تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 14 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):غيرت از ايمان است و بى بند و بارى از نفاق.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820647926




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

سهامداران صبور و منطقي برندگان امسال بازار سرمايه


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۲۵ تير ۱۳۹۳ (۱۳:۵۵ب.ظ)
سهامداران صبور و منطقي برندگان امسال بازار سرمايه مدير صندوق سرمايه گذاري آگاه گفت: اما توجه دولت و مجلس به طور همزمان و همسو به بازار سرمايه و تصميماتي در خصوص افزايش اعتبار کارگزاري ها و کفايت سرمايه راهکار مناسبي براي تأمين نقدينگي مورد نياز بازار رقم زد در نتيجه توانست اين روند را متوقف کند.
به گزارش خبرگزاري موج، مصطفي بياتي مدير صندوق سرمايه گذاري آگاه، با بيان مطلب فوق گفت: بازار هم اکنون يک تعادل نسبي پيدا کرده است و از فاز ترس و رفتارهاي هيجاني خارج شده است و طي مدت اخير روند بازار منطقي تر و متعادل تر شده است.
وي افزود: بازار هم اکنون به فراخور انتشار اطلاعات سه ماهه شرکت ها و انتظارت خوش بينانه اي که از روند مسائل هسته اي کشور دارد به کار خود ادامه مي دهد.
اين کارشناس بازار سرمايه، شرايط فعلي بازار را براي سرمايه گذاري مثبت دانست و گفت: خوشبختانه بازار طي 6-7 ماه گذشته و با اصلاح هاي متعددي که پشت سر گذاشته هم اکنون کف هاي محکمي براي خود پيدا کرده است که اين موضوع براي سرمايه گذاران قابل اهميت است.
بياتي توضيح داد: کف قريب به اتفاق سهم هاي حاضر در بورس و فرابورس و حتي خود شاخص به حدي محکم شده که بتوان سرمايه گذاري در بازار سرمايه را به افراد منطقي و صبور پيشنهاد کرد.
مدير صندوق سرمايه گذاري آگاه با تأکيد مجدد بر اينکه ترس و هيجان تا حد قابل توجهي در بازار از بين رفته است، گفت: بازار وارد فاز منطقي شده، بنابراين روند آتي بازار سرمايه با ديد سهامداري و ادامه روند انتظارات منطقي سهامداران از بورس، مثبت است.
بياتي با اشاره به رشدهاي سريع سال گذشته اظهار داشت: سهامداراني که از سال گذشته در بازار سرمايه مانده اند يا جديد الورود هستند، نبايد امسال از بازار انتظار رشدهاي هيجاني و شارپ مثل سال 92 را داشته باشند.
وي با بيان اينکه در بسياري از بازارهاي جهاني هر چند سال يکبار رشدهاي هيجاني و شارپ اتفاق مي افتد اما اين رشدها هيچ وقت پايدار و دائمي نمي مانند، به سهامداران توصيه کرد: سهامداران در گام اول روي طرز تفکر رشدهاي هيجاني خط قرمز بکشند و بعد از آن با توجه به اينکه قيمت سهام بسياري از شرکت ها مناسب است اقدام به خريد کنند اما انتظارات منطقي و صبر داشته باشند.
اين کارشناس ارشد بازار سرمايه در پايان، خاطر نشان کرد: سهامداران سهم هاي خوب و پرپتانسيل و با حداکثر اصلاح را خريداري و از همه مهمتر نگهداري کنند و منتظر نوسانات و شايعات نباشند چون اينگونه سرمايه گذاري و معامله در بازار سرمايه در نهايت هيچ برآيندي ندارند و برنده اصلي در اين بازار سهامداران صبور و منطقي هستند.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 37]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اقتصادی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن