تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):هر كس از حرام دورى كند، خداوند به جاى آن عبادتى كه او را شاد كند نصيبش مى‏گردا...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820985285




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

رقابتهای جودو انتخابی نوجوانان خراسان رضوی برگزار شد


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری پانا: نایب رییس هیات جودو وکوراش استان: رقابتهای جودو انتخابی نوجوانان خراسان رضوی برگزار شد خبرگزاری پانا: نایب رییس هیات جودو و کوراش خراسان رضوی از رقابت 99 جودوکار نوجوانان در رقابتهای انتخابی استان خبر داد.
۱۳۹۳ چهارشنبه ۲۵ تير ساعت 12:53



به گزارش خبرگزاری پانا، محمد علی خالقی‌مقدم گفت: مسابقات جودو انتخابی نوجوانان پسر استان شب گذشته 24 تیر ماه  بعد از افطار در سالن جودو استاد اصغر دهقان مجموعه ورزشی مرحوم جعفریان مشهد برگزار شد.
وی افزود: 99 جودوکار از شهرستان های چناران، قوچان و درگز و باشگاه‌های شهید بابا نظر، قدس، کارگران، آینده‌داران پارس، فجر، شهرداری، مجد، مدرسه جودو، آستان قدس، جوانان اسلامی، امام رضا(ع) و امام هادی(ع) مشهد در این مسابقات با هم به رقابت پرداختند.
نایب رییس هیات جودو و کوراش خراسان رضوی ادامه داد: در پایان این رقابتها بهمن واحد الهی و امیر قدرتی هر دو از چناران به ترتیب به مقام اول و دوم وزن 46 کیلوگرم دست یافتند، رضا رویین‌تن و وحید جدی دیگر جودوکاران این شهرستان نیز به مقام سوم مشترک رسیدند.
وی با اشاره به کسب مقام اول ایمان نادرنژاد از باشگاه آینده داران پارس مشهد در وزن 50 کیلوگرم این مسابقات، بیان کرد:  در این وزن حسن مسلمی از چناران به مقام دوم رسید و محمد جواد یوسفی و سعید رضازاده هر دو از همین این شهرستان مشترکاً سوم شدند.
خالقی مقدم اظهار کرد: جعفر فیروزآبادی جودوکار وزن 55 کیلوگرم چناران با برتری در دیدار فینال مقابل محمدرضا جاوید از تیم مدرسه جودو مشهد به مقام نخست دست یافت، امین کامیابی از چناران و ایمان خدادای از تیم شهید بابانظر نیز مقام سوم مشترک این وزن را بدست آوردند.
وی به کسب مقام اول وزن 60 کیلوگرم توسط مهدی کریم موحد جودوکار نوجوان تیم آینده داران پارس اشاره و عنوان کرد: امیرحسین رسولی دیگر جودوکار این تیم در این وزن دوم شد، آرمین بندار از چناران و مرتضی رستگار از آینده داران پارس نیز مشترکاً سوم شدند.
نایب رییس هیات جودو و کوراش خراسان رضوی گفت: در وزن 66 کیلوگرم سجاد تیموری و مسعود اخلاقی هر دو از تیم آینده داران پارس به ترتیب اول و دوم شدند، سید مصطفی رضوی از تیم شهید بابانظر و جواد حسن پور از چناران نیز مقام سوم مشترک را آز ان خود کردند.
وی ادامه داد: مقام نخست وزن 73 کیلوگرم مسابقات انتخابی استان را سجاد دادمند جودوکار نوجوان تیم آینده داران پارس مشهد بدست آورد، محمد ابراهیمی از چناران در این وزن دوم شد و امین حسن پور و  محمد شمشیری دیگرجودوکاران باشگاه آینده داران پارس نیز مشترکاً به مقام سوم رسیدند.
محمد علی خالقی مقدم افزود: در وزن 81 کیلوگرم نیز حامد باقری نیا و یاسین تقوی مایانی از تیم آینده داران پارس به ترتیب مقام‌های اول و دوم را بدست آوردند، منوچهر فرامرزی دیگر جودوکار این باشگاه به همراه محمد شاهباز از چناران  نیز به مقام سوم مشترک این وزن دست یافتند.
وی به کسب مقام اول فرزین شاهباز جودوکار وزن 90- کیلوگرم تیم آینده داران پارس در رقابتهای انتخابی نوجوان استان اشاره و اظهار کرد: علی کشوری از چناران در این وزن به مقام دوم رسید، امیر حسین ارشدی از تیم شهید بابانظر و محمد حسین احمدزاده دیگر جودوکار تیم آینده داران پارس نیز مشترکاً سوم شدند.
نایب رییس هیات جودو و کوراش خراسان رضوی ادامه داد: سید علی بزرگوار جودوکار سنگین وزن تیم آینده داران پارس که سابقه حضور در تیم ملی نوجوانان را در کارنامه دارد در دیدار فینال وزن 90+ کیلوگرم با برتری مقابل هم تیمی  خود سید محسن حسین پور اول شد، محمد افشار پناه از تیم امام رضا(ع) مشهد و محمد اکرامی از چناران نیز مشترکاً در این وزن سوم شدند.
نایب رییس هیات جودو و کوراش خراسان رضوی با اشاره به پیش رو بودن مسابقات کشوری، خاطر نشان کرد: نفرات برتر رقابتهای دیشب به اردوی تیم نوجوان استان فراخوانده می شوند تا برای حضور قدرتمندانه در مسابقات کشوری مرداد ماه آماده شوند.












این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری پانا]
[مشاهده در: www.pana.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 44]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن