تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 8 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام رضا (ع):مردم به انجام روزه امر شده اند تا درد گرسنگى و تشنگى را بفهمند و به واسطه آن فقر و بيچا...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1813153063




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

دومین دوره تخصصی تئاتر با حضور اساتید برجسته کشوری برگزار می شود


واضح آرشیو وب فارسی:مهر:


استانها > مرکز > البرز به همت حوزه هنری البرز؛
دومین دوره تخصصی تئاتر با حضور اساتید برجسته کشوری برگزار می شود
کرج - خبرگزاری مهر: مسئول واحد نمایش حوزه هنری البرز از برگزاری دومین دوره تخصصی تئاتر با حضور اساتید برجسته کشوری خبر داد.



ایمان اردی زاده در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به برگزاری دومین دوره تخصصی تئاتر به همت دفتر هنرهای نمایشی حوزه هنری البرز با حضور اساتید برجسته تئاتر استان البرز و تهران با بیان این مطلب اطهار داشت: در این دوره تخصصی امیر سلطان احمدی از عناصر اصلی سریال کلاه قرمزی و شهر موشها در البرز حضور خواهد داشت. اردی زاده در ادامه با اشاره به استفاده بهینه از هنر هنرمندان جوان البرزی تصریح کرد: برگزاری این دوره های تخصصی ارتقای سطح علمی و آمادگی هنرمندان البرزی را در پی دارد.
وی افزود: کارگاه های تخصصی و استعدادیابی بازیگری با حضور "علی کوچکی" از هنرمندان و پیشکسوتان تئاتر البرز و  با سر فصلهایی همچون بدن و حرکت، بدن و بیان، آموزشهای آشنایی با تکنیک های روز بازیگری و بازی مقابل دوربین همراه خواهد بود.

این مسئول بیان کرد: از جمله کارگاه های تخصصی برنامه ریزی شده این دوره کارگاه طراحی صحنه با سر فصلهایی نظیر اصول طراحی صحنه، آشنایی با اصول تخصصی، تحلیل نمایشنامه از نگاه طراح صحنه و آشنایی با مواد و متریال است.

همچنین کارگاه صدا پیشگی عروسکی که در دو بخش عروسک گردانی و صدا پیشگی تلویزیونی تفکیک شده و به مخاطبان ارائه خواهد شد با حضور "امیر سلطان احمدی" از چهره های شاخص عروسک گردانی کشوری برگزار می شود.

گفتنی است؛ علاقمندان به شرکت در این دوره های تخصصی می توانند برای ثبت نام به واحد آموزش حوزه هنری استان البرز واقع در ضلع جنوبی میدان نبوت، خیابان میلاد4، حوزه هنری استان البرز مراجعه و یا با شماره تلفنهای 34473011-34772287 تماس بگیرد.

 


۱۳۹۳/۴/۲۵ - ۱۳:۵۹





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 48]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن