تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 8 اردیبهشت 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):داناترين مردم كسى است كه دانش ديگران را به دانش خود بيفزايد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

تعمیر گیربکس اتوماتیک

دیزل ژنراتور موتور سازان

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

رنگ استخری

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

تعمیرات مک بوک

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

سیسمونی نوزاد

پراپ تریدینگ معتبر ایرانی

نهال گردو

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

تسکین فوری درد بواسیر

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

قیمت فرش

خرید سی پی ارزان

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1798308755




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

برگزاری 200 جشن گلریزان برای آزادی زندانیان جرایم غیر عمد در کشور


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

مدیر ستاد دیه استانهای کشور خبر داد: برگزاری 200 جشن گلریزان برای آزادی زندانیان جرایم غیر عمد در کشور یاسوج - ایرنا - مدیر امور هماهنگی ستاد دیه استان های کشور گفت: 200 جشن گلریزان امسال برای آزادی زندانیان جرایم غیر عمد در کشور برگزار می شود.


به گزارش خبرنگار ایرنا، عباس کشانی دوشنبه شب در هشتمین دوره جشن گلریزان ویژه زندانیان جرایم غیرعمد در یاسوج
افزود: هدف از برگزاری این جشن های گلریزان تنها جمع آوری کمک های مردمی برای آزادسازی زندانیان نیازمند نیست، بلکه آگاهی بخشی به مردم برای جلوگیری از ورود به زندان، ایجاد همدلی و همگرایی با سایر بخش ها برای کمک به زندانیان نیز مورد توجه قرار گرفته است.
وی اطلاع یافتن مسوولان مربوطه برای ارایه راهکارهای لازم برای آزادسازی افرادی که به خاطر جرایم غیرعمد زندانی شده اند را از دیگر اهداف برگزاری جشن های گلریزان عنوان کرد و گفت: تدوین قوانین و آشنایی دستگاه های اجرایی شامل وزارت بهداشت، راه و شهرسازی و بیمه ها از وضعیت افرادی که از طریق این بخش ها برای آنان مشکلاتی به وجود آمده نیز مدنظر است.
کشانی با بیان اینکه ستادهای دیه در 31 استان کشور راه اندازی شده است، اظهار کرد: در 20 سالی که از فعالیت ستاد کشور می گذرد 80 هزار نفر از زندانیان جرایم غیرعمد از زندان های کشور آزاد شده اند.
وی عنوان کرد: در سال 92 هفت هزار و 700 نفر از زندانیان جرایم غیرعمد از زندان های کشور آزاد شدند و این در حالی است که هم اینک نیز هفت هزار و 500 نفر به خاطر جرایم غیرعمد بدهکار و در زندان هستند.
کشانی با اشاره به اینکه در بحث تصادفات رانندگی هم اکنون کمتر از یک هزارو 500 نفر در زندان هستند که این امر تا حدودی ناشی از اعمال قانون بیمه اجباری سرنشین خودروها است، ابراز داشت: در چهار سال گذشته آمار کشته شدگان حوادث رانندگی از 26 هزار نفر به 19 هزار نفر کاهش یافته که تصویب قانون های جدید و فرهنگ سازی نقش مهمی در این زمینه دارد.
وی ادامه داد: محکومیت های مالی ناشی از عدم پرداخت مهریه در کشور 200 مورد است که در این زمینه روند کاهشی وجود دارد و کمک های دولت و نپذیرفتن مهریه با سکه های بالا از سوی محاکم قضایی در این باره تاثیر زیادی داشته است.
مدیر امور هماهنگی ستاد دیه استان های کشور همچنین بیان کرد: آمار محکومان مالی در کشور رو به افزایش است و افرادی که می خواهند ره صد ساله را یک شبه طی کنند در این زمینه مشکلات زیادی را بوجود می آورند.
کشانی در بخش دیگری از مطالبش هماهنگی بین مسوولان ستاد دیه کهگیلویه و بویراحمد با نهادهای اجرایی مرتبط با کار آزاد سازی زندانیان جرایم غیرعمد را مطلوب ارزیابی کرد و گفت: مردم خیر این استان نیز همواره برای آزادسازی زندانیان نیازمند از هیچ تلاشی دریغ نمی کنند.
وی دریافت رضایت شکات و گذشت آنان در کهگیلویه و بویراحمد را از ویژگی های بارز مردم این استان دانست و اظهار کرد: بیش از 70 درصد شکایت های مالی در حوزه جرایم غیرعمد در این استان در فرایندی از طریق گذشت منجر به رضایت می شود.
کشانی با اشاره به اینکه در کهگیلویه و بویراحمد جرایم شبه عمد و خطایی مانند تیراندازی در عروسی ها زیاد دیده می شود، عنوان کرد: آمار حوادث کارگاهی نیز در این استان رو به افزایش است.
وی ابراز داشت: محکومیت های مالی در کهگیلویه و بویراحمد از نظر ریالی با ارقام محکومیت های مالی استان های بزرگ کشور مشابهت دارد.
کشانی با بیان اینکه در سال های گذشته به دلیل شرایط قومی و قبیله میزان مهریه در کهگیلویه و بویراحمد اندک بود، افزود: هم اینک میزان مهریه در این استان رو به افزایش است.
وی گفت: به دلیل افزایش تعداد وسایط نقلیه در روستاهای کهگیلویه و بویراحمد تصادفات در جاده های شهری و برون شهری به سمت جاده های روستایی سوق پیدا کرده و افزایش یافته است.
در پایان این جشن با کمک های ستاد دیه و کمک های خیرین، زمینه آزادسازی تعدادی از زندانیان جرایم غیرعمد در این استان فراهم شد.
671/7533 ** 1597

انتهای پیام /*
: ارتباط با سردبير


[email protected]




24/04/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 52]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن