تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 18 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):بسم اللّه‏ الرحمن الرحيم را رها مكن حتى اگر بعدش شعر باشد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ووچر پرفکت مانی

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

تاثیر رنگ لباس بر تعاملات انسانی

خرید ریبون

ثبت نام کلاسینو

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1805702557




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

بودجه استانی و ملی به هیئت های ورزشی تعلق می گیرد


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری پانا: بودجه استانی و ملی به هیئت های ورزشی تعلق می گیرد خبرگزاری پانا : مدیر کل ورزش و جوانان استان بوشهر گفت: امسال جدا از اعتبار استانی بر اساس عملکرد و ارزشیابی که از هیئت ها صورت خواهد گرفت، وزارت ورزش و فدراسیون ها نیز اعتباری در اختیار هیئت های ورزشی قرار خواهند داد.
۱۳۹۳ سه شنبه ۱۷ تير ساعت 17:10



  به گزارش خبرگزاری پانا به نقل از روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان استان بوشهر، رضا جمشیدی صبح سه شنبه در نشست با روئسای هیئت های ورزشی استان بوشهر اظهار داشت: تمامی روسای هیئت های ورزشی استان بوشهر خود از استخوان خورد کرده های ورزش هستند و با وجود کمبود امکانات و بودجه، زندگی خود را وقف ورزش استان نموده اند.

وی افزود: امسال جدا از اعتبار استانی بر اساس عملکرد و ارزشیابی که از هیئت ها صورت خواهد گرفت، وزارت ورزش و فدراسیون ها نیز اعتباری در اختیار هیئت های ورزشی قرار خواهند داد.

مدیر کل ورزش و جوانان استان بوشهر با اشاره به اینکه امسال در صورت فعالیت و تلاش مستمر همراه با برنامه ریزی می توانیم در عرصه ورزش نسبت به گذشته گام های بهتر و موثری برداریم، تصریح کرد: باید از استاندار و نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر که در راستای توسعه زیر ساخت ها و نرم افزار های ورزشی ما را یاری کردند و رهنمودهای آنان همیشه راه گشای ورزش و جوانان استان بوده تشکر می کنم و باید از ظرفیت و پتانسیل استاندار جوان دولت تدبیر و امید که دغدغه رفع مشکلات ورزش استان دارند با همدلی در مسیر توسعه ورزش گام برداریم.

وی با بیان اینکه در سال های گذشته مشکل عمده هیئت های ورزشی استان بوشهر کمبود اعتبارت مالی بوده است، عنوان کرد: با توجه به منابع عظیمی نظیر نفت، گاز، پتروشیمی، بنادر و گمرکات و نیروگاه اتمی و... در استان بوشهر وجود دارد در شان ما نیست که با مشکلات مالی روبرو باشیم و امیدواریم در دولت اعتدال حقوق و حق جوانان این استان از این منابع عظیم جهت رشد و بالندگی ورزش و تمامی عرصه های استان بوشهر محقق شود.
بخش خصوصی حاضر در استان بوشهر به کمک ورزش بشتابد

جمشیدی یادآور شد: بخش خصوصی حاضر در استان بوشهر باید در کنار سرمایه گذاری و سودی که از این استان کسب می کند، ورزش و جوانان استان بوشهر را مورد حمایت خود قرار دهند و در این راستا پیگیری ها و رایزنی هایی داشته ایم.

مدیر کل ورزش و جوانان استان بوشهر خاطرنشان کرد: با زمانبندی و همکاری که فرماندار بوشهر در تخصیص مناسب برای تجهیزات ورزشی شهرستان بوشهر گذاشته اند، امیدواریم تا پایان سالجاری پیست تارتان استادیوم شهید بهشتی بوشهر به بهره برداری برسد.

وی تنها راه پیشرفت ورزش استان بوشهر را استعدادیابی و بهره گیری از ظرفیت های جوانان خواند و گفت: در صورت اینکه تمامی بخش های ورزش استان همدل و هم گام با هم حرکت کنیم قطعا به آن آیتم های توسعه که در نظر داریم دست خواهیم یافت.












این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری پانا]
[مشاهده در: www.pana.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 43]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن