تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 14 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):دانش، نابود كننده نادانى است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820806397




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

رفتارهای معقول منجر به کاهش هزینه های شهری می شود


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

فیسبوک تویتر Google+ Cloob مدیر کل اداره آموزش های شهروندی شهرداری تهران: رفتارهای معقول منجر به کاهش هزینه های شهری می شود تهران بزرگ-ایرنا-مدیر کل اداره آموزش های شهروندی شهرداری تهران گفت: راه حل فرهنگی منجر به رفتارهای معقول شهروندان و در نتیجه کاهش هزینه های جاری نگهداری شهر و رهایی از معضلات می شود.


ابوالفضل رفیع در گفت و گو با خبرنگار ایرنا با اشاره به اهمیت و جایگاه آموزش شهروندی در مقاطع مختلف تحصیلی افزود: برای کمک به بهبود وضعیت شهر تهران بر اساس توافق با آموزش و پرورش قرار است برای مقاطع مختلف تحصیلی کتب آموزشی در حوزه آموزش های شهروندی تالیف شود.
وی با بیان اینکه باید این کتاب ها به عنوان دروس فوق برنامه یا اختیاری در مدارس ما تدریس شود،ادامه داد: کارشناسان به این نتیجه رسیده اند که رفع معضلات فعلی شهر تهران در حوزه محیط زیست، ترافیک و بحران های شهری راه حل فرهنگی است.
وی گفت: در شهر تهران نیازمند آموزش های موثرتری هستیم که در این راستا مرکز علمی کاربردی آموزش های شهروندی مانند یک مرجع به ما کمک می کند کارهای فکری و پژوهشی مناسب تری در حوزه آموزش های شهروندی انجام دهیم و آموزش را به عنوان امری جدی برای ارتقا کیفیت زیست شهری داشته باشیم.
رفیع بیان داشت: راه حل فرهنگی باید منجر به ارتقا آگاهی شهروندان، متحول شدن باورها و رفتارهای معقول تر در سطح شهر شودکه طبیعتاً این رفتارهای معقول تر منجر به کاهش هزینه های جاری نگهداری شهر و رهایی از معضلاتی که سلامتی شهروندان ما را به مخاطره انداخته خواهد شد.
تهرام/1393/564

انتهای پیام /*
ارتباط با سردبير:

[email protected]


تماس بی واسطه با مسئولین





24/04/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 51]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن