تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 13 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):هر جوان مؤمنى كه در جوانى قرآن تلاوت كند، قرآن با گوشت و خونش مى آميزد و خداوند ع...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1804044697




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

از دستگیری مجری تا رئیس جمهور ۵ زنه


واضح آرشیو وب فارسی:شبکه خبر: از دستگیری مجری تا رئیس جمهور ۵ زنه


نگاهی به اخبار برخی سایت ها و خبرگزاری های داخلی و خارجی در ۲۴ تیر ۱۳۹۳.ازدواج شهردار با تمساح/هدیه یک میلیاردر به نامزدش/ مدال طلای جام جهانی از نمای نزدیک/اطراق در بلندترین نقطه دنیا/بزرگ ترین درخت انگور/بزرگترین مسجد اروپا/عمیق ترین غارکشف شده دستگیری مجری مشهور، قبل از شروع برنامه تلویزیونی

دستگیری مجری مشهور، قبل از شروع برنامه تلویزیونی

مجری مشهور و با سابقه چینی پیش‌از آغاز برنامه زنده تلویزیونی‌اش بازداشت شد.بازداشت «رویی‌چنگنگ» یک هفته پس‌ از دستگیری رئیسش به‌خاطر فساد مالی، مظنون به رشوه‌خواری شده و هدف بازجویی قرار گرفت. این پرونده فسادمالی شبکه‌های رسانه‌ای چین از چند وقت پیش مورد توجه بازرسان اقتصادی این کشور قرار گرفته و تا به حال چندین مقام رسانه‌ای نیز در این باره تحت بازجویی قرار گرفته‌اند.«رویی چنگنگ» به‌ دلیل شهرت رسانه‌ای‌اش در طول دوران حرفه‌ای خود با مقام‌های ارشد سیاسی و اقتصادی بسیاری مصاحبه کرده و صفحه اجتماعی او بیش از 10 میلیون عضو دارد.او همچنین ستون‌ نویس روزنامه «یوث‌ دیلی» پکن است. هنوز هیچ‌ گزارشی درباره جزئیات این پرونده رشوه‌ خواری فاش نشده است.
بیشتر...

ازدواج شهردار با تمساح

ازدواج شهردار با تمساح

در مکزیک شهردار مجبور به ازدواجی است که یک تضمین برای رفاه روستاییان و ماهیگیران است. شهردار «سن پدرو هوآمولولا» یکی از شهرهای مکزیک با یک تمساح ازدواج کرد، این مراسم نوعی سنت برای ساکنان دهکده ماهیگیری است و در واقع مجوزی برای ماهیگیران است تا بتوانند ماهی‌های بسیاری را صید کنند. قبل از برگزاری جشن، مهمانان با تمساح قدم می‌زنند و لباس عروس را به تن حیوان می‌کنند، یکی از روستاییان با آینه‌ای که در دست دارد به همه می‌گوید: این زیباترین میراث است که اجداد ما گذاشته‌اند، در واقع این عروسی برای رفاه روستاییان انجام می‌شود.
بیشتر...

هدیه یک میلیاردر به نامزد خود

هدیه یک میلیاردر به نامزد خود

هدیه یک میلیاردر به نامزد خود

این خانه مطمئن یکی از منحصر به فردترین مکانهای دنیاست که توسط یک معمار اسپانیایی به نام لویس د گاریدو برای مدلی به نام  ناومی کمپل  طراحی شده است.در طراحی این مکان،از شکل چشم هروس که یک نماد در مصر  باستان است استفاده شده. چشم هروس نشان حفاظت، قدرت و سلامتی است که در زمان مصر باستان بسیار مورد توجه کلئوپاترا بوده است. از ویژگی های این بنا پنل های فتو ولتاییک، سیستم گرمایشی خاص و سیستم برداشت آب باران است. شایع شده که این عمارت یک هدیه از جانب نامزد کمپل است که یک میلیاردر روسی به نام ولادیمیر دورنین  است.
بیشتر...

مدال طلای جام جهانی از نمای نزدیک

مدال طلای جام جهانی از نمای نزدیک

مدال طلای جام جهانی فوتبال ۲۰۱۴ در برزیل که نصیب بازیکنان آلمانی شد  این شکلی است.
بیشتر...

اتراق در بلندترین نقطه دنیا

اتراق در بلندترین نقطه دنیا

در کشور سوئیس کوهستانی وجود دارد که در زمستان‌های سرد و پر از برف خود همواره گردشگران بسیاری را به خود جذب می‌کند، اما این محبوبیت تنها به دلیل وجود کوه یا برف و صخره نوردی زمستانی نیست، بلکه هدف بیشتر این کوهنوردان و گردشگران از این سفر، تجربه اقامت و بازدید از مرتفع‌ترین کلبه جهان است. کلبه‌ای چوبی که در میان دامنه پر برف کوهستان با شیب منحصر به فرد خود قرار دارد و مشهور است که هیچ کلبه دیگری در سراسر جهان در ارتفاع بالاتری از آن وجود ندارد.
اتراق در بلندترین نقطه دنیا


کلبه سولوای در شمال شرق خط الراس کوهستان ماترهورن نزدیکی بخش والایز در کشور سوئیس قرار دارد. این کلبه که در ارتفاع 4003 متری از سطح دریا قرار دارد به انجمن کوهنوردان آلپ، که بزرگ‌ترین انجمن کوهنوردی سوئیس است، تعلق دارد. این کلبه شگفت‌انگیز سال 1915 ساخته شد و در آن هنگام همه مصالح و مواد مورد نیاز برای ساختمان‌سازی، توسط حیوانات باربر، نیروی انسانی و ریل کابلی موقتی که به همین منظور ساخته شد از مسافتی بسیار دورتر یعنی فاصله 3260 متری این کلبه، منتقل شده است. نکته جالب در مورد ساخت این کلبه، صرف تنها 5 روز برای تکمیل آن است که در نوع خود یک رکورد به شمار می‌رود.

اتراق در بلندترین نقطه دنیا

نام این کلبه به یادبود مهندسی بلژیکی است که نقش زیادی در ساخت و شهرت این کلبه ایفا کرد. محل قرار گرفتن این کلبه به اندازه‌ای شگفت‌آور و غیرقابل تصور است که تقریبا محال به نظر می‌رسد از پائین کوه بتوانید محل آن را حدس زده و پیدا کنید. این موضوع هنوز هم برای بسیاری از گردشگران عجیب است که چگونه و به چه دلیل در این موقعیت دشوار و شیب زیاد و فضای نامناسب چنین کلبه‌ای ساخته شده است.
بیشتر...

بزرگ ترین درخت انگور

بزرگ ترین درخت انگور

بیشتر...

بزرگترین مسجد اروپا

بزرگترین مسجد اروپا

مسجد احمد قدیروف که بزرگترین مسجد و مرکز اسلامی در اروپا به شمار می آید روز ۱۷ اکتبر با حضور نمایندگان ۵۰ کشور از سراسر جهان در چچن افتتا ح خواهد شد. ساخت این مسجد که بیش از ده هزار نمازگزار را دربرمی گیرد از سال ۲۰۰۶ میلادی توسط رمضان قدیروف فرزند احمد قدیروف آغاز شد.این مسجد دارای انجمن دانشجویان مسلمان چچن ، مدرسه علوم دینی ، دانشگاه اسلامی ، هتل خوابگاه دانشجویان و کتابخانه می باشد.
بیشتر...

عمیق ترین غار کشف شده در جهان
 
عمیق ترین غار کشف شده در جهان

عمیق ترین غار کشف شده در جهان

غار Krubera که به نام ( Voronya یا Voronja ) هم شناخته می شود عمیق ترین غار کشف شده در جهان است که عمقی حدود ۲۱۹۷ متر دارد. این غار که به اورست غار ها شناخته می شود به اندازه روی هم گذاشتن شش و نیم برج ایفل عمق دارد و در لبه دریای سیاه در منطقه ای که مرز گرجستان است واقع شده است.
بیشتر...

رئیس جمهوری با 5 همسر و 20 فرزند!

رئیس جمهوری با 5 همسر و 20 فرزند!

رئیس جمهوری با 5 همسر و 20 فرزند!

رئیس جمهور آفریقایی جنوبی فردی است که دارای 5 همسر و 20 فرزند است. جاکوب زوما، رئیس جمهور آفریقای جنوبی در سفر اخیر خود به انگلستان "سوبکا مادیما زوما" همسر پنچم خود را به همراه داشته و زوما عادت دارد که در سفرهای مختلف خود هر بار یکی از همسران خود را به همراه ببرد. زوما اولین همسر خود را در سال 1973 اختیار کرد و دومین همسرش(دلامینی زوما) را در سال 1998 گرفت که اکنون وی یکی از سیاستمداران کابینه زوما است. جاکوب زوما سیاست‌مدار اهل آفریقای جنوبی و رئیس سابق کنگره ملی آفریقا است و رئیس جمهوری منتخب کنونی آفریقای جنوبی است. او از سال ۱۹۹۹ تا سال ۲۰۰۵ معاون ریاست جمهوری آفریقای جنوبی بود. زوما در سال ۲۰۰۵ در پی اتهام رشوه خواری از دولت اخراج شد. زوما در سال 2000 همسر سوم و در سال 2008 همسر چهارم را به شناسنامه خود افزود و  این رئیس جمهور هوس ران آفریقایی همچنین در سال گذشته پنجمین همسر خود را به عقد خود در آورد تا بتواند رکوردار رئیس جمهور 5 همسری در جهان باشد.
بیشتر...

 


سه شنبه ۲۴ تیر ۱۳۹۳ - ۱۲:۲۶





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: شبکه خبر]
[مشاهده در: www.irinn.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 28]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن