تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 12 اردیبهشت 1403    احادیث و روایات:  امام کاظم (ع):حيا از ايمان و ايمان در بهشت است و بدزبانى از بى مهرى و بدرفتارى است و بدرفتارى در جهن...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

تعمیر گیربکس اتوماتیک

دیزل ژنراتور موتور سازان

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

رنگ استخری

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پراپ تریدینگ معتبر ایرانی

نهال گردو

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

تسکین فوری درد بواسیر

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

قیمت فرش

خرید سی پی ارزان

خرید تجهیزات دندانپزشکی اقساطی

خانه انزلی

تجهیزات ایمنی

رنگ استخری

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1799156622




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

نبود فضای سبز و متروکه پسماندهای شهردای منطقه 22 / حکایت مترو بازار و گلایه های مسافران


واضح آرشیو وب فارسی:باشگاه خبرنگاران: در روی خط تهران دوشنبه این هفته
نبود فضای سبز و متروکه پسماندهای شهردای منطقه 22 / حکایت مترو بازار و گلایه های مسافران
سرعت بیش ازحد رانندگان در خروجی تند رو مسیرشمال به جنوب بزرگراه امام علی(ع)، مترو بازار و گلایه های مسافران، انتقال گاوداری یافت آبادو نبود فضای سبز از موضوع های این هفته بود.


به گزارش خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران، خروجی‌های اطراف شهر تهران وبی احتیاطی برخی از رانندگان در شیب‌های تند بزرگراه‌ها عامل بسیاری از سوانح رانندگی تا به حال بوده است.این بار نیز معضل بزرگ خروجی‌های تند و پرخطر در مسیر شمال به جنوب بزرگراه امام علی(ع) به روی خط تهران آمده تا چاره‌ای برای رفع آن اندیشیده شود.شهروندان از تردد مناسب خودروها در این محور مواصلاتی و بی توجهی رانندگان به امنیت آنها گلایه‌های بسیاری دارند و گفتند: زمان عبور از مسیر شمال به جنوب بزرگراه مولوی خودروها با سرعت خیلی بالا دراین مسیر تردد می‌کنند.دانش آموزان هنگام عبور از این مسیر و مراجعه به مدارس خود با مشکل تردد و سرعت بیش از حد رانندگان و نبود امنیت کافی مواجه می‌شوند.سرعت بیش از حد رانندگان و شیب تند شمال به جنوب بزرگراه امام علی (ع) باعث افزایش سوانح رانندگی و واژگون شدن چند ماشین در این مسیر شده است.بزرگراه امام علی فاقد ایمنی و استاندارد لازم است.شیب تند بزرگراه امام علی از جنوب به شمال باعث دید نامناسب رانندگان در هنگام تردد است.احداث پل در این بزرگراه و مسیردرصد قابل توجهی از مشکلات اهالی محله را برطرف خواهد ساخت.به سراغ رئیس پلیس راهور تهران بزرگ رفتیم تا توضیحات بیشتر را از ایشان جویا شویم.تیمور حسینی رئیس پلیس راهور تهران بزرگ دراین باره اظهار داشت: سرعت مجاز دربزرگراه امام علی(ع) شمال به جنوب 80 کیلومتر بر ساعت است.
درخیابانهای فرعی مانند پیروزی وبعثت سرعت 50 کیلومتر حداکثر سرعت و می تواند کمتر هم باشد.در ادامه نیز حسینی افزود: خروجی بزرگراه ها معمولاً به یک بزرگراه دیگر منتهی می‌شود و رمپ‌های خروجی بزرگراهی به بزرگراهی‌اند.
اما در یک معبر بزرگراهی مانند بزرگراه اما علی( ع) خروجی ها به محلات مسکونی ختم می شود.
زمانی که واردمحلات مسکونی وخیابانها می شویم معمولاً تردد عابر زیاد است.پلیس راهور تهران بزرگ گفت: برای حل این معضل با همکاری و مشارکت شهرداری این مسیر آرام سازی ترافیک می شود، آرام سازی درتمام خروجی های بزرگراه‌ها به منظور کاهش سرعت خودروها و کنترل سرعت و تردد رانندگان، نصب دوربین‌های کنترل و ثبت سرعت و تجهیزات الکترونیکی، تسریع در مراحل اجرایی طرح‌های شهرداری در بزرگراه‌ها از مهمترین اقدامات در حل این معضل بزرگ است.
*مترو بازار یا بازار سیار یا هر روز بازار...!؟خط‌ های مختلف مترو این روزها بازارگرمی برای دست‌فروشان شده است به محض ورود به مترو با تعداد بسیاری از دست‌فروشان و اجناس مختلف مواجه می شویم.دیگر نمی شه به مترو فقط مترو گفت بلکه باید به آن مترو بازار، بازار سیار و یا هر روز بازار بگیم.
فرق جالب توجه ای هم که با بازارهای دیگر داره این که دربازارهای دیگر ما باید از یک مسیر بگذریم تا اجناس مورد نظرمان را خرید کنیم اما درمترو ما نشسته‌ایم و دست فروشان با بازارگرمی اجناس خود ما را مجبور به خرید اجناسشان می‌کنند.
این که حضور دست‌فروشان جنبه منفی یا مثبت دارده!؟ قضاوتش با شماست.عده‌ای ازمسافران مترو از حضور دست‌فروشان و بی توجهی به حقوق دیگران درمترو گلایه‌هایشان را به روی خط تهران آورده‌اند.آنها با ارسال عکس‌هایی از بازار گرمی دست‌فروشان در مترو خواستار رسیدگی مسئولان به این امر شده‌اند و گفته‌اند: با حضور دست‌فروشان در مترو هیچ مشکلی ندارند و آنچه خواسته شده این است که نظمی به آنها داده شود و دست‌فروشان دریک جای مشخص مستقر شوند نه از لابه لای مسافران و در حالت فشردگی عبور کنند.*انتقال گاوداری تنها چاره رفع مشکلات اهالی یافت آباداگر به خاطر داشته باشید هفته گذشته گزارشی از همجواری یک دامداری با مجتمع‌های مسکونی در یافت آباد و گلایه‌های شهروندان از آلاینده های محیط زیست و مزاحمت این دامداری درروی خط تهران پخش شد.این هفته شهرداری منطقه 18 به روی خط تهران آمده تا شهروندان را از پیگیری‌های انجام شده این شهرداری باخبر سازد.
وحید نوروزی شهردارمنطقه 18 در این باره گفت: قانون در بحث دامداری‌ها و مرغداری‌ها تمام این موارد را به عهده وزارت جهاد کشاورزی گذاشته است.این گاوداری نیز در پهنه طرح تفصیلی قرار گرفته، بخش عمده آن مسکونی است و مابقی نیز به فضای سبز تبدیل خواهد شد. در طرح تفصیلی نیز آمده که گاوداری باید جمع شود زیرا ما نمی‌توانیم 300، 400 هزار واحد مسکونی را مجوز ندهیم و بگوییم اینجا گاوداری وجود دارد.
به زودی با همکاری وزارت جهاد کشاورزی این گاوداری نیز تعیین تکلیف خواهد شد.*فضای سبز که نداریم...!؟
حالا با متروکه‌ای از پسماند‌های عمرانی شهرداری مواجه شدیمدر چند دهه اخیر شهرداری سعی کرده که در بیشتر نقاط تهران سرانه‌های فضای سبز احداث کند.در بسیاری از نقاط مختلف تهران نیزسرانه‌های فضای سبز بسیاری و جود دارد. اما متاسفانه در غرب پایتخت و منطقه 22، درحوالی دریاچه شهدای خلیج فارس اهالی این محله با مشکل بزرگ وجود متروکه‌ای از پسماندهای عمرانی شهرداری ناحیه 4 منطقه 22 مواجه شده است.یکی از شهروندان ناحیه 4 منطقه 22، تصویری از این معضل را به روی خط تهران ارسال کرده است و گلایه داره که در همه جای تهران همجواری و همسایگی با شهردرای حسن به حساب می‌آید اما در این منطقه بالعکس است زیرا شهرداری نه تنها خیابان‌ها را آراسته نمی کند و به فضای سبز کم توجه است بلکه تمام زباله و ته مانده مصالح کارهای عمرانی خودش را هم به خورد بقیه میدهد.اهالی منطقه 4 منطقه 22 خواستار رسیدگی هر چه سریعتر مسئولان به این امر شده‌اند.انتهای پیام/






تاریخ انتشار: ۲۴ تير ۱۳۹۳ - ۱۲:۲۹





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: باشگاه خبرنگاران]
[مشاهده در: www.yjc.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 33]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن