تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 9 تیر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):عدالت نيكو است اما از دولتمردان نيكوتر، سخاوت نيكو است اما از ثروتمندان نيكوتر؛...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

کاشت پای مصنوعی

میز جلو مبلی

سود سوز آور

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

مبلمان اداری

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1802727780




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

فرماندار جدید شهرستان میرجاوه معرفی شد


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

فیسبوک تویتر Google+ Cloob فرماندار جدید شهرستان میرجاوه معرفی شد زاهدان- ایرنا- استاندار سیستان و بلوچستان در مراسمی محمد میهنی را به عنوان فرماندار جدید شهرستان مرزی میرجاوه معرفی کرد.


به گزارش روز جمعه روابط عمومی استانداری سیستان و بلوچستان، علی اوسط هاشمی در این مراسم که با حضور نماینده مردم خاش و میرجاوه در مجلس شورای اسلامی، معاون سیاسی اجتماعی استاندار و شماری از مسوولان و معتمدان و ریش سفیدان طوایف در مسجد صاحب الزمان (عج) میرجاوه برگزار شد، گفت: شهرستان میرجاوه به سبب موقعیت خاص جغرافیایی و قرار گرفتن در نقطه صفر مرزی با کشور پاکستان، به عنوان پیشانی جمهوری اسلامی ایران در این منطقه محسوب می شود.
وی با تاکید بر توجه به سرمایه های معنوی و مادی به ویژه نیروی انسانی و منابع و معادن و فرصت های خدادادی در سیستان و بلوچستان بیان کرد: باور داشتن خرد جمعی، توانایی، توانمندی و ظرفیت های موجود کشور و استان می تواند جایگاه و منزلت ایران اسلامی را در دنیا متغیر و برجسته کند.

وی با اشاره به توجه ویژه دولت به سیستان و بلوچستان اظهار داشت: ریاست جمهوری و اعضا هیات دولت توجه خاصی به این استان دارند و برکات سفر دکتر روحانی و مصوبات خوب این سفر نشان دهنده این مهم است.
وی ادامه داد: اجرای عملیات اکتشاف در 86 هزار کیلومتر مربع از گستره استان برای کشف معادن غنی گوشه ای از توجه دولت و مصوبات سفر رییس جمهوری به این استان است.

استاندار سیستان و بلوچستان بر تقویت و بهره گیری صحیح از فرصت های موجود بویژه بازارچه های مرزی و اقلیم و طبیعت مناطق مختلف استان از جمله شهرستان میرجاوه تاکید کرد و گفت: سرمایه گذاری در بخشهای مختلف و آماده سازی زیربناها زمینه جذب توریست و توسعه صنعت گردشگری را فراهم می کند.

هاشمی در بخش دیگری از سخنانش با بیان اینکه انقلاب اسلامی متعلق به همه ایرانیان است، افزود: پیشرفتهای علمی، فناوری و غیره و مقاومت ملت ایران در مقابل توطئه ها و دسیسه های دشمنان، این کشور را به الگویی شایسته برای ملت های مسلمان و آزادیخواهان جهان تبدیل کرده است.
وی خاطر نشان کرد: از آنجایی که دشمن تاب و تحمل پیشرفتها، موفقیت ها و امنیت و آرامش ملت ایران را ندارد از هر راهی برای ضربه زدن به این نظام و ملت وارد می شود که ایجاد تفرقه و اختلاف میان مردم بویژه شیعه و سنی و اقوام ساکن در این استان و انجام اقدامات ضد امنیتی از جمله دسیسه های دشمنان است.
استاندار سیستان و بلوچستان بر حفظ و تقویت وحدت در استان تاکید کرد و گفت: حفظ وحدت تنها رمز پیروزی و بقای انقلاب و نظام اسلامی و ایجاد امنیت و آرامش در کشور است.
بر اساس این گزارش استاندار سیستان و بلوچستان در این مراسم با معرفی محمد میهنی به عنوان فرماندار جدید شهرستان مرزی میرجاوه از زحمات غلامرضا گنجی فرماندار سابق این شهرستان تقدیر کرد.
میرجاوه در 75 کیلومتری شرق زاهدان مرکز استان سیستان و بلوچستان و در همسایگی کشور پاکستان واقع شده است. ک/1
653
انتهای پیام /*
ارتباط با سردبير:

[email protected]


تماس بی واسطه با مسئولین





27/04/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 41]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


سیاسی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن