تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 10 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):هرگاه (مردم) امر به معروف و نهى از منكر نكنند، و از نيكان خاندان من پيروى ننمايند،...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819650738




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

ملت سربلند ایران امسال با شکوهتر از سالهای قبل در روز قدس حاضر شوند


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

فیسبوک تویتر Google+ Cloob امام جمعه زنجان: ملت سربلند ایران امسال با شکوهتر از سالهای قبل در روز قدس حاضر شوند زنجان - ایرنا - نماینده ولی فقیه در استان وامام جمعه زنجان گفت: ملت سربلند ایران امسال با شکوهتر و پررنگ تر از سالهای قبل برای دفاع از مردم مظلوم فلسطین در راهپیمایی روز قدس حاضر شوند.


به گزارش ایرنا، آیت الله علی خاتمی در خطبه های نماز جمعه این هفته زنجان افزود: حداقل حمایتی که ملت ایران می توانند از فلسطینیان در مقابل این میزان جنایت رژیم صهیونیستی انجام دهند، حضور در راهپیمایی روز قدس است.
وی یادآورشد: ملت مظلوم فلسطین پایدار و استوار در مقابل رژیم غاصب صهیونیستی ایستاده اند و مردم ایران با حضور در خود راهپیمایی روز قدس از این ایستادگی حمایت کنند.
آیت الله خاتمی به تهدید نظامی استکبار جهانی علیه جمهوری اسلامی ایران اشاره کرد و از ناتوانی آنان در مقابل ملت ایران خبر داد.
نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه زنجان گفت: در صورتی که استکبار اندک توانی در خود برای حمله نظامی به جمهوری اسلامی ایران را مشاهده می کرد، تا کنون همچون فلسطین اشغالی ایران را به خاک و خون کشیده بود.
وی خاطر نشان کرد: امروز در مقابل جنایاتی که در فلسطین اشغالی رخ می دهد مجامع جهانی مدعیان دفاع از حقوق بشر سکوت کرده و به تماشای نسل کشی در این کشور نشسته اند.
آیت الله خاتمی تصریح کرد: جنایاتی که امروز در فلسطین رخ می دهد معنای حقیقی حقوق بشری است که آمریکا و دولت های ارتجاعی منطقه و زیر دست استکبار از آن دم می زنند.
نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه زنجان گفت: طی هفته های گذشته در مقابل جنایات رژیم صهیونیستی که منجر به زخمی و شهادت بیش از دو هزار نفر شد، هیچ یک از مجامع جهانی و بین المللی اعتراضی نکرده اند.
وی به سخنان رهبر معظم انقلاب در جمع مسوولان کشوری و لشکری کشور اشاره کرد و اختلاف اندازی میان مسوولان و ایجاد اختلال در محاسبات را از اهداف و رویکردهای استکبار جهانی به عنوان شیطان بزرگ جهان برشمرد.
آیت الله خاتمی با بیان اینکه این خیال پوچی بیش نیست که آمریکا ابر قدرت است و نمی توان در مقابل آن ایستاد، ادامه داد: باید به افرادی که چنین ادعایی دارند گفت ملت ایران نیز به پشتوانه کمک های الهی در مقابل استکبار ایستاده و به پیروزی رسیده اند.
نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه زنجان به ادعای برخی افراد مبنی بر اینکه ملت ایران نمی توانند در مقابل آمریکا دوام بیاورند، گفت: باید به این افراد یادآورشد طی 34 سال گذشته همین ملت بوده اند که در مقابل تمامی فشارها ایستادگی کرده و در عرصه های مختلف به موفقیت های شایانی دست یافته اند.
وی به اشاره رهبر معظم انقلاب مبنی بر اینکه راهکار مقابله با تحریم های دشمنان، قوی شدن است، بر لزوم گسترش روحیه امید، نشاط، قوت، کار، تلاش، شناخت رخنه های امنیت، سیاسی، اجتماعی و فرهنگی در کشور تاکید کرد و خواستار برطرف سازی آن شد.
آیت الله خاتمی به تاکید رهبر معظم انقلاب بر خودداری مسوولان دولت از حاشیه سازی و حاشیه پردازی اشاره کرد و خواستار نقد کارشناسان دولت های قبل و نقد منصفانه دولت کنونی شد.
نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه زنجان گفت: رهبر فرزانه انقلاب به جد بر لزوم پرداختن به اقتصادی مقاومتی توسط دولت تاکید کرده و می کنند.
وی افزود: رهبر معظم انقلاب در سخنان گوهر بار خود اعتدال را شعار مناسبی عنوان کردند و خواستار شدند تا این اعتدال موجب کناز زدن گروه های مومن و دلسوز جامعه نشود.
آیت الله خاتمی با بیان اینکه دین مبین اسلام مظهر اعتدال است، مخاطب سخنان رهبر فرزانه انقلاب را تمام گروه ها و اقشار جامعه عنوان کرد.
وی به سالروز امضای قطعنامه 596 میان ایران و عراق برای خاتمه دادن به هشت سال جنگ تحمیلی در 26 تیر سال 67 اشاره کرد و ایستادگی ملت ایران در مقابل دشمنان را مهمترین عامل پیروزی ایران برشمرد.
آیت الله خاتمی یادآورشد: مظلومیت ملت ایران در این جنگ برای جهانیان ثابت شد و سازمان های جهانی و بین المللی به حقانیت ایرانیان اعتراف کرد.
7319/596
انتهای پیام /*
ارتباط با سردبير:

[email protected]


تماس بی واسطه با مسئولین





27/04/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 52]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن