تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 8 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):روزه بگيريد تا تندرست باشيد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819047984




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

ارزش معاملات فرابورس 1.8 هزار ميليارد ريال ثبت شد


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۲۳ تير ۱۳۹۳ (۲۱:۳۹ب.ظ)
ارزش معاملات فرابورس 1.8 هزار ميليارد ريال ثبت شد در حالي که شاخص فرابورس شاهد رشد 8.8 واحدي بود و به عدد 784.09 واحد رسيد، 73.5 ميليون اوراق به ارزش 1.8 هزار ميليارد ريال در ميان سهامداران داد و ستد شد.
به گزارش خبرگزاري موج، در حالي که شاخص فرابورس شاهد رشد 8.8 واحدي بود و به عدد 784.09 واحد رسيد، 73.5 ميليون اوراق به ارزش 1.8 هزار ميليارد ريال در ميان سهامداران داد و ستد شد.
همچنين، گروه پتروشيمي سرمايه گذاري ايرانيان همچنان بيشترين حجم و ارزش معاملات را با مبادله 22.3 ميليون سهم از آن خود کرد و هر سهم با رشد 4.8 درصدي به نرخ 2122ريال رسيد.
از سوي ديگر امروز در پي عرضه عمده 300 هزار ورقه اوراق اجاره مشارکت شهرداري شيراز اين بلوک 16.67 درصدي به همان قيمت پايه هر سهم يک ميليون و 165 هزار و 700 ريال در بازار اوراق با درآمد ثابت به فروش رفت.
همچنين بازار امتياز تسهيلات مسکن با رشد قيمت همراه بود و هر ورقه امتياز تسهيلات مسکن دي 92 به 920 هزار و 690 ريال رسيد.
بر اين اساس، در بازار ETF هم خريد و فروش 224 هزار و 421 واحد صندوق سرمايه گذاري اطلس موجب شد بيشترين حجم معاملات را از آن خود کند.
طبق پيام ناظر بازار، امروز ثبت معاملات توافقي نماد شرکت هاي پرميت، شيشه قزوين، بيمه رازي ،توسعه بازرگاني آهن و فولاد ميلاد، شرکت سيمان لارستان، شرکت سرمايه گذاري چشم انداز توسعه شمال و سيمان مجد خواف پس از برگزاري مجمع عمومي عادي سالانه صاحبان سهام، بدون محدوديت دامنه نوسان قيمت در سامانه معاملات امکان پذير شد. همچنين نماد هاي معاملاتي شرکت هاي عمران و توسعه شاهد و بيمه سامان معامله و شرکت هاي افرانت ، ذوب آهن و توکاريل متوقف شدند.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 72]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اقتصادی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن