تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 7 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):هرگاه مؤمن به برادر [دينى] خود تهمت بزند، ايمان در قلب او از ميان مى رود، همچنان كه نم...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1812887958




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

شرکت های متمول استان به جای خرید تیم ورزشی به فکر هیئت داری باشند


واضح آرشیو وب فارسی:مهر:


استانها > جنوب > خوزستان مقتدایی:
شرکت های متمول استان به جای خرید تیم ورزشی به فکر هیئت داری باشند
اهواز - خبرگزاری مهر: استاندار خوزستان گفت: شرکت های متمول استان به جای خرید تیم ورزشی به فکر هیئت داری باشند تا سطح ورزش در استان ارتقا یابد.



به گزارش خبرنگار مهر، عبدالحسن مقتدایی شامگاه دوشنبه در مراسم تجلیل از مدال آوران خوزستانی در مسابقات آسیایی و جهانی که با حضور جمعی از مسئولان در استانداری خوزستان برگزار شد، عنوان کرد: کمبودهایی در بخش ورزش استان وجود دارد اما وضعیت این بخش خراب و بدون برنامه نیست. ما برنامه های متنوعی را به منظور بهبود وضعیت ورزش استان در دستور کار خود داریم.

وی افزود: در طول تاریخ هیچ ملتی از مدال آوری ورزشکارانش کسب درآمد مالی نکرده است و هیچ ملتی هم بودن ورزشکار نابود نشده است.

استاندار خوزستان وجود ورزش در جامعه را باعث پویایی و نشاط برشمرد و گفت: در صورتی که خواهان حل مشکلات ورزشی در استان هستیم باید به دنبال یک برنامه منسجم باشیم. مقوله ورزش جز علاقه مندی های من محسوب می شود.

مقتدایی با اشاره به دغدغه های مادی ورزشکاران اظهارکرد: با منطق می توان برای هر مسئله ای به نتیجه رسید و تنها در چهارچوب مقرارت و قانون می توان برای ورزشکاران کاری کرد.

استاندار خوزستان تصریح کرد: لیگ های ورزشی و هیئت های ورزشی باید به سازمان ها و ادارت محول شوند تا شاهد رشد ورزش استان باشیم.

وی با تاکید بر اینکه استانداری خوزستان به دنبال ایجاد یک پارلمان ورزشی در استان است، عنوان کرد: شرکت های متمول استان به جای تیم داری به فکر هیئت داری باشند تا سطح ورزش در استان ارتقا یابد.

مقتدایی افزود: ما تا آن جا که در توان داریم تلاش خود را در راستای ایجاد مکان های ورزشی خواهیم کرد تا ورزشکاران در این زمینه با مشکلی مواجه نشوند.


۱۳۹۳/۴/۲۴ - ۱۰:۵۸





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 28]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن