تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 8 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):مسلمان آينه برادر خويش است، هرگاه خطايى از برادر خود ديديد همگى او را مورد حمله قرار ند...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1818895616




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

اولین مدال آسیایی دوومیدانی مازندران در بازی های آسیایی اینچئون کسب می شود


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

فیسبوک تویتر Google+ Cloob اولین مدال آسیایی دوومیدانی مازندران در بازی های آسیایی اینچئون کسب می شود ساری – ایرنا – رکورددار پرش ارتفاع ایران گفت : با برنامه ریزی مستمر و انجام تمرینات مداوم و فشرده ، اولین مدال دوومیدانی مازندران در بازی های آسیایی در کشور کره جنوبی کسب می شود.


ˈ کیوان قنبرزاده ˈ روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد : برای ادامه تمرینات ، هفته آینده به روسیه سفر می کنم تا تمرینات خود را در کمپ تمرینی این کشور ادامه دهم .
وی بیان کرد : در اردوی روسیه زیرنظر ˈایگور پاکلینˈ سرمربی شخصی ام تمرینات را برگزار می کنم تا با آمادگی کامل به رقابت های آسیایی اینچئون کره جنوبی اعزام شوم .
رکورددار پرش ارتفاع ایران افزود : نمی خواهم تجربه تلخ دور ماندن از مدال که در بازی های آسیایی گوان ژو رخ داد بار دیگر برایم تکرار شود و مازندران را در حسرت مدال رشته دوومیدانی در بازی های آسیایی بگذاریم .
ورزش دوومیدانی، از جمله ورزش های پرمدال ، پرطرفدار و بسیار جذاب در میان ورزش ها است که 2 نماد از 3 نماد المپیک ، یعنی سریعتر و بالاتر ، از دل این ورزش و رشته های ان بیرون آمده است .
دوومیدانی مازندران با وجود شعارهای همیشگی مسوولان و دست اندرکارانش، در حد همان شعار و حرف باقی ماند و نتوانست پای خود را اندکی از حد و مرز این وعده ها فراتر بگذارد .
مسوولان این ورزش نیز سال ها است دل به تک ستاره ها خوش کرده و بدون چشم انداز وسیع به آینده ، روزگار می گذرانند .
اصلی ترین و مهمترین خواسته و نیاز ورزشکاران این رشته، راه اندازی پیست مخصوص دوومیدانی است که این خواسته نیز مدت ها است در حد شعار باقی مانده و به مرحله تحقق و عمل نرسیده است که نتیجه و پیامد این کم توجهی ها ، افت محسوس وروند سریع سقوط دوومیدانی مازندران است .
در سال های اخیر و به دلیل کمبود بودجه و اعتبار، تیم های دومیدانی مازندران به رقابت های کشوری اعزام نشد .
در رقابت های دوومیدانی قهرمانی باشگاه های کشور که ماه گذشته برگزار شد، چندین استان کشور که به نظر می رسد مشکلی همانند مشکل کمبود بودجه مازندران را دارند،با عنوان هیات همان استان به این رقابت ها اعزام شدند تا لااقل زمینه رقابت ورزشکاران خود با رقبای دیگر استان ها را فراهم کنند.
یعنی تیم های استان ها دارای اسپانسر و باشگاه نبودند اما روسای آن ها با درک شرایط مهم و تاثیر گذار این مسابقات ،دست به کار شده و بودجه آن را تامین کردند .
نسل آینده دوومیدانی مازندران فقط با شعار و وعده و زمین های خالی و خاکی ساخته نمی شود . ساخته شدن پیست های استاندارد در استان های دیگر کشور، دوومیدانی کاران آن ها را اگر چه با کیفیت فنی کمتر اما در راه و مسیر پیشرفت و توسعه قرار می دهد .
ضرورت تکمیل پیست دوومیدانی کشور این روزها و با بررسی عمیق نتایج و روند ناامید کننده دوومیدانی مازندران بیش از پیش احساس می شود .
رئیس هیات دوومیدانی مازندران معتقد است نداشتن پیست دوومیدانی در شهرهای استان ، یکی از معظلات همیشگی این رشته است که به رغم دوندگی های فراوان تاکنون اقدامی برای حل آن نشده است.
ˈمحمدخاوری افزودˈ: نداشتن مکان تخصصی و مناسب برای انجام تمرینات حرفه ای موجب می شود نتوانیم تقویم ورزشی استان را تدوین کنیم و در این شرایط امکان برنامه ریزی برای این رشته نیز از میان خواهد رفت.
رئیس هیات دوومیدانی مازندران گفت: اگر مسوولان ورزش استان به دنبال موفقیت های بیشتر دوندگان استان در رقابت های معتبر و یا کسب رکورد ورودی المپیک هستند، باید زمینه لازم برای انجام تمرین حرفه ای ورزشکاران استان در مازندران را فراهم کنند.ک/3
7331/608

انتهای پیام /*
ارتباط با سردبير:

[email protected]


تماس بی واسطه با مسئولین





24/04/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 40]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن