تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 8 اردیبهشت 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم(ص):ایمان به صرف ادعا و آرزو نیست، بلکه ایمان آن است که خالصانه در جان و دل قرار گیرد و ا...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

تعمیر گیربکس اتوماتیک

دیزل ژنراتور موتور سازان

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

رنگ استخری

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

تعمیرات مک بوک

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

سیسمونی نوزاد

پراپ تریدینگ معتبر ایرانی

نهال گردو

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

تسکین فوری درد بواسیر

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

قیمت فرش

خرید سی پی ارزان

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1798393076




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

تولید سالانه یک میلیون و600 هزار تن سیمان در ایلام


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

تولید سالانه یک میلیون و600 هزار تن سیمان در ایلام ایلام – ایرنا- مدیرعامل شرکت سیمان ایلام گفت: یک میلیون و 600 هزار تن سیمان سالانه در این کارخانه تولید که روانه بازارهای داخلی و خارجی می شود.


«حامد اصل روستا» روز سه شنبه در نشست خبری با رسانه ها و مطبوعات ایلام اظهار کرد: از مجموع 70 میلیون تن سیمان تولید شده کشور در سال گذشته، نزدیک یک میلیون و 600 هزار تن یعنی معادل دو درصد آن در شرکت سیمان ایلام تولید شده است.
وی ادامه داد: سیمان ایلام یکی از مرغوب ترین و با کیفیت ترین سیمان های تولیدی در کشور و حتی بازارهای بین المللی است.

** ایلام صادر کننده پنج درصد از سیمان کشور

وی بیان کرد: میزان صادرات کشور در سال گذشته 19 میلیون تن بود که یک میلیون و 100 هزار تن معادل پنج درصد این رقم سهم کارخانه سیمان استان ایلام بوده است.
اصل روستا افزود: در سه سال گذشته به طور میانگین سه میلیون تن سیمان از استان ایلام به خارج کشور به ویژه عراق صادر شده است.

** مبنای عملکرد شرکت سیمان ایلام حفاظت پایدار از محیط زیست منطقه است

مدیرعامل شرکت سیمان ایلام ادامه داد: یکی از مهم ترین نگرانی ها و دغدغه های مردم و مجموعه سیمان ایلام موضوع آلایندگی محیط زیست از سوی این کارخانه تولیدی است که خوشبختانه مجموعه مدیران این واحد صنعتی به حفاظت پایدار از محیط زیست اعتقاد و اجماع نظر دارند.
وی افزود: به همین علت و برای رفع یا کاهش آلایندگی دستگاه های کارخانه در طول دو سال گذشته بیش از 50 میلیارد ریال برای به روز رسانی، ایجاد تغییر و تعویض سامانه ها و فیلترهای هوای این شرکت هزینه شده است.
اصل روستا یادآور شد: سال گذشته مسیر عمومی کارخانه را به منظور خدمت رسانی به رانندگان و کاهش گرد و غبار و آلودگی آسفالت و قیر پاشی شده است.
وی اظهار کرد: ما به روشنی به اهمیت محیط زیست واقف هستیم و هم افزایی نزدیک و مناسبی با اداره ها و دستگاه های اجرایی نظارتی داریم.
مدیرعامل سیمان ایلام تاکید کرد: همه فعالیت های شرکت از سوی آزمایشگاه محیط زیست دانشگاه تهران به عنوان آزمایشگاه معتمد سازمان محیط زیست کشور به صورت مداوم پایش و بررسی می شود و از این حیث هیچ مشکلی در زمینه آلودگی وجود محیط زیست وجود ندارد.
وی ادامه داد: این شرکت مبارزه با آفت لورانتوس به عنوان فعالیت زیست محیطی را در دستور کار خود قرار داده و چندی پیش با همکاری جمعی از مسوولان و مردم بومی منطقه اقدام به قطع و پاکسازی شاخ و برگ درختان آفت زده کردیم.
وی افزود: این گونه فعالیت ها در شرکت سیمان ایلام برای حفاظت پایدار از محیط زیست منطقه و استان دنبال می شود.

** جایگاه سیاست های ابلاغی اقتصاد مقاومتی در فعالیت های شرکت سیمان

اصل روستا بیان کرد: اشتغال یکی از سیاست های مهم و مد نظر در اقتصاد مقاومتی است که میزان اشتغال شرکت سیمان ایلام دو برابر ظرفیت تولید این شرکت است.
وی گفت: دیگر مولفه این ابلاغیه مقام معظم رهبری تولید کالاهای اساسی کیفی است که افزایش میزان تولید سیمان با کیفیت شرکت به عنوان کالای اساسی در ساختمان سازی و دیگر فعالیت ها همواره مورد توجه این مدیریت قرار گرفته و راهبردهای لازم نیز برای ادامه این وضع تدوین شده است.
وی یادآور شد: شرکت سیمان ایلام در نتیجه برنامه ریزی های علمی و درست در کنار کم کردن برخی هزینه ها در دو سال گذشته موفق به کسب جایگاه صادر کننده نمونه کشور شده که این افتخار بزرگی برای مردم و مدیران استان است.
اصل روستا همکاری و هم افزایی میان مسوولان، رسانه ها و اقشار مختلف مردم را از راه های موثر برای رسیدن به اهداف اقتصاد مقاومتی و کاهش مشکل های ناشی از اقتصاد و اشتغال دانست.
وی اظهار کرد: خوشبختانه شرکت سیمان ایلام در سه سال گذشته عملکرد رضایت بخش و موفقیت های فراوانی داشته و هدف ما تداوم این موفقیت ها و حفظ ظرفیت های موجود استان است.

** شرکت سیمان ایلام بر مدار تولید موفق

مدیر عامل شرکت سیمان ایلام گفت: در کارخانه سیمان ایلام دو نوع سیمان تیپ یک کلاس 425 و سیمان تیپ پنج به صورت کیسه ای و فله ای تولید که به بازار مصرف ارائه می شود.
وی یادآور شد: البته ما توان تولید سیمان های پوزولانی و سیمان های تیپ یک کلاس 525 و تیپ دو را نیز داریم.
وی بیان کرد: سال 89 افزون بر 838 هزار تن کلینکر در این شرکت تولید شد که در سال 92 این رقم به یک میلیون و 500 هزار تن رسیده است.
اصل روستا ابراز کرد: از نظر وزنی سال 89 مقدار 121 هزار 370 تن سیمان از این کارخانه صادر شد که این میزان در سال92 به بیش از یک میلیون و 100 هزار تن در سال رسیده است.
به گفته وی، جایگاه شرکت سیمان ایلام در بین دیگر شرکت های فعال کشور در زمینه رقابت در سال 89 جایگاه ضعف و موقعیت شرکت در سال 92 و مقطع کنونی موقعیت فرصت و قدرت است که باید این جایگاه حفظ شود.
مدیرعامل شرکت سیمان استان ایلام اعلام کرد: ارزش شرکت سیمان این کارخانه به علت افزایش عملکرد مثبت در بورس، سال 92 به سه برابر سال های گذشته و به رقم چهار هزار و 700 میلیارد ریال (470 میلیارد تومان) رسیده است.
وی تاکید کرد: هدف و اعتقاد ما تلاش و تولید بر اساس موازین و اصول علمی روز است و در همین راستا گلوگاه های تولید، نقاط قوت و ضعف را شناسایی کرده ایم.
اصل روستا یادآور شد: تدوین برنامه هایی برای رفع یا کاهش نقاط ضعف و تقویت نقاط قوت به هدف افزایش ظرفیت تولید در کوتاه مدت مد نظر مجموعه مدیران شرکت سیمان ایلام است.
وی دو راهبرد مهم شرکت سیمان ایلام را توسعه بازار همراه با تعدیل و کاهش هزینه ها دانست به گونه ای که این شرکت بدون تعدیل نیرو هزینه ها را کاهش دهد.

** شرکت سیمان ایلام در حقیقت یک واحد تولیدی موفق است

اصل روستا یادآور شد: این شرکت در سال 92 با اخذ گواهینامه اتحادیه اروپا مجاز به صدور سیمان به همه کشورهای اتحادیه اروپا و حضور در همه مناقصه ها و مزایده های این اتحادیه است.
وی ادامه داد: شرکت سیمان ایلام همچنین موفق به دریافت استاندارد کیفیت محیط زیست و ایمنی از کشور آلمان و نامزد جایزه بین المللی کیفیت شده است.
وی بیان کرد: در دو سال گذشته این شرکت طبق رتبه بندی سازمان مدیریت صنعتی در رنکینگ شرکت های برتر کشور قرار گرفته است.
اصل روستا، انتخاب کارفرمای نمونه و واحد نمونه معدنی را دیگر افتخارهای ثبت شده به نام شرکت سیمان ایلام برشمرد.

** صدور افزون بر یک میلیون تن سیمان به کشور عراق

مدیر عامل شرکت سیمان استان ایلام یادآور شد: یک میلیون و 66 هزار تن سیمان سال گذشته از کارخانه به عراق صادر شده که در سال 89 این رقم 121 هزار و 370 تن بوده است.
به اعتقاد وی، مهمترین مزیت استان مرز مشترک طولانی با کشور عراق به عنوان بستری هم و ظرفیتی بزرگ برای اشتغال استان است که همه مسوولان و دستگاه های اجرایی برای رونق و شکوفایی توسعه ایلام باید از آن حمایت و بهره برداری کنند.
وی ادامه داد: افزون بر عراق بسیاری از کشورهای افریقایی و حاشیه خلیج فارس نیز متقاضی دریافت سیمان استان ایلام هستند که در مقطع کنونی به سبب شرایط حمل و نقل و درخواست های بالا برای صادرات به کشور عراق این موضوع مقدور نیست.
اصل روستا یادآوری کرد: میزان صادرات سیمان به کشور عراق مازاد بر مصرف داخل استان است.

** اشتغال زایی یکی از اهداف اصلی شرکت سیمان ایلام است

مدیرعامل شرکت سیمان ایلام گفت: مهمترین گره استان ایلام را باید اشتغال دانست که این گره هم فقط با سرمایه گذاری مطمئن باز می شود.
وی اظهار کرد: استاندار ایلام به عنوان نماینده دولت تدبیر و امید در طول یک سال گذشته در کنار پیگیری ها، رایزنی و تلاش های بسیاری برای جذب سرمایه گذاری و ورود سرمایه گذاران بخش خصوصی به استان داشته است.
اصل روستا ادامه داد: ایلام از معدود استان های کشور است که در همه زمینه ها و بخش های آن ظرفیت و قابلیت سرمایه گذاری وجود دارد.
مدیرعامل سیمان ایلام افزود: خوشبختانه این شرکت و واحد صنعتی استان شاخص های مورد نیاز شرکت ها برای جذب سرمایه گذاری بخش خصوصی را دارد به گونه ای که شاخص سرمایه گذاری شرکت در سال گذشته 21 برابر در مقایسه با سال 91 افزایش داشته است.
اصل روستا گفت: شرکت سیمان ایلام اکنون یک هزار و 300 نفر به صورت مستقیم و چند هزار نفر دیگر به شکل غیر مستقیم اشتغال زایی ایجاد کرده است.
وی اظهار کرد: اشتغال نیروهای غیربومی و بومی شرکت سیمان همواره یکی از دغدغه های اصلی مردم استان ایلام بوده است که باید گفت 63 درصد نیروی این شرکت را افراد بومی منطقه کارزان، 17 درصد شیروان، 18 درصد ایلام و دیگر شهرستان های استان تشکیل داده اند و فقط معادل دو درصد شاغلان کارخانه را افراد غیر بومی تشکیل داده اند که 17 نفر از این تعداد در دفتر مرکزی تهران و تنها سه نفر در خود شرکت مشغول به فعالیت هستند.
به گزارش ایرنا، کلنگ ساخت کارخانه سیمان ایلام که یکی از مرغوب ترین تولید کننده های سیمان کشور و حتی جهان است در سال 68 به زمین زده شد که در ابتدا فعالیت این شرکت در قالب سهامی خاص به ثبت رسید و در سال 82 به شرکت سهامی عام تبدیل و عضو بورس اوراق بهادر کشور شد.
سهامدار عمده این کارخانه، مجموعه سیمان تهران به نمایندگی از بنیاد مستضعفان انقلاب اسلامی است.
این شرکت دارای دو خط تولید است که در مجموع روزانه 5500 تن سیمان تولید می کند. ک/3
565

انتهای پیام /*
: ارتباط با سردبير


[email protected]




24/04/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 42]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اقتصادی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن