تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 12 اردیبهشت 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):همه خوبى‏ها و بدى‏ها در مقابل توست و هرگز خوبى و بدى واقعى را جز در آخرت نمى‏بينى...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

تعمیر گیربکس اتوماتیک

دیزل ژنراتور موتور سازان

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

رنگ استخری

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پراپ تریدینگ معتبر ایرانی

نهال گردو

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

تسکین فوری درد بواسیر

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

قیمت فرش

خرید سی پی ارزان

خرید تجهیزات دندانپزشکی اقساطی

خانه انزلی

تجهیزات ایمنی

رنگ استخری

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1799162979




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

گروه های فیلیپینی: غرب حامی اصلی اسرائیل در کشتار فلسطینان است


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

فیسبوک تویتر Google+ Cloob گروه های فیلیپینی: غرب حامی اصلی اسرائیل در کشتار فلسطینان است کوالالامپور – ایرنا – گروه های مختلف فیلیپینی روز چهارشنبه با محکوم کردن حملات رژیم اشغالگر قدس به غزه، غرب را عامل اصلی جنایات این رژیم معرفی کردند و خواستار موضع گیری جامعه بین الملل علیه رژیم صهیونیستی و حامیانش شدند.


به گزارش ایرنا، حزب کمونیست فیلیپین (سی.پی.پی) نیز حملات اخیر رژیم صهیونیستی به مردم فلسطین در غزه که در آن تاکنون بیش از 190 نفر شهید و بیش از یکهزار و 400 نفر دیگر زخمی شده اند را محکوم کرد.
ˈجبهه بین المللی تلاش مردمˈ در فیلیپین نیز با محکوم کردن حملات رژیم صهیونیستی خواستار حمایت همه جانبه از مردم فلسطین به منظور آزادسازی فلسطین از دست اشغالگران صهیونیست شد.
پایگاه اطلاع رسانی هفته نامه ˈبولاتلاتˈ فیلیپین روز چهارشنبه نوشت که در بین کشته شدگان فلسطینی ده ها کودک از جمله یک کودک 18 ماهه و یک زن 80 ساله وجود دارند.
به نوشته این نشریه فیلیپینی، رژیم صهیونیستی از حمایت همه جانبه آمریکا برخوردار است و اطلاعات نشان می دهد فقط سال گذشته آمریکا تجهیزات نظامی به ارزش بیش از سه میلیارد و 100 میلیون دلار در اختیار اسرائیل قرار داده است.
در واکنش به کشتار مسلمانان فلسطین، برخی احزاب فیلیپین خواستار توقف فوری حملات هوایی اسراییل و پایان هدف قرار دادن زیرساخت ها و مناطق پرجمعیت غزه شدند.
گروه جبهه بین المللی تلاش مردم نیز در بیانیه خود آورده است که در نوار غزه حدود یک میلیون و 500 هزار فلسطینی در مساحتی به وسعت 350 کیلومتر مربع زندگی می کنند.
این گروه وارد آوردن فشار به مردم غزه از طریق ساخت و سازهای ضد نژادی را یک استراتژی بدیهی رژیم اشغالگر قدس دانست که با تکیه بر آن در تلاش است مردم غزه را در محدودیت بیشتری قرار دهد و در نهایت آنها را مجبور به ترک غزه کند.
ˈبهانه اسرائیل برای حمله به مردم فلسطین کشته شدن سه نوجوان هستند که اسرائیل بدون سند و شواهد مدعی است حماس آنها را ربوده استˈ.
جبهه بین المللی تلاش مردم همچنین حمایت یک جانبه غرب از اسرائیل را مورد انتقاد قرار داده است. پس از نخستین گزارش ها در مورد کشته شدن این سه نوجوان صهیونیست، باراک اوباما رییس جمهوری آمریکا با محکوم کردن مرگ آنها از آن به عنوان ˈعمل بدون احساس تروریست ها علیه جوانان معصومˈ یاد کرد.
یکی از این افراد کشته شده از سربازان ارتش رژیم صهیونیستی بوده است.
دیوید کامرون نخست وزیر انگلستان نیز کشته شدن این سه فرد را محکوم کرد و از حمایت قاطع خود برای محاکمه عاملان آن خبر داد.
جبهه بین المللی تلاش مردم می نویسد که هیچ یک از این دو رهبر غربی کشته شدن کودکان فلسطینی را محکوم نکرده اند و رسانه های غربی از جمله بی.بی.سی پس از کشته شدن این سه فرد با خانواده و اقوام آنها گفت وگو کردند، اما چنین رویه ای در مورد کودکان فلسطینی انجام نشده است.
رهبران سیاسی کشورهای غربی در ماه مه که دو نوجوان فلسطینی توسط نیروهای امنیتی رژیم صهیونیستی کشته شدند کاملا سکوت کردند. شبکه خبری بی.بی.سی نیز بیش از آنکه به خبر کشته شدن این افراد بپردازد دیدگاه نظامیان ریم اشغالگر قدس را پوشش داد.
جبهه بین المللی تلاش مردم می افزاید: حقیقت زشتی وجود دارد که رسانه های غربی تمایلی برای پوشش آن ندارند. در 13 سال گذشته در هر سه روز یک کودک فلسطینی توسط اسرائیلی ها کشته شده است. از انتفاضه دوم در سپتامبر سال 2000 تاکنون یکهزار و 523 کودک فلسطینی توسط اشغالگران اسرائیلی کشته شده اند.
جبهه بین المللی تلاش مردم در ادامه از کمیته های منطقه ای جهانی، سازمان های ملی، نیروهای متحد و همه کسانی که حامی صلح و عدالت در سراسر جهان هستند خواست حملات رژیم صهیونیسنی علیه مردم فلسطین و همچنین حمایت کشورهای غربی از رژیم صهیونیستی را مورد اعتراض قرار دهند.
آساق**د.م**1611

انتهای پیام /*
ارتباط با سردبير:

[email protected]


تماس بی واسطه با مسئولین





25/04/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 52]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن