تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 3 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):زبان مؤمن، در پشت دل اوست و دل منافق، در پشت زبان او، زيرا مؤمن هرگاه بخواهد سخنى ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

تسمه تردمیل - روغن تردمیل

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

خرید یخچال خارجی

ویترین طلا

کاشت پای مصنوعی

مورگیج

میز جلو مبلی

سود سوز آور

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

مبلمان اداری

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1801780817




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

توسعه گردشگری زمینه ساز ارتقای درآمد مردم و افزایش اشتغال در آذربایجان غربی است


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

فیسبوک تویتر Google+ Cloob استاندار: توسعه گردشگری زمینه ساز ارتقای درآمد مردم و افزایش اشتغال در آذربایجان غربی است ارومیه - ایرنا - استاندار آذربایجان غربی گفت: توسعه گردشگری زمینه ساز ارتقای درآمد مردم و افزایش اشتغال در استان است و باید توجه ویژه ای به این امر صورت گیرد.


قربانعلی سعادت روز سه شنبه در جلسه مشترک کمیسیون ایمنی راه و کاهش تصادفات رانندگی با ستاد تسهیلات اجرایی خدمات سفر آذربایجان غربی که در آستانه سفرهای تابستانی برگزار شد افزود: باید ملزومات توسعه گردشگری توسط مدیران دستگاههای اجرایی مرتبط، ایجاد شده و زمینه لازم برای کاهش موانع توسعه این صنعت در استان فراهم شود.
وی اضافه کرد: بهبود وضعیت ورودیهای شهری به ویژه در ارومیه، ساماندهی مراکز ایست بازرسی در ورودی های آذربایجان غربی، ایجاد شهرک ویلایی در منطقه امامزاده در راستای کاهش استفاده از اراضی کشاورزی برای ساخت ویلا در این منطقه، ساماندهی مسیر جاده شهید کلانتری و ایجاد روشنایی های لازم در جاده های استان از ملزوماتی هستند که ضمن توسعه گردشگری می توانند در کاهش مشکلات مربوط به تصادفات رانندگی در جاده های استان موثر باشند.
وی در ادامه با انتقاد از وضع رانندگی در استان اظهار کرد: باید آموزش های لازم و بیشتری در این خصوص ارائه شود تا بتوانیم در کاهش تصادفات و تلفات رانندگی گامهای بهتری برداریم.
استاندار آذربایجان غربی از تصمیم مسئولان دستگاههای اجرایی مرتبط برای ساخت جاده جایگزین سیلوانا خبر داد و گفت: این امر باید مورد پیگیری مسئولان اداره کل راه و شهرسازی قرار بگیرد.
سعادت بر تعیین مکان ویژه برای استقرار مکانیکی ها و صافکاری های شهر ارومیه تاکید کرد و افزود: در این مکان می توان ضمن استقرار تمامی صنایع مرتبط و کاهش آلودگی های مختلف در سطح شهر، با استقرار ایستگاه پلیس، امنیت این صنعتگران را نیز موجب شد.
مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری آذربایجان غربی نیز در این جلسه با ارائه گزارشی از وضعیت مسافرپذیری استان در ایام تابستان گفت: 32 هتل و مهمانسرا در استان داریم که در کنار مدارس آموزش و پرورش، میزبان میهمانان تابستانی می شوند.
جلیل جباری افزود: پذیرش میهمانان بیشتر و ارائه خدمات بهتر به مسافران تابستانی نیازمند همراهی و مشارکت تمامی دستگاههای مرتبط است که امیدواریم این همکاری بیش از گذشته در استان صورت گیرد.
با پایان ماه مبارک رمضان، موج گسترده مسافرتهای تابستانی در کشور آغاز می شود که به دلیل هوای مناسب آذربایجان غربی، این استان پتانسیل پذیرش میهمانان بیشتری نسبت به دیگر استانهای کشور را دارد.
8136/581

انتهای پیام /*
ارتباط با سردبير:

[email protected]


تماس بی واسطه با مسئولین





24/04/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 43]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن