تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 13 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):بزرگ ترين مصيبت ها، نادانى است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1804051113




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

تجهيز بيمارستان بعثت سنندج به امكانات روز/رضايت مردم و بيماران از نحوه خدمت رساني


واضح آرشیو وب فارسی:مهر:


استانها > غرب > کردستان گزارش خبري مهر/
تجهيز بيمارستان بعثت سنندج به امكانات روز/رضايت مردم و بيماران از نحوه خدمت رساني
سنندج - خبرگزاري مهر: رئيس مجمع نمايندگان مردم كردستان در مجلس شوراي اسلامي ضمن بازديد از بيمارستان بعثت سنندج، با مردم و شماري از بيماران بستري شده در اين مركز بهداشتي و درماني ديدار كرد و از تجهيز اين بيمارستان به امكانات و تجهيزات روز پزشكي تقدير كرد.



به گزارش خبرنگار مهر، محسن بیگلری ظهر امروز پنج شنبه در بازديد از بيمارستان بعثت سنندج از بخش هاي مختلف اين مركز درماني بازديد و از نزديك با شماري از بيماران و مراجعان نيز ديدار و گفتگو كرد. رئیس مجمع نمایندگان مجلس شورای اسلامی استان کردستان در جريان اين بازديد كه بيش از یک ساعت طول كشيد، از نزدیک با شماري از پرسنل بيمارستان بعثت نيز گفتگو كرد و در جريان روند خدمت رساني به مردم و مراجعان قرار گرفت. در این بازدید رئيس مركز آموزشي، بهداشتي و درماني بعثت سنندج و شماري ديگر از مسئولان و پزشكان شاغل در اين مركز نيز توضيحات لازم را در حوزه هاي مختلف ارائه كردند. با ورود به بیمارستان و عبور از در شیشه ای سه لاین قرمز، زرد و سبز نمایان می شود، قرمز اوژانس خدمات فوری، زرد بیماران تحت نظر و لاین سبز نیز مختص بیمارهایی سرپایی است که در آنها بستري شده اند. در لاین قرمز امکانات حرف اول را می زند و سه بیمار به صورت کامل در آن احیا می شود و مریض دیگر نیاز به مراجعه به بخش هاي دیگر بيمارستان را ندارد. با توجه به امکانات و برنامه ریزی های صورت گرفته بيمار در بخش اورژانس بیمار تعین تکلیف می شود و با ارائه خدمات اولیه و لازم در صورت نیاز به دیگر بخش ها ارجاع داده می شود. رئیس مجمع نمایندگان مجلس شورای اسلامی استان کردستان در بخش اورژانس از چند مریض عیادت کرد که یکی از این بیمار ها زن مسنی به نام کبری متی پور بود که به دلیل بیماری کلیه و ایستادگی رگ پا در بخش اورژانس لاین زرد بستری بود.

وی با ابراز رضایت از خدمات رسانی و رسیدگی مکرر پزشکان گفت: خوشبختانه از بدو ورود تا کنون هیچ مشکلی نداشته ام و خيلي خوب به وضعيت من رسيدگي مي شود كه اين جاي تقدير و تشكر دارد. بخش مراقبت های ویژه نوزادن نیز که چهار سال است راه اندازی شده است مسیر بعدی بازدید بود. این بخش 16 دستگاه مختص نگهداری نوزادان نارس را در اختيار دارد و تا بهبودی کامل نوزادان آنها را به بهترین شکل ممکن نگهداري می کند. این بخش با حمایت خیری به نام مرحوم دکتر جليل مشتاق در حال ارتقاء به 26 دستگاه است و تا کنون 400 میلیون تومان در این بخش هزینه شده و سه فوق تخصص نوزاد هم در این بخش فعالیت داشت. نکته قابل توجه در این بخش کودکی بود که 600 گرم وزن داشت و باید تا رسیدن به وزن 1.5 کیلوگرمی در این دستگاه زندگی كند. دکتر قطبی با تاکید بر این مطلب که قبلا از راه اندازی این بخش متاسفانه بسیاری از این نوزادان نارس فوت مي شدند، گفت: به یاری خداوند متعال و کمک خیرین امروز به بهترين شكل ممكن خدمات بهداشتي و درماني به كودكان نيازمند ارائه مي شود. بخش کودکان نیز با شش تخت بهترین خدمات را را از سوي بهترین متخصصان کودک به شهروندان ارائه می كند كه در این بخش مادر یکی از کودکان با آرزوی سعادت و سربلندی جامعه پزشکی از خدمات ارزنده پزشکان در این بخش قدردانی کرد. بخش جراحی مغز و اعصاب با 21 تخت و امکانات قابل قبول و داخلی مردان نیز با 28 تخت از دیگر واحدهایی بود که از سوي رئيس مجمع نمايندگان مردم كردستان در مجلس شوراي اسلامي، مورد بازدید قرار گرفت.  

در این بخش رئیس مجمع نمایندگان مجلس شورای اسلامی کردستان از بیماران در خصوص نحوه عمل و گرفتن احتمالی زیر میزی از سوي پزشك معالج سوال کرد که جواب منفی بیماران به دریافت زیر میزی از بیماران مهر تائیدی بر سلامت اخلاقی پژشکان استان کردستان بود. یکی از طرح هایی که از اول خرداد ماه سال جاری در بیمارستان بعثت شهر سنندج در راستای رفاه بیماران اجرا شده است، تهیه کیف های شخصی بیمار است. در این کیف ها كفش، لیوان، قاشق و چنگال، دستمال کاغذی و دیگر وسایل بهداشتی مورد نیاز بیماران در صورت دستور بستری شدن به آنها داده می شود. رئیس بیمارستان بعثت سنندج در این خصوص گفت: در راستای ارتقاء بهداشت فردی و رفاه بیمار این بسته ها به آنها اهدا می شود و تا کنون 280 میلیون تومان اعتبار در این خصوص هزینه شده است. در مجموع 18 تخت آی.سی.یو بزرگسالان، 16 تخت نوزادان و شش تخت کودکان بخش آي سي يو بيمارستان بعثت سنندج از سوي رئيس مجمع نمايندگان مردم كردستان در مجلس شوراي اسلامي مورد بازدید قرار گرفت که بيماران و همراهان آنها در اين بخش نيز رضايت خوبي از خدمات ارائه شده اعلام كردند. در بیمارستان بعثت سنندج دو اتاق عمل شماره یک و شماره دو فعال است و در اتاق عمل شماره یک شش تخت به صورت 24 ساعته خدمات ارائه می دهد و اتاق عمل شماره دو مختصص زنان با پنج تخت تنها در نوبت صبح خدمات ارائه می دهد.

رئیس بیمارستان بعثت شهر سنندج در این خصوص گفت: در مجموع در دو اتاق عمل موجود ماهانه هزار و 500 عمل انجام می شود و خوشبختانه در اين زمينه نيز بيمارستان بعثت سنندج يكي از مراكز نمونه كشور است. در ادامه بازدید بخش ای.سی.یو با 10 تخت مجهز به بهترین امکانات و اضافه بر مازاد دستگاه های تنفس مصنوعی به بیمارانی که هوشیاری آنها بسیار پایین است خدمات ارائه می دهد. بابک قطبی در این خصوص نیز اظهار داشت: با توجه به مراقبت های 24 ساعته، دارا بودن امکانات لازم و وجود هوای خنک و متناسب تنها اتاق ای.سی.یوی است که بیماران زخم بستر نمی گیرند و پرستاران مراقبت های ویژه جسمانی را انجام می دهند. بخش رادیولوژی بیمارستان بعثت در بخش سونوگرافی روزانه به 70 بیمار سرپایی خدمات ارائه می دهد و در بخش عكس نیز روزانه 300 عکس و ماهانه 9 هزار و 300 مراجعه کننده را جوابگو است. در ادامه این بازدید رئیس مجمع نمایندگان مجلس شورای اسلامی استان کردستان گفت: با توجه به وجود امکانات موجود بیمارستان بعثت قطب بهداشتی و درمانی کردستان است. محسن بیگلری اظهار داشت: کردستان در بسیاری از شاخص ها از جمله استان های آخر کشور است ولي خوشبختانه در حوزه درمان یکی از استان های توسعه یافته است. وی ارتقاء حوزه سلامت را در کردستان نوید بخش روزهاي بهتر براي اين حوزه عنوان كرد و افزود: خدمت رسانی مناسب در حوزه درمان می تواند دیگر حوزه ها را تحت تاثیر قرار دهد. رئيس بيمارستان بعثت سنندج نیز ضمن تقدير از نگاه ويژه نمايندگان مردم كردستان در مجلس شوراي اسلامي به حوزه سلامت استان به ويژه اين مركز بهداشتي و درماني، گفت: با اجرای طرح نظام سلامت بستری مناسب برای ارتقاء درمان و خدمات بهداشتی در سطح استان فراهم شده است. بابک قطبی یادآور شد: خوشبختانه استفاده از نیروهای بومی در اجرایی این طرح در موفق بودن طرح بسیار موثر بوده و خوشبختانه توانسته ایم در این راستا گام های اساسی برداریم. وی افزود: بیمارستان بعثت بر اساس حمایت علمی دانشگاه در بحث تحول نظالم سلامت جزو مراكز بهداشتي و درماني موفق کشور بوده است و انتظار مي رود كه اين روند رو به رشد همچنان ادامه داشته باشد.


۱۳۹۳/۴/۲۶ - ۱۷:۴۵





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 49]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن