تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 8 اردیبهشت 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):ياد خدا عقل را آرامش مى دهد، دل را روشن مى كند و رحمت او را فرود مى آورد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

تعمیر گیربکس اتوماتیک

دیزل ژنراتور موتور سازان

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

رنگ استخری

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

تعمیرات مک بوک

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

سیسمونی نوزاد

پراپ تریدینگ معتبر ایرانی

نهال گردو

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

تسکین فوری درد بواسیر

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

قیمت فرش

خرید سی پی ارزان

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1798316655




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

نماینده مردم قزوین در مجلس خبرگان رهبری: داعش به دنبال فتنه افکنی در جهان اسلام است


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

نماینده مردم قزوین در مجلس خبرگان رهبری: داعش به دنبال فتنه افکنی در جهان اسلام است قزوین - ایرنا - نماینده مردم استان قزوین در مجلس خبرگان رهبری گفت: گروه تکفیری داعش به دنبال فتنه افکنی در جهان اسلام و بین مسلمین است .


به گزارش ایرنا، آیت اله ˈعلی اسلامیˈ روز سه شنبه در گردهمایی ائمه جمعه استان که در سالن اجتماعات سازمان تبلیغات اسلامی استان قزوین برگزار شد، با اشاره به جنایت های گروه داعش در کشور همسایه افزود: این گروه ضعیف تر از آن است که بتواند در برابر اسلام بایستد و معتقدم در این جریان نیز پیروزی از آن مسلمین خواهد بود.
وی اظهارکرد: جهان اسلام باید این گروه تکفیری را بشناسد و قاطعانه در مقابل آن ایستادگی کند، چرا که تنها هدف داعش خدشه دار کردن چهره رحمانی اسلام است.
آیت اله اسلامی بیان کرد: دشمنان اسلام نیز از این فرصت به خوبی استفاده کرده و از اعمال زشت و پلید این گروهک ها به عنوان اهرمی علیه دین مبین اسلام استفاده می کنند.
وی درادامه به تحولات منطقه به خصوص غزه و فلسیطین اشاره و بیان کرد: امروز رژیم جعلی اسراییل با همکاری دیگر کشورها همچون انگلیس و آمریکا بدترین فجایع انسانی را در غزه و فلسطین انجام می دهند که متاسفانه با سکوت مدعیان حقوق بشر مواجه شده است .
آیت اله اسلامی در پایان افزود: امروز جریان اسلام خواهی با رشد فزاینده ای در میان سایر ملل غیر مسلمان در حال رشد است و این روند باعث هراس استکبار شده است.
معاون سیاسی امنیتی استاندار قزوین نیز در این گردهمایی به تحولات منطقه اشاره کرد و گفت: با توجه به تحولات و اوضاع داخلی کشور عراق، امیدواریم که این ملت مسلمان با وحدت وهمدلی بتواند فتنه اسراییلی و آمریکایی را به خوبی مهار کند.
ˈایوب رحیمیˈ از ائمه جمعه به عنوان گروههای مرجع یاد کرد و افزود: محل رجوع مردم از گذشته های دور تاکنون گروههای مرجع به ویژه علما و شخصیت های دینی بوده است.
وی اظهارکرد: ما نیز تلاش می کنیم در کنار ائمه جمعه و جماعات استان، زمینه امنیت، رفاه و عمران و آبادانی را برای مردم فراهم آوریم.
رحیمی اظهارکرد: ما باید قدردان نعمت امنیت و آرامش در کشور باشیم که این آرامش را مدیون خون پاک شهدا و ایثارگران در جامعه هستیم .
وی بیان کرد: دولت تدبیر و امید نیز با انتخاب مدیران شایسته تلاش دارد بتواند برخی از کاستی های گذشته را جبران کند و در جهت رفاه و آسایش ملت ایران گام بردارد.
رحیمی، حفظ اتحاد و همدلی و تلاش برای تحقق منویات مقام معظم رهبری را مهم توصیف کرد و از ائمه جمعه و جماعات خواست تا از تریبون های خود بیش از پیش در این راستا تبلیغ کنند.
وی در پایان مساله طلاق و مواد مخدر را از جمله نگرانی های عمده خانواده ها برشمرد و افزود: اگر والدین بیشتر مراقب خود و مدیریت زندگی خود بوده و در کنار کنترل فرزندانشان به ارتقای آگاهی های آنها بپردازند، کاهش معضلات اجتماعی را شاهد خواهیم بود.
در این گردهمایی ائمه جمعه استان اقدامات وحشیانه و ددمنشانه رژیم صهیونیستی و اشغالگر اسراییل را در محاصره نوار غزه و وقوع فاجعه انسانی در فلسطین را محکوم کردند.
7390/ 614

انتهای پیام /*
: ارتباط با سردبير


[email protected]




24/04/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 76]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن