب بعد از اذان مادرم سفره افطار را پهن كرد  و قرار بود افطار كنيم كه پدرم با مادرم درگير شد. او ناگهان با چوبدستي كه مدتي قبل از شهرستان با خودش آورده بود به طرف مادرم حمله كرد و ضربه‌اي به سرش زد. همزمان با ادامه تحقيقات ميداني مأموران پليس به دستور بازپرس جست‌وجو براي يافتن متهم فراري را آغاز كردند و سرانجام ساعتي بعد از قتل موفق شدند داوود را در حالي كه چوبدستي خوني در دست داشت و لباس‌هايش خوني بود در يكي از كوچه‌هاي اطراف دستگير كنند.
 متهم بعد از دستگيري در حالي كه وضعيت روحي مناسبي نداشت به قتل همسرش اعتراف كرد. او در ادامه بازجويي حرفي نزد و فقط گفت كه همسرش را با چوبدستي به قتل رسانده است. در ادامه، جسد به دستور بازپرس سپيدنامه به پزشكي قانوني فرستاده شد. متهم براي تحقيقات بيشتر در اختيار كارآگاهان جنايي قرار گرفت و قرار شد براي مشخص شدن سلامتي روحي‌اش به پزشكي قانوني فرستاده شود.
يكي از همسايه‌هاي مقتول به خبرنگار ما كه در محل حادثه حاضر شده بود، گفت: اين خانواده يك ماه قبل اين خانه قديمي را اجاره كردند. متهم با همسايه‌ها ارتباط و رفت و آمد نداشت اما همسرش زن خوب و با خدايي بود. شب حادثه ما صداي درگيري آنها را شنيديم اما فكر كرديم يك درگيري معمولي خانوادگي است تا اينكه ساعتي بعد با صداي دلخراش برادر و پدر مقتول كه مي‌گفت دخترمان را كشت از خانه بيرون آمديم. وي در ادامه گفت: اقوام مقتول مدعي بودند متهم بعد از مصرف شيشه توهم گرفته و همسرش را كشته است.


منبع : روزنامه جوان



تاریخ انتشار: ۲۸ تير ۱۳۹۳ - ۱۱:۳۲





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: جوان آنلاین]
[مشاهده در: www.javanonline.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 42]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


حوادث

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن