تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 23 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):خداوند عزو جل كه فرموده است: از صبر و نماز كمك بگيريد، صبر، روزه است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815343239




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

بهشهر شهرستان پیشتاز در جمع آوري قليان است


واضح آرشیو وب فارسی:مهر:


استانها > شمال > مازندران نورزاد:
بهشهر شهرستان پیشتاز در جمع آوري قليان است
بهشهر- خبرگزاري مهر: فرماندار بهشهر گفت: خوشبختانه با همدلی مسئولان شهرستان، بهشهر اولین شهر استان در تعطيلي قلیان خانه ها و جمع آوري قلیان ها در ماه مبارك رمضان است.



به گزارش خبرنگار مهر، محمد تقي نورزاد بعدازظهر پنج شنبه در جلسه ستاد ساماندهی امور جوانان و شورای ورزشی شهرستان بهشهر افزود: توجه به امر ورزش از مسائل مهمي است كه خوشبختانه در بهشهر از شرايط خوبي برخورداريم. وي با اشاره به اينكه از ورزش و ورزشكاران شهرستان با قوت حمايت مي كنيم ادامه داد: در اين رابطه جامعه ورزشي نيز بايد به رسالت خود عمل كرده و سالن های مناسب با امكانات مناسب ورزشی در اختيار ورزشكاران قرار دهد. نورزاد با بيان اينكه توسعه فضاهای ورزشی و ترویج ورزش در جامعه رشد فرهنگ اجتماعی و سلامتی جسمی و روحی افراد را در پی خواهد داشت گفت: با بهره برداری از سالن کشتی شهید هاشمی نژاد جوانان زیادی به سمت ورزش آمده و ساماندهي مناسبي در اين رابطه انجام شد.

فرماندار بهشهر با تاكيد بر فعال کردن هیئت های ورزشی در بهشهر افزود: شهرستان بهشهر براساس اعلام آمارهاي اداره ورزش و جوانان بيش از 30 هيئات ورزشي دارد كه بايد از اين پتانسيل بدرستي استفاده كرده و در ایام تابستان زمینه را برای حضور پر رنگ تر جوانان فراهم كند. وي ادامه داد: ب رغم درخشش ورزشكاران بهشهري در رشته هاي مختلفي همچون كشتي، بدن سازي و برخي از ورزشها، در بین جوانان این شهرستان استعداد های خوب ورزشی وجود داردکه لازم است شناسایی و از آنها حمایت شود كه اداره ورزش و جوانان بايد در اين راستا با دقت بيشتري وارد شود.


۱۳۹۳/۴/۲۶ - ۱۵:۲۲





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 50]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن