تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 19 تیر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):بدانيد هر كس قرآن را بياموزد و به ديگران آموزش دهد و به آنچه در قرآن است عمل كند، ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ووچر پرفکت مانی

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

تاثیر رنگ لباس بر تعاملات انسانی

خرید ریبون

ثبت نام کلاسینو

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1805843515




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

اقتصاد مقاومتی، اساسی ترین ماموریت بانک سپه در سال 93


واضح آرشیو وب فارسی:باشگاه خبرنگاران: مدیر عامل بانک سپه:
"اقتصاد مقاومتی"، اساسی ترین ماموریت "بانک سپه" در سال 93
مدیرعامل بانک سپه گفت: مأموریت اول و اساسی بانک سپه در سال 1393 تلاش برای تحقق اقتصاد مقاومتی همگام و همسو با دولت و سیاستهای نظام است.


به گزارش گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران به نقل از پایگاه اطلاع رسانی بانک سپه، سیدکامل تقوی نژاد در مراسم معارفه مدیر امور اعتباری بانک سپه با اشاره به دیدار اخیر مقام معظم رهبری با کارگزاران نظام گفت: مقام معظم رهبری در فرمایشات خود با طرح نکاتی در خصوص نقش بانکها برای تحقق اقتصاد مقاومتی مسئولیتهای ما را سنگین تر کردند. 

وی افزود: هرچند بانک سپه در این خصوص حرکتهایی را از قبل آغاز کرده که از جمله آنها می توان به تبدیل شدن این بانک به یکی از بازوان اقتصاد مقاومتی در همکاری با ارگانهای مهمی همچون سازمان مدیریت و برنامه ریزی و مرکز پژوهشهای مجلس اشاره کرد.
 
تقوی نژاد با بیان اینکه فعالیتهای ما در این بخش لازم ولی کافی نیست اظهارداشت: بانکها برای اجرای سیاستهای اقتصادی به ویژه در حوزه اقتصاد مقاومتی نقش بسزایی دارند لذا باید خود را با این سیاستها و برنامه ریزیهای دولت تطبیق دهند.
 
وی با تأکید بر اینکه مأموریت اول و اساسی بانک سپه در سال 1393 تلاش برای تحقق اقتصاد مقاومتی است گفت: با اقتصاد مقاومتی نباید به صورت شعاری برخورد کرد.سیاستهای اقتصاد مقاومتی باید در بطن جامعه ما نفوذ کند و ساختارهای اقتصادی را تحت تأثیر خود قرار دهد.
 
وی افزود: مأموریت دوم بانک سپه در سالجاری تلاش برای کمک به اقتصاد کشور برای خروج از رکود و حرکت به سمت رونق است. باید بخش اعتباری بانک تلاش خود را به این سمت معطوف کند تا این سیاست به طور دقیق و به دور از شعار زدگی تحقق یابد.
 
رئیس هیئت مدیره بانک گفت: بانک سپه خود را در اجرای برنامه های دولت سهیم می داند. رشد اقتصادی جز هدفهای اساسی دولت است. در چشم انداز بیست ساله متوسط رشد اقتصادی 8درصد تعیین شده بود که محقق نشد. بنابراین تلاش برای کمک به تحقق رشد اقتصادی از جمله اولویتهای این بانک به حساب می آید.
 
وی مأموریت سوم بانک سپه را اصلاح شاخصهای اساسی بانک عنوان کرد و گفت: با توجه به برنامه راهبردی تعیین شده اصلاح این شاخصها ممکن و مقدور است.

مدیرعامل بانک سپه در ادامه با تأکید بر ضرورت حرکت این بانک به سمت بانکداری خرد و شرکتی اظهارداشت: استقبال بی نظیر از استخدام اخیر در بانک سپه حکایت از هشدار بیکاری در کشور دارد ،مشکلی که اکنون به پاشنه آشیلی در اقتصاد ایران تبدیل شده است.

تقوی نژاد تأکید کرد: تلاش برای اشتغالزایی در مناطق محروم، مناطق مستعد،  بخشهایی که مزیت نسبی وجود دارد، بخشهای با بازده بالا , از جمله رسالتهای ما در بانک سپه است.

وی با اشاره به اختصاص بخش قابل توجهی از تسهیلات صندوق توسعه ملی از طریق بانک سپه گفت: باید از این ظرفیت نهایت استفاده را برد ، طرحها باید به سرعت در بانک سپه تعیین تکلیف شده و طرحهای اولویت دار و موثر در اقتصاد کشور مشخص گردد تا پرداخت تسهیلات به این طرحها تسهیل شود.

مدیرعامل بانک سپه با بیان اینکه در بخش نفت می توان کارهای موثری صورت داد اظهارداشت: بانک سپه از این پس در حوزه نفتی فعال تر از گذشته ظاهر خواهد شد.

وی با بیان اینکه باید به اعتمادی که نظام به بانک سپه کرده پاسخ مثبت دهیم، بر لزوم حمایت بانک سپه از طرحهای نیمه تمامی که با تسهیلات این بانک ایجاد شده تأکید کرد و گفت: باید به سراغ مجریان طرحها رفت و ضمن حل مشکلات، به ارائه مشاوره های مالی، اعتباری، اداری و قانونی به آنها اقدام کرد.

وی با اشاره به حرکتهای صورت گرفته در حوزه حساب ذخیره ارزی گفت: حدود 40 درصد از مطالبات غیرجاری حساب ذخیره ارزی تعیین تکلیف شده است.
 
مدیرعامل بانک گفت: به هر میزان از مطالبات حساب ذخیره ارزی وصول شود، ابتدا به حساب مطالبات بانکها از دولت گذاشته می شود و مازاد بر آن، به حساب افزایش سرمایه بانک لحاظ می شود.

وی گفت: بر اساس قراردادی که به تازگی بانک سپه با سازمان خصوصی به امضا رسانده، ما موفق شدیم نزدیک به 18هزار میلیارد ریال از مطالبات بانک را از دولت دریافت کنیم.

*تاکید رئیس هیئت مدیره بانک سپه بر لزوم ادامه  توسعه تعاملات با نیروهای مسلح

وی با اشاره به اینکه پیوند نیروهای مسلح با بانک سپه ناگسستنی است گفت: براساس قانون برنامه و نیز قانون مصوب سال 53، کلیه حسابهای نیروهای مسلح باید نزد بانک سپه باشد.
 
تقوی نژاد گفت: ما باید تلاش کنیم تا ضمن برآورد نیازهای این نیروها، به موقع، به درستی و مطابق با شأن آنها، به افزایش مراوده با این نیروها اقدام و زمینه را برای حفظ منافع دوسویه فراهم کنیم.

وی با تأکید بر اینکه در زمینه های اعتباری، فرآیندها باید تعریف، بازشناسی و مهندسی مجدد شوند گفت: باید به طور سریع، منطقی و منطبق با ضوابط به حل مشکلات مردم اقدام کرد و ضمن کوتاه کردن فرآیندها، مانع آن شد که کسی ناراضی از این بانک بیرون رود.
 
براساس این گزارش در پایان این مراسم حکم مصطفی پرتوافکنان مدیر امور اعتباری بانک توسط مدیرعامل بانک سپه به وی ابلاغ شد.

مصطفی پرتوافکنان تا پیش از این سمتهایی همچون رییس اداره بازرسی کل و حسابرسی, رییس اداره تسهیلات و مدیر امور سازمان و برنامه ریزی را بر عهده داشته است.

وی همچنین عضو کمیته هایی همچون  بهینه سازی و نوآوری عملیات بانکی ,کمیته منابع و مصارف بانک ,دبیر و عضو کمیته موارد خاص بانک,عضویت در کمیسیون بازرسی شورای هماهنگی بانکها ,مسئول بازرسی شعب خارج از کشوربانک سپه و مسئولیت مبارزه و پیشگیری با پولشوئی در بانک بوده است.

انتهای پیام /
 








تاریخ انتشار: ۲۴ تير ۱۳۹۳ - ۱۵:۵۱





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: باشگاه خبرنگاران]
[مشاهده در: www.yjc.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 38]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اقتصادی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن