تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 10 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):آغاز سال (حساب اعمال) شب قدر است. در آن شب برنامه سال آينده نوشته مى‏شود. 
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819457144




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

تیم ایران شگفتی ساز لیگ جهانی والیبال می شود


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

تیم ایران شگفتی ساز لیگ جهانی والیبال می شود تهران - ایرنا - خبرگزاری فرانسه (فرانس پرس)، تیم ملی والیبال ایران را شگفتی ساز لیگ جهانی والیبال خواند.


به گزارش ایرنا، خبرگزاری فرانسه نوشت: هدف اصلی ایران که تیم شگفتی ساز مرحله نهایی لیگ جهانی والیبال است و روز چهارشنبه (پس فردا) رقابت با شش تیم برتر جهان را در ایتالیا آغاز می کند، کسب مدال در بازی های المپیک 2016 ریودوژانیرو است.
ایران با هدایت «اسلوبودان کوواچ» با قرار گرفتن در رده دوم سخت ترین گروه لیگ جهانی به ویژه با شکست دادن برزیل که 9 مقام
قهرمانی این تورنمنت را در کارنامه دارد، ایتالیا (8 مقام قهرمانی) و لهستان قهرمان سال 2012، به این مرحله راه یافت.
این مربی صربستانی که از ماه آوریل، سرمربیگری در ایران را شروع کرد، به خبرگزاری فرانسه گفت: «ما این تورنمنت را به عنوان تیمی که بختی ندارد، شروع کردیم و این با حضور برزیل صدرنشین جهان، ایتالیا رده سومی و لهستان رده ششمی طبیعی بود.»
وی افزود: «بازی کردن مقابل بهترین تیم های جهان دشوار است اما ما در این گروه قدرتمند بازی کردیم.»
تیم ملی والیبال ایران که صبح امروز (دوشنبه) وارد شهر فلورانس ایتالیا شد با هدف پیروزی دست کم در یک بازی، به مصاف روسیه که تقریبا از دو سال قبل شکست نخورده است و برزیل می رود.
کوواچ گفت: «ما انگیزه بالایی داریم و همه چیز ممکن است. ما باید به رقبای خود احترام بگذاریم اما نباید از رقبا بترسیم. ما در ایتالیا تلاش خواهیم کرد بهترین بازی خود را ارایه کنیم.»
این مربی به ویژه به سعید معروف کاپیتان 29 ساله و محمد موسوی 26 ساله از بهترین بازیکنان جهان امیدوار است.
موسوی گفت: «ما از سال گذشته اعتماد به نفس بالایی کسب کردیم. هر چند ایتالیا زمانی که مقابل ما شکست خورد، بازیکنان اصلی خود را در اختیار نداشت اما پیروزی های ما مقابل برزیل و لهستان تایید کننده بود.»
اما ایران، شهرام محمودی یکی از بازیکنان اصلی خود را به علت مصدومیت در اختیار نخواهد داشت.
این بازیکن 24 ساله که به عنوان بهترین ملی پوش ایران تلقی می شود، گفت: «هر چند من نمی توانم بازی کنم اما هم تیمی های من تلاش خواهند کرد به جمع چهار تیم برتر راه پیدا کنند. تیم ما توانایی انجام این کار را دارد. این تیم به یک یا دو بازیکن وابسته نیست.»
اما تورنمنت ایتالیا یکی از برنامه های فدراسیون والیبال ایران در سال 2011 با هدایت «خولیو ولاسکو» مربی آرژانتینی بود. هدف اصلی این فدراسیون، کسب مدال در بازی های المپیک 2016ریودوژانیرو است.
محمودی گفت: «این طرحی بلندمدت و برنامه ریزی شده است.»
«خولیو ولاسکو» آرژانتینی، ایران را از گمنامی خارج کرد. ایران با هدایت او دو بار در آسیا (سال های 2011 و 2013) به قهرمانی رسید و در لیگ جهانی سال 2013 شرکت کرد و مقابل تیم های کوبا، ایتالیا، صربستان و آلمان به پیروزی دست یافت.
ایران بعد از فلورانس در جام جهانی در لهستان (30 اوت تا 21 سپتامبر) و سپس بازی های آسیایی 2014 اینچئون کره جنوبی (19 سپتامبر تا 4 اکتبر) شرکت خواهد کرد.
اما ایرانی ها برای پیشرفت بیشتر به کسب تجارب بین المللی نیاز دارند.
اسلوبودان کوواچ گفت: «بازیکنان ایران باید برای پیوستن به تیم های خارجی تلاش کنند چون آنها در داخل ایران از حاشیه امنیت برخوردارند.»
موسوی احتمال دارد نخستین بازیکنی باشد که به مودنا ایتالیا یا فنرباغچه ترکیه می پیوندد.
معروف از یک تیم ترکیه ای و میلاد عبادی پور از تیم ورونا ایتالیا پیشنهاد دارد.
به گفته کوواچ، والیبال جایگاه ویژه ای در ایران پیدا کرده است.
این مربی که در بازی های المپیک 2000 سیدنی با تیم ملی صربستان به مقام قهرمانی رسید و با ایتالیا نیز آشنا است چون 15سال در این کشور زندگی کرده است، گفت: «ایرانی ها کاملا مغرور هستند و می خواهند بهترین باشند. اما این کاری دشوار است و ما همه توان و نیروی خود را به کار خواهیم گرفت و همه به ما احترام خواهند گذاشت.»
ورزشی (6). ** 547 ** 1589

انتهای پیام /*
: ارتباط با سردبير


[email protected]




23/04/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 52]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن