تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 14 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام سجاد (ع):حق بزرگ‏تر خداوند اين است كه او را بپرستى و چيزى را با او شريك نسازى، كه اگر خال...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820854650




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

آمار غریق در سواحل مازندران 80 درصد کاهش داشته است


واضح آرشیو وب فارسی:مهر:


استانها > شمال > مازندران فلاح جلودار:
آمار غریق در سواحل مازندران 80 درصد کاهش داشته است
ساری - خبرگزاری مهر: استاندار مازندران با اشاره به فعاليت نيروهاي غريق نجات در تمامي طرح هاي سالم سازي دريا، نقاط ممنوعه و استقرار و فعاليت مجدانه نيروي انتظامي و درياباني در اين راستا، خبر داد: آمار غريق در سواحل استان در سال جاری نسبت به سال گذشته 70 تا 80 درصد كاهش داشته است.



به گزارش خبرنگار مهر، ربیع فلاح جلودار ظهر سه شنبه در ستاد طرح سالمسازی دریا به كاهش آمار غريق از 22 نفر به 5 نفر در خرداد ماه سال جاري نسبت به مدت مشابه سال قبل اشاره كرد و افزود: استان براي تداوم و تقويت  اقدامات پيشگيرانه و امدادي در اين خصوص جديت دارد.  مقام عالي دولت در استان، به اجراي طرح هاي نمونه در برخي مناطق ساحلي مازندران اشاره داشت و ياد آور شد: بر آنيم تا تيپ اين طرح ها را به ديگر مناطق ساحلي استان تسري داده تا پاسخ گوي نياز هاي خيل گردشگران دريا باشيم.

فلاح از هم وطنان و گردشگران خواست تا ضمن همكاري با نيروهاي انتظامي و امدادي و مديران و گردانندگان طرح هاي ساماندهي سواحل، به علائم هشدار دهنده و بنرها و تابلوهاي بازدارنده در سواحل به جد توجه کنند.

استاندار در بخش ديگري از سخنان خود با بيان اين كه منابع طبيعي متعلق به همه مردم است و آحاد مردم بايد در صيانت از آن تلاش نمايند، خاطر نشان ساخت: در خصوص ساماندهي پارك هاي جنگلي، امسال اقدامات خوبي صورت گرفته است و از مردم عزيز مي خواهيم مسوولين را در حفظ و حراست منابع طبيعي ياري رسانند.

فلاح گفت: شوراي صيانت از حقوق بيت المال با جديت در جهت پيشگيري از ساخت و سازهاي غير مجاز و تغيير غير مجاز كاربري اراضي جنگلي و زراعي فعال است و تخريب و قلع و قمع بناهاي احداث شده بدون مجوز را در دستور كار دارد. وی به تشكيل ستاد هماهنگي سفر و فعاليت اين ستاد در نوروز 93 با 9 كميته اجرايي به منظور ساماندهي خدمات قابل ارايه به مسافران و گردشگران اشاره نمود و خاطر نشان ساخت: در راستاي مديريت يكپارچه سواحل استان، اقدامات و فعاليت هايي طي ماه هاي اخير با هدف ارايه بهينه و مطلوب خدمات به گردشگران در چند نقطه مازندران صورت گرفته است.

استاندار به فعاليت كميته مغروقين در ستاد هماهنگي سفر استان اشاره كرد و ياد آور شد: اين ستاد ضمن ارايه برخي خدمات رفاهي در قالب طرح هاي سالم سازي دريا، اقدامات ويژه اي در راستاي پيشگيري از غرق شدن هم وطنان و گردشگران، از جمله شناسايي نقاط حادثه خيز، حضور نيروهاي نجات غريق، نيروي انتظامي و نصب تابلوهاي هشداردهنده را طي سال گذشته در دستور كار قرار داده است.
 


۱۳۹۳/۴/۲۴ - ۱۵:۱۷





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 53]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن