تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 11 اردیبهشت 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):انسان، با نيّت خوب و اخلاق خوب، به تمام آنچه در جستجوى آن است، از زندگى خوش و امني...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

تعمیر گیربکس اتوماتیک

دیزل ژنراتور موتور سازان

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

رنگ استخری

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پراپ تریدینگ معتبر ایرانی

نهال گردو

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

تسکین فوری درد بواسیر

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

قیمت فرش

خرید سی پی ارزان

خرید تجهیزات دندانپزشکی اقساطی

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1798955024




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

کاشت حلزون شنوایی در گوش کودک 5/2 ساله در شیراز


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

فیسبوک تویتر Google+ Cloob هزارمین عمل جراحی مرکز کاشت حلزون شنوایی دانشگاه علوم پزشکی شیراز کاشت حلزون شنوایی در گوش کودک 5/2 ساله در شیراز شیراز - ایرنا - به همکاری تیم کاشت حلزون شنوایی دانشگاه علوم پزشکی شیراز در هزارمین عمل جراحی ، حلزون شنوایی در گوش کودک 5/2 ساله هرمزگانی کاشته شد .


به گزارش خبرنگار ایرنا ، رئیس مرکز کاشت حلزون شنوایی دانشگاه علوم پزشکی شیراز در این خصوص اظهار داشت : انجام این جراحی ها و بدنبال آن توانبخشی های لازم توسط تیم کاشت حلزون در شیراز از سال 82 آغاز شد که امروز ، موفق به انجام هزارمین عمل کاشت حلزون شنوایی در کودک 5/2 ساله هرمزگانی شدیم.
دکتر سید بصیر هاشمی افزود: مرکز کاشت حلزون شنوایی دانشگاه علوم پزشکی شیراز فعالیت خود را از سال 82 در بیمارستان خلیلی آغاز نمود و با توجه به توان علمی و امکانات موجود ، در حال حاضر دومین مرکز کشور از نظر تعداد جراحی های انجام شده می باشد.
وی بیان کرد : کودکانی که به طور مادرزادی ناشنوا باشند در صورتیکه ناشنوایی آنها در زمان مناسب تشخیص داده شود و همچنین افرادی که گفتار دارند اما به دلیل حادثه ای دچار ناشنوایی می شوند ، می توانند مورد جراحی کاشت حلزون شنوایی قرارگیرند.
دکتر هاشمی تصریح کرد : کاشت حلزون شنوایی برای کودکان تا سن مشخصی به خوبی جوابگو می باشد که یک سالگی زمان طلایی برای این جراحی می باشد و افرادی که بدلیل حادثه ای دچار ناشنوایی شده اند ، باید تا 10 سال پس از وقوع ناشنوایی اقدام به انجام کاشت لزوم نمایند تا نتیجه مناسب را دریافت کنند .
وی گفت : کودکان پس از انجام جراحی کاشت حلزون توسط شنوایی سنج ها و سپس گفتار درمان های تیم ، مورد توانبخشی قرار می گیرند که انجام این موارد تا یکسال پس از عمل کاشت دارای اهمیت ویژه ای است .
دکتر هاشمی اظهار داشت : بیماران جنوب کشور در این مرکز مورد درمان قرار می گیرند ، بنابراین پس از گذشت حدود 10 سال از فعالیت مرکز در حال حاضر برای ارایه خدمات بهتر و بیشتر نیاز به فضای وسیع تر و توسعه مرکز داریم .
وی با اشاره به اینکه پیش از این با همکاری تیم مرکز کاشت و خیران ، مرکزی برای توانبخشی دررحمت آباد شیراز ، علاوه بر بیمارستان خلیلی ،اختصاص داده شده است ، افزود : ما در حال حاضر به این توان علمی رسیده ایم که در صورت تامین امکانات ،در هفته در صورت نیاز تا 10 عمل کاشت را داشته باشیم.
دکتر هاشمی گفت : پس از انجام جراحی کاشت حلزون شنوایی ، کودکان به دلیل نیاز به توانبخشی حدود یکماه باید در شیراز بمانند که با توجه به اینکه ما کودکان جنوب کشور را پوشش می دهیم ، کودکان و والدین برای ادامه درمان نیاز به مکانی جهت اقامت دارند که خیران می توانند در این زمینه حمایت کنند .
وی بیان کرد : مرکز کاشت حلزون شنوایی دانشگاه علوم پزشکی شیراز طی فعالیتش ، به دلیل دارا بودن نیروی انسانی، هماهنگی و امکانات قوی موفق به پشرفت و افزایش تعداد عمل های جراحی شده و بر این اساس موفق گردید که میزبان چهارمین کنگره بین المللی کاشت حلزون شنوایی و علوم وابسته گردد .
دکتر هاشمی گفت : این کنگره اردیبهشت ماه 95 در شیراز برگزار می شود در حالی که سه دوره پیشین در تهران برگزار شده و شیراز به دلیل امکانات و توانایی های موجود در این زمینه موفق به میزبانی چهارمین دوره شده است.ک/3
677
انتهای پیام /*
ارتباط با سردبير:

[email protected]


تماس بی واسطه با مسئولین





26/04/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 160]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


پزشکی و سلامت
پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن