تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):سنگهاى زیربناى اسلام سه چیز است: نماز، زکات و ولایت که هیچ یک از آنها بدون دیگرى درست ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1821021319




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

نماینده مجلس: سازمان های بین المللی بازیچه دست نظام سلطه هستند


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

فیسبوک تویتر Google+ Cloob نماینده مجلس: سازمان های بین المللی بازیچه دست نظام سلطه هستند تبریز- ایرنا - عضو کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی گفت: سازمان های بین المللی با وجود اینکه شاهد خوی وحشی گری رژیم صهیونیستی هستند، اما بی خاصیت و بازیچه دست نظام سلطه جهانی بودن این سازمان ها مانع از عکس العمل موثر در قبال نقض حقوق بشر می شود.


به گزارش روز جمعه پایگاه اطلاع رسانی محمد اسماعیل سعیدی، این نماینده مجلس با بیان این که هدف از تشکیل سازمان های بین المللی، جلوگیری از خون ریزی های ناحق است، افزود: گهگاهی تنها ژست هایی تبلیغاتی از سوی این سازمان ها دیده شده است.
وی وحشی گری، کودک کشی، خون ریزی و ایجاد رعب و وحشت را از مبانی تفکرات صهیونیست ها خواند و گفت: نباید از رژیم صهیونیستی که ماهیت ضد بشری دارد، تعجب کرد بلکه تعجب از سازمان های بین المللی و کشورهای عربی است.
نماینده مردم تبریز، اسکو و آذرشهر در خانه ملت افزود: سران کشور های عربی حتی همیت و غیرت عربی خود را نیز فراموش کرده اند کودکانی که در غزه به خاک و خون کشیده می شوند، عرب هستند.
وی با اشاره به این سخن امام حسین (ع) که می فرمایند: ˈ اگر مسلمان نیستید حداقل آزاده باشید ˈ ، اظهارکرد: تا زمانی که ملت ها با هم متحد نشده و ضربه مهلکی به پیکر رژیم صهیونیستی وارد نساخته اند، این خوی کشتارطلبانه صهیونیست ها ادامه خواهد داشت.
سعیدی بر پیگیری دیپلماتیک مساله فلسطین توسط ایران تاکید کرد و گفت: مردم ایران خود را در کنار مردم فلسطین می بینند و بیش از پیش از این مردم مظلوم حمایت خواهند کرد.
وی روز قدس را روز فریاد علیه رژیم اشغالگر قدس خواند و گفت: ملت ها نسبت به رژیم صهیونیستی کینه سنگینی دارند و در این روز بار دیگر رعب و وحشت بر پیکر رژیم صهیونیستی خواهند انداخت.
7232/587
انتهای پیام /*
ارتباط با سردبير:

[email protected]


تماس بی واسطه با مسئولین





27/04/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 32]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


سیاسی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن