تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 27 خرداد 1403    احادیث و روایات:  امام رضا (ع):هر کـس به رزق و روزى کم از خدا راضى باشد، خداوند از عمل کم او راض...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1801196924




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

دوره های آموزش مجازی تعاون در خراسان رضوی برگزار می شود


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

دوره های آموزش مجازی تعاون در خراسان رضوی برگزار می شود مشهد - ایرنا - رییس اتاق تعاون استان خراسان رضوی گفت: دوره های آموزش مجازی ویژه تعاونگران این استان برگزار می شود.


ناصر توکلیان روز چهارشنبه در جمع خبرنگاران افزود: این دوره های آموزشی بر اساس زمان بندی انجام شده از اول مرداد ماه به صورت غیر حضوری و ثبت نام برای شرکت در آن از نیمه دوم تیر ماه جاری آغاز می شود.
وی بیان کرد: این دوره ها به صورت الکترونیکی، از راه دور، رایگان و با هدف ارتقای آگاهی و توانمندی های تعاونگران و ارائه اطلاعات روز در عرصه تعاون برگزار می گردد.
توکلیان افزود: دوره های آشنایی با فنون و روش تدریس، آشنایی مدیران با قانون و مقررات بخش تعاون، آشنایی با نحوه برگزاری مجامع عمومی و اصول بازاریابی از مهمترین موضوعات آموزشی این دوره ها است.
وی گفت: تمام مراحل ثبت نام، شرکت در دوره، آزمون و دریافت گواهینامه پایان دوره به صورت مجازی و آنلاین صورت می گیرد.
وی اظهار کرد: سه میلیون نفر از اعضای تعاونی های این استان می توانند در این دوره ها ثبت نام و آموزشهای لازم را فراگیرند.
رییس اتاق تعاون استان خراسان رضوی افزود: کاربران با یک بار ثبت نام در سایت برای همیشه امکان دسترسی و ثبت نام در دروس ارائه شده را دارند.
وی بیان کرد: دسترسی به صفحه ثبت نام این دوره ها از طریق سایت وزارت تعاون،کار و رفاه اجتماعی به آدرس http://www.mcls.gov.ir و انتخاب لینک خدمات دولت الکترونیکی یا آدرس http://amoozesh.mcls.gov.ir امکان پذیر است.
توکلیان افزود: تماس با مدیریت پورتال نیز از طریق آدرس پست الکترونیکی [email protected] و یا شماره تلفن 09362990326 برای پاسخگویی به سوالات و رفع مشکلات امکان پذیر می باشد.
وی اظهار کرد: تحقق سهم اصلی تعاون در اقتصاد کشور منوط به حرکت و حضور پررنگ تعاونگران و افزایش توانمندی های آنان است./3
7496 /664

انتهای پیام /*
: ارتباط با سردبير


[email protected]




11/04/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 45]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن