تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 9 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):هر كس در مقابل ثروتمند به خاطر ثروتش تواضع كند دو سوم دينش از بين برود.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819423478




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

توجه بیشتر به برنامه ریزی جهت اوقات فراغت جوانان ضروری است


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری پانا: مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان البرز: توجه بیشتر به برنامه ریزی جهت اوقات فراغت جوانان ضروری است خبرگزاری پانا:مدیرکل اوقاف وامور خیریه استان البرز گفت: طرح نشاط معنوی در امامزادگان و بقاع متبرکه استان البرزدر راستای غنی سازی اوقات فراغت جوانان و نوجوانان درحال برگزاری است.
۱۳۹۳ سه شنبه ۲۴ تير ساعت 16:08



به گزارش خبرگزاری پانا، حجت الاسلام صالحی مدیر کل اوقاف و امور خیریه استان البرز ضمن بازدید از خیمه های معرفت طرح آرامش بهاری در آستان امامزاده محمد و سکینه خاتون(علیهما السلام) درباره فعالیت های فرهنگی اوقاف استان گفت:باعنایت به فراوانی جمعیت جوان و ضرورت توجه بیشتر به این قشر در تعطیلات  تابستان، برنامه ریزی جهت غنی سازی اوقات فراغت جوانان در اولویت فعالیت های  فرهنگی قرار گرفته است.
 
حجت الاسلام و المسلمین محمد صالحی تصریح کرد: این ادارۀ کل برای تابستان سال جاری برنامه های جامع و مفیدی را در راستای غنی سازی اوقات فراغت جوانان و نوجوانان در فضای معنوی آستان مقدس امامزادگان و بقاع متبرکه پیش بینی نموده استکه از این بین میتوان به برنامه های فرهنگی ، آموزشی و تفریحی در فضای معنوی امامزادگان که با شور و نشاط جوانی طراحی شده است اشاره کرد.
 
ویافزود :با عنایت بر تاکیدات مقام معظم رهبری در راستای قطب فرهنگی نمودن بقاع متبرکه، اجرای طرح نشاط معنوی مبنی بر برنامه ریزی جهت ارتقاء سطح معارفی و اعتقادی نسل جوان، امری ضروری است، که حسب تاکیدات نماینده محترم ولی فقیه و ریاست سازمان اوقاف باید جدی گرفته شده و به بهترین شکل اجرا گردد.
 
حجت الاسلام صالحی ادامه داد:با توجه به پتانسیل بالای استان البرز برای فعالیت های فرهنگی و ذهن آماده نسل جوان این استان، استفاده از ظرفیت طرح اوقات فراغت دانش آموزان در تعطیلات تابستانی و بهینه سازی این اوقات برای جوانان و نوجوانان در این ایام، فرصت مغتنمی برای تقویت بنیه اعتقادی، دینی و ارزشی و سوق دادن این نسل آینده ساز به فعالیت های فرهنگی و قرآنی در آستان مقدس امامزادگان و بقاع متبرکه به ویژه در آستان مقدس امامزادگان علیه السلام درجهت قطب فرهنگی نمودن بقاع متبرکه محسوب می شود که از اهم اهداف اجرای طرح نشاط معنوی است.
 
مدیر کل اوقاف استان البرز، با اشاره به رشد گروههای فکری منحرف و عرفانهای کاذب در این استان یاد آور شد:اگر ما مسئولین فرهنگی سهل انگاری کنیم و از فرصت ها استفاده نکنیم دشمن که هوشیار است و میداند کجا سرمایه گذاری کند، بیکار ننشسته با استفاده از پتانسیل موجود فرصت را برای ما به تهدید تبدیل میکند.











این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری پانا]
[مشاهده در: www.pana.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 76]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن