تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 10 تیر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):هر كس سنت نيكويى را بنا نهد، اجرى برابر اجر همه عمل‏كنندگان به آن عمل تا روز قي...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

کاشت پای مصنوعی

میز جلو مبلی

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1802993975




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

فدراسیون بین المللی والیبال: ایران و کواچ به دنبال شگفتی در ایتالیا


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

فیسبوک تویتر Google+ Cloob لیگ جهانی والیبال؛ فدراسیون بین المللی والیبال: ایران و کواچ به دنبال شگفتی در ایتالیا تهران - ایرنا - فدراسیون بین المللی والیبال (FIVB) در آستانه آغاز مسابقات مرحله نهایی لیگ جهانی والیبال نوشت: تیم ملی والیبال ایران و سرمربی صربستانی آن به دنبال خلق شگفتی در ایتالیا هستند.


به گزارش این فدراسیون، تیم ایران اگرچه در گروه نخست مرحله نهایی لیگ جهانی نبرد سختی در پیش دارد، اما بعد از این چالش می تواند یک گام به کسب مدال در بازی های المپیک 2016 نزدیک تر شود.
دیدارهای تیم ایران از عصر چهارشنبه با بازی مقابل روسیه در فلورانس ایتالیا آغاز می شود.
FIVB در گزارش خود افزوده است: تیم ایران به مربیگری اسلوبودان کوواچ صربستانی با ارایه عملکردی شگفت انگیز توانست در گروه نخست مرحله مقدماتی بالاتر از برزیل قهرمان 9 دوره لیگ جهانی و لهستان قهرمان مسابقات 2012 قرار گرفته و به عنوان تیم دوم گروه بعد از ایتالیا به مرحله نهایی صعود کند.
کوواچ در این باره گفت: در ابتدا به دلیل همگروهی با تیم های برزیل، ایتالیا و لهستان ادعایی نداشتیم، اما بعد از چند بازی با اثبات توانایی های خود توانستیم برزیل و لهستان را دو بار شکست دهیم و دو بار هم در مقابل آنها ببازیم.
وی که به دنبال کسب حداقل یک پیروزی در مسابقات هفته جاری (مرحله نهایی لیگ جهانی) است، افزود: امکانش وجود دارد. باید به حریفان خود احترام بگذاریم و در عین حال نباید از آنها بترسیم. اشتیاق زیادی برای حضور در مسابقات داریم و بهترین عملکرد خود را در ایتالیا به نمایش خواهیم گذاشت.
فدراسیون بین المللی والیبال در ادامه از کاپیتان سعید معروف و محمد موسوی یکی از بهترین مدافع لیگ جهانی تا کنون، به عنوان ستاره های تیم ایران یاد کرد و افزود: شهرام محمودی به دلیل آسیب دیدگی قادر به همراهی تیم ایران در ادامه این رقابت ها نیست.
بنابراین گزارش، موسوی با اشاره به اینکه بهترین لحظه برای تیم ایران هنگام شکست تیم های برزیل و لهستان بود، گفت: در یک سال گذشته اعتماد به نفس زیادی به دست آورده ایم.
محمودی نیز گفت که غیبت او روی عملکرد تیم تأثیری نخواهد گذاشت و ادامه داد: برای اینکه در جمع چهار تیم نهایی قرار بگیریم، می جنگیم. توان این کار را داریم چون تیم ما متکی به یک یا دو بازیکن نیست.
فدراسیون بین المللی والیبال در این گزارش همچنین به توجه ویژه فدراسیون والیبال ایران به مسابقات لیگ جهانی به عنوان سنگ بنایی برای موفقیت آینده پرداخت و ادامه داد: فدراسیون ایران با انتخاب خولیو ولاسکو سرمربی پر افتخار آرژانتینی در سال 2011 و استفاده از نسل جدیدی از بازیکنان، برای کسب مدال در المپیک 2016 برزیل هدف گذاری کرده است.
محمودی در این باره هم گفت: همه چیز برنامه ریزی شده است.
تیم ایران در زمان حضور ولاسکو به دو قهرمانی آسیا در سال 2011 و 2013 دست یافت و در لیگ جهانی سال 2013 موفق شد با شکست تیم های کوبا، ایتالیا، صربستان و آلمان رتبه نهم را کسب کند.
ولاسکو در ماه فوریه ایران را ترک کرد تا سرمربی تیم ملی کشورش یعنی آرژانتین شود، اما با این تیم نتوانست به فینال لیگ جهانی صعود کند.
تیم ایران بعد از لیگ جهانی عازم مسابقات قهرمانی جهان در لهستان می شود و بعد در بازی های آسیایی حضور خواهد یافت.
اما به عقیده کواچ، بازیکنان ایران برای پیشرفت بیشتر باید تجربه بیشتری از حضور در رقابت های بین المللی کسب کنند.
وی گفت: برای مثال در باشگاه های اروپایی بازیکنان برای اینکه در ترکیب اصلی تیم قرار بگیرند، باید سخت تلاش کنند در حالیکه در ایران جایگاه آنها در تیم تضمین شده است.
فدراسیون بین المللی والیبال در پایان این گزارش به افزایش محبوبیت والیبال در ایران به لطف حضور در مسابقات لیگ جهانی اشاره کرده و به نقل از کواچ نوشت: شاید والیبال جای فوتبال را به عنوان ورزش اول ایران بگیرد. الان رفتن به مراکز خرید در ایران سخت است چون همه سعی می کنند با شما صحبت کنند و عکس بگیرند یا اینکه فقط بگویند سلام.
مرحله نهایی بیست و پنجمین دوره لیگ جهانی والیبال از امروز(چهارشنبه ) با حضور 6 تیم در سالن 9 هزار نفری نلسون ماندلا شهر فلورانس ایتالیا آغاز خواهد شد.
تیم ملی والیبال ایران در دور نخست این رقابت ها با تیم های برزیل و روسیه در گروه دوم رقابت خواهد کرد و تیم های ایتالیا (میزبان)، آمریکا و استرالیا نیز در گروه اول به مصاف یکدیگر می روند.
ملی پوشان ایران ساعت 20 امروز در نخستین دیدار خود به مصاف روسیه مدافع عنوان قهرمانی این رقابت ها می روند.
ورزشی**9126**1379
انتهای پیام /*
ارتباط با سردبير:

[email protected]


تماس بی واسطه با مسئولین





25/04/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 41]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن