تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 13 تیر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):ردم دو گروه‏اند: دانشمند و دانش‏اندوز و در غير اين دو، خيرى نيست.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1804062484




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

انتقاد یک روزنامه ایتالیایی از بی تحرکی اروپا در قبال بحران غزه


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

فیسبوک تویتر Google+ Cloob انتقاد یک روزنامه ایتالیایی از بی تحرکی اروپا در قبال بحران غزه رم - ایرنا - روزنامه ایتالیایی ˈایل مانیفستوˈ از بی تحرکی کشورش و اتحادیه اروپا در قبال تهاجم رژیم صهیونیستی به نوار غزه به شدت انتقاد کرد و خواستار به رسمیت شناختن کشور فلسطین از سوی غرب شد.


به گزارش ایرنا، این روزنامه چاپ رم امروز شنبه در مقاله ای با عنوان ˈ ایتالیا در جنگ غزه کجا است؟!ˈ، نوشت: تنها راه حل بحران خاورمیانه به رسمیت شناخته شدن دولت فلسطین است و دولت ایتالیا به عنوان رییس دوره ای اتحادیه اروپا باید در این جهت گام بردارد و برای متوقف شدن جنگ تلاش کند.
ارگان چپ گرایان ایتالیا تصریح کرد: از سرگیری تهاجم اسراییل به فلسطین نتیجه بی تحرکی و سیاست های مزورانه امریکا و اروپا است.
ال مانیفستو با اشاره به سفر روز سه شنبه گذشته ˈفدریکا موگرینی ˈ وزیر خارجه ایتالیا به فلسطین اشغالی نوشت: او در جریان این سفر از یکی از خانه هایی که توسط موشک های حماس خراب شده بود بازدید کرد ولی به غزه نرفت تا آثار ویرانگر موشک های اسراییلی را ببیند.
این روزنامه افزود: در سرزمین فلسطین جنگ میان دو دولت وجود ندارد بلکه یک جنگ نامتقارن جریان دارد که در یک سوی آن، یک تشکیلات خودگردان است که رژیم اسراییل نمی خواهد آن را به عنوان دولت به رسمیت بشناسد.
ایل مانیفستو خاطرنشان کرد: با حمله رژیم صهیونیستی به فلسطین، جنگ ناگواری که سوریه و سپس عراق را در بر گرفته بود، حالا به فلسطین نیز سرایت کرده است؛ در حالی که هنوز این منطقه نخستین جنگ خلیج فارس از سوی بوش علیه عراق و به بهانه تضمین صلح و ثبات در خاورمیانه را در سال 1991 و دومین جنگ را در سال 2003 میلادی از یاد نبرده است.
روزنامه ایتالیایی، سیاست امریکا را در قبال خاورمیانه، ˈمزورانهˈ و مبتنی بر فریبکاری و عدم صداقت توصیف کرد و نوشت: واشنگتن همانگونه که از ادعاهایی بسیار نانجیبانه به عنوان پایه و اساس جنگ علیه صدام حسین استفاده کرد، در قبال آنچه در اسراییل و فلسطین رخ می دهد، نیز مزورانه رفتار کرده و در پی چندین شکست و تلاش های ناموفق در زمینه تقویت روند صلح (واژه ای که دیگر در منطقه خاورمیانه اعتباری ندارد)، همچنان به حمایت از رژیم اسراییل ادامه می دهد، به گونه ای که حاضر نشده است هیچیک از اقدامات اسراییل از جمله افزایش شهرک سازی، ساخت دیوار حائل و نقض حقوق بشر را محکوم کند و در این میان، اروپا و ایتالیا فقط نظاره گر بوده اند.
این روزنامه تصریح کرد: اکنون نیز از سرگیری جنگ در فلسطین نتیجه همان سیاست ها، بی تحرکی ها و دورویی ها در تصمیمات امریکا و اروپا است.
ال مانیفستو نوشت: در حالی که راست گرایان اسراییل به همراه نتانیاهو و در جهت بهبود محبوبیت رو به زوال خود در میان افکار عمومی، از مداخله نظامی در غزه به منظور جلوگیری از اتحاد ملی فلسطینی ها و توافق میان حماس و فتح حمایت کرده اند، ایتالیا که به شدت درگیر انتخاب کمیسرهای جدید در اتحادیه اروپا بود، بار دیگر مانند گذشته با عدم شفافیت در اقداماتش از استراتژی امریکا تبعیت کرده است.
در همین حال، جنبش مردمی صلح و شبکه خلع سلاح شب گذشته در بسیاری از شهرهای ایتالیا به منظور اعلام حمایت از مردم فلسطین راهپیمایی کرده و خواستار پایان جنگ و توقف حملات رژیم صهیونیستی علیه غیرنظامیان و نیز، به رسمیت شناحتن دولت فلسطین شدند.
اروپام ** 2171 ** 1551
انتهای پیام /*
ارتباط با سردبير:

[email protected]


تماس بی واسطه با مسئولین





27/04/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 44]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن