تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 11 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):همّت مؤمن در نماز و روزه و عبادت است و همّت منافق در خوردن و نوشيدن؛ مانند حيوانات...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

کاشت پای مصنوعی

میز جلو مبلی

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1803370826




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

جشن گلریزان اداره بهزیستی شهرستان دماوند برگزار شد


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

فیسبوک تویتر Google+ Cloob جشن گلریزان اداره بهزیستی شهرستان دماوند برگزار شد دماوند-ایرنا- همزمان با میلاد کریمه اهل بیت امام حسن مجتبی (ع) مراسم جشن گلریزان با حضور خیرین و نیکوکاران منطقه توسط اداره بهزیستی شهرستان دماوند برگزار شد.


به گزارش روز سه شنبه ایرنا، همزمان با فرا رسیدن میلاد امام حسن مجتبی (ع) و ماه مبارک رمضان، خیرین شهرستان دماوند با تاسی از ائمه معصومین در امر کمک رسانی به ایتام و نیازمندان در مجتمع خدمات بهزیستی شهید فیاض بخش شهر آبسرد پیشگام و پیشتاز شدند.
حجت الاسلام والمسلمین سید ˈاحمدمیر شریفی ˈ امام جمعه شهر آبسرد و حومه در این مراسم با اشاره به اهمیت برگزاری جشن گلریزان با هدف خدمت به نیازمندان اظهار کرد: انسان اگر بخشی از مال خود را به عنوان کمک و عمل نیک در راه الهی هزینه کند، عملش مصداق آیه شریفه ˈجاهدو اهداءکم کما تجاهدون اعدائکم؛ باهوای نفستان مبارزه کنید همانگونه که با دشمنان بیرونی تان مبارزه می کنیدˈ، خواهد شد.
وی ادامه داد: امام حسن (ع) قلبی پاک و رئوف نسبت به دردمندان و نیازمندان جامعه داشت و با خرابه نشینان دردمند و اقشار مستضعف و کم درآمد همنشین بود و درد دل آنان را با جان و دل می شنید.
امام جمعه آبسرد و حومه خاطرنشان کرد: اینک خیرین دماوندی همانند ائمه معصومین (ع) با تاسی از کریم اهل بیت و حضرت مولی الموحدین علی (ع) به فقرا و نیازمندان کمک رسانی می کنند که دارای جایگاهی ارزشمند است.
ˈحمید رضا مشهدی عباسیˈ نماینده مردم شهرستان های دماوند و فیروزکوه در مجلس شورای اسلامی نیز در این مراسم اظهار کرد: زحمات و تلاش های مادر یاران این مجتمع که مصداق بندگی خالصانه الهی را به تصویر کشیده اند، قابل تقدیر است.
وی ادامه داد: آنان خیرینی هستند که با دستان توانای خود بار عظیمی را بر دوش می کشند و حیاتی مجدد و شادی و نشاطی وصف ناپذیر در دل های ناتوانان و نیازمندان ایجاد می کنند.
این مقام مسوول خاطرنشان کرد: از خیرین و نیکوکاران بزرگوار می خواهم در عرصه خدمت رسانی به پشتیبانی مددجویان و معلولان بهزیستی شهرستان دماوند بشتابند تا از لطف و عنایت والای الهی برخوردار شوند.
ˈمحمود حسین آبادیˈ رئیس بهزیستی شهرستان دماوند در جمع مسئولان و خیرین بیان کرد: بهزیستی تنها ارگان دولتی است که در خدمت معلولان بوده و علاوه بر آن، تحت پوشش قرار دادن زنان سرپرست خانوار، معتادان بهبود یافته، نگه داری از سالمندان و... را بر عهده دارد.
وی خاطرنشان کرد: خدمت رسانی به محرومان علاوه بر حمایت دولت نیازمند حمایت و یاری خیرین و نیکوکاران نیز هستیم که جشن گلریزان بهترین زمان جهت بهره گیری از حمایت های خیرین است تا بتوانیم به کمک این عزیزان دستان دردمندان را گرفته و به آنان یاری رسانیم.
شایان ذکر است در حاشیه این مراسم، نمایشگاهی از صنایع دستی مددجویان توانبخشی ، زنان سرپرست خانوار ، سفره آرایی زنان سرپرست خانوار و ... همزمان با هفته بهزیستی برپا شد و در انتها نیز مسوولان و خیرین منطقه از معلولان ایزوله این مرکز بازدید کردند.
این مرکز دارای 10معلول ایزوله است که با جلب و جذب مشارکت های خیرین اداره می شود. همچنین افراد معلولی که در کنار خانواده خود زندگی می کنند، از خدمات درمانی، دارویی، امکانات پزشکی، کمک هزینه درمان، مسکن و سبد کالا این مجتمع برخوردار می شوند.
تهرام/7246//1348

انتهای پیام /*
ارتباط با سردبير:

[email protected]


تماس بی واسطه با مسئولین





24/04/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 64]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن